Alleen Lindgren als echte basisspeler! Maar wel 3-0 gewonnen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:43 schreef Noshiba het volgende:
Opstelling Ajax:
Van Duin (46. Verhoeff), Will (46. Yildirim), Lindgren (aanvoerder), Alderweireld, Slijngard, Van der Heijden, Donald, Sarpong, Martina, Tayeb, Goossens
wow das echt heel jong
Gewoon jong Ajax dus.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:48 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Alleen Lindgren als echte basisspeler! Maar wel 3-0 gewonnen.
quote:Ajax haalt Argentijnse verdediger Maidana'
Volgens de grote Argentijnse krant Clarin is de kans groot dat Ajax de Argentijnse verdediger Jonathan Maidana aantrekt. Ajax zou een bod van drie miljoen euro hebben uitgebracht op de verdediger van Boca Juniors. Over de persoonlijke voorwaarden van de verdediger zou al een principe-akkoord zijn bereikt, aldus de krant.
Welke bron meldt dat het in die krant staat..? Is dit dit seizoen volgens mij een vaste waarde bij Boca, dus wie weet gaat het wat worden. Ook al issie pas 23 en krijgen we dus niet de ervaren rot die we nou juist zo nodig hebben.quote:
Kan, al hoop ik dat ze 2 verdedigers halen(ook vervanger Kouffour).quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:17 schreef w00h00 het volgende:
Dus geen Boulah?
Je bedoelt vervanger voor Jaap Stam?quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kan, al hoop ik dat ze 2 verdedigers halen(ook vervanger Kouffour).
Zo kan je het ook zien.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je bedoelt vervanger voor Jaap Stam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |