Over de babysense, vrienden van ons hebben er eentje, die is op een gegeven moment gaan loeien, dus pa en ma binnen een seconde bij de wieg, stond zoonlief naast de babysense

Maar het zijn zeker nuttige dingen, en ik heb het ernstig overwogen, maar om de een of andere duistere reden niet gedaan. Mss bij een volgende...
DF, dat gaat goed, dat ontspenen!

Een hele dikke

voor Devin en Linde. Blijft kwakkelen met Devin

En hopen dat Linde geen luchtweginfectie heeft...
En

voor een klussende Stiemie

Nijna het bedje al naar beneden! Kleine Mirtes worden groot

En er komt bijna een verjaardagsgolf aan

Dan staat Eli ineens een stuk hoger in de lijst!

Tinny, in het begin is het vooral leuk om te kijken naar de speeltjes en knuffels. Al die verschillende kleuren, en als je dan een beetje afwisselt in hoe ze staan, heeft Gabi al een dagtaak

Ik weet niet of jullie een mobile hebben voor boven de box, maar dat is ook prachtig vermaak. Eli kon er echt van genieten, proberen de beestjes te volgen, het geluidje keer op keer horen (zelf word je horendol van het muziekje, maar je kind heeft lol

)
Wij hebben wel een vast nachttijd. Maar meer omdat Eli consequent om 8 uur, half negen moe wordt, dus dat is makkelijk. En als hij niet moe is, beginnen we toch met het nachtritueel, anders haalt hij de gemiste slaap weer overdag in en dat is ook niet gezellig.
We lijken trouwens terug te gaan op 1 slaapje!

Beetje snel, lijkt me! Of niet? Tenminste, gister 1 slaapje gehad, dinsdag 1 slaapje en een half uurtje, en dan wel al om 8 uur naar bed. Werkt prima.
Oh, en wij gebruiken de Doomooseat weer! Om te drinken. Dan kan hij wel zijn flesje vasthouden. Dus als hij wat wil drinken, dan leggen we hem op de Doomooseat, gordels los (ben te lui om ander hoes om te hangen), hij drinkt zijn flesje tot zo veel als hij wil, krabbelt eraf, en gaat verder spelen. Werkt prima

(Mss een idee voor andere mama's die de Doomooseat niet echt meer gebruiken)
DF, heb je eigenlijk nog stilgestaan bij het feit dat Chris 42 weken is? Ik heb gister wel een blogje gemaakt van "Ik ben nu 40 weken oud

"