Inderdaad. Blatter blaast wel hoog van de toren, maar de wetgeving is nu eenmaal tegen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:57 schreef sjimz het volgende:
Eerst maar eens zien dat het in Europa ook daadwerkelijk wordt ingevoerd.
Ik denk dat dit wel een rol heeft gespeeld ja.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zouden het ongeluk en de verdenking in de verkrachtingszaak er niet mee te maken hebben gehad dat Kluivert uit Nederland vertrok?
Als stagiaire kan inderdaad. Maar waarom dan ook geen prestatie-contract? Als je hem er toch rond hebt lopen, kun je hem net zo goed nog even mee laten trainen. Niet geschoten is altijd misquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:40 schreef koningdavid het volgende:
Kluivert halen!
... als stagiaire dan he. Kluivert had praktisch een volmaakte techniek, volgens mij kan hij onze spitsen echt wel het nodige bijbrengen. Bij PSV zag je ook dat gasten als Afellay aangaven dat ze enorm veel van Kluivert hebben geleerd.
Als Kluivert, Bergkamp en Van Basten bijvoorbeeld Castillion (B1) even onder handen nemen heb je over 2 jaar een topper, kan niet anders.
Nou, nou, een beetje nuance is wel op zijn plaats. Natuurlijk zouden ze fantastische leermeesters kunnen zijn, maar het is altijd afwachten hoe bepaalde jongens dingen wel of niet oppikken. Sommige zijn nu eenmaal meer te beinvloeden dan anderen. En los daarvan moet je ook nog een flinke dosis talent hebben natuurlijk. Kluivert en Bergkamp kunnen mij best trainen, maar toch zal ik niet veel verder komen dan het plaatselijke zondagmiddag-bierteam.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:40 schreef koningdavid het volgende:
Als Kluivert, Bergkamp en Van Basten bijvoorbeeld Castillion (B1) even onder handen nemen heb je over 2 jaar een topper, kan niet anders.
Dat is voor jou al een hele verbetering.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:47 schreef Blight het volgende:
[..]
Nou, nou, een beetje nuance is wel op zijn plaats. Natuurlijk zouden ze fantastische leermeesters kunnen zijn, maar het is altijd afwachten hoe bepaalde jongens dingen wel of niet oppikken. Sommige zijn nu eenmaal meer te beinvloeden dan anderen. En los daarvan moet je ook nog een flinke dosis talent hebben natuurlijk. Kluivert en Bergkamp kunnen mij best trainen, maar toch zal ik niet veel verder komen dan het plaatselijke zondagmiddag-bierteam.
Kluiverts techniek komt van zijn talent, als je dat niet hebt kan Kluivert het je ook niet aanleren. Hij heeft veel spelinzicht, ervaring en een uitstekende wedstrijdmentaliteit. Daar kunnen andere wat van leren, maar van zijn techniek niet. Daar kunnen ze alleen maar ademloos naar kijken en bescheiden van worden.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:40 schreef koningdavid het volgende:
Kluivert halen!
... als stagiaire dan he. Kluivert had praktisch een volmaakte techniek, volgens mij kan hij onze spitsen echt wel het nodige bijbrengen.
Ik weet het wel zekerquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel een rol heeft gespeeld ja.
Wat begrijp je niet aan het woord prestatie-contract?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:59 schreef Breach het volgende:
Kluivert nu een contract aanbieden zou de domste actie van deze eeuw zijn. Nog erger dan Kuffour, Roger en Urzaiz bij elkaar. Kom op gasten, Kluivert heeft veel voor Ajax en Oranje betekend, hij was een geweldenaar in de periode 1997 tot 2001 maar nu is het gewoon helemaal niks meer. En dan zou ie (omdat ie ooit goed was) nu terug moeten komen
Mwa, Heitinga was gisteren ook niet super, net als van der Vaart. Van mij mag De Zeeuw komen. Een beetje concurrentie zou Gabri ook goed doenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:02 schreef Urquhart het volgende:
Die De Zeeuw vond ik gisteren ook tegenvallen, ik weet nu niet of ik blij met de eventuele komst van hem moet zijn.
Ik begrijp je heel goedquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan het woord prestatie-contract?
Inderdaad geweldig nieuws, alleen jammer dat het zoals gezegd nog 4 jaar duurt. Maar voor Ajax kan dit een enorm goede ontwikkeling zijn, de jeugdopleiding wordt extra waardevol en spelers zullen minder snel worden weggekocht.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:54 schreef Sethje het volgende:
[..]
Het beste nieuws sinds jaren....DE redding voor Ajax. We komen er wel weer bovenop.
idd. Vooral met de B1 voor de deur die over 4 jaar toch wel in het 1ste moeten spelen is dit geweldig nieuws. Spelers zullen niet makkelijk naar het buitenland vertrekken, geweldig nieuwsquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:54 schreef Sethje het volgende:
[..]
Het beste nieuws sinds jaren....DE redding voor Ajax. We komen er wel weer bovenop.
Voorlopig lijkt het erop dat Ajax net zo hard aan de bak kan als iedere andere club. Denk niet dat er volgend jaar veel Nederlanders in de basis zullen staan.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:55 schreef devv05 het volgende:
[..]
Inderdaad geweldig nieuws, alleen jammer dat het zoals gezegd nog 4 jaar duurt. Maar voor Ajax kan dit een enorm goede ontwikkeling zijn, de jeugdopleiding wordt extra waardevol en spelers zullen minder snel worden weggekocht.
Heel de B1 staat over 4 jaar in het eerste?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:59 schreef toma het volgende:
idd. Vooral met de B1 voor de deur die over 4 jaar toch wel in het 1ste moeten spelen is dit geweldig nieuws.
Het mag niet ivm de Europese wetten. Gaat niet door dus en zoals DAM al een keer aangaf, de buitenlandse clubs gaan dan gewoon tieners halen bij clubs zoals Ajax om ze als ''autochtoon'' te kwalificeren.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:55 schreef devv05 het volgende:
[..]
Inderdaad geweldig nieuws, alleen jammer dat het zoals gezegd nog 4 jaar duurt. Maar voor Ajax kan dit een enorm goede ontwikkeling zijn, de jeugdopleiding wordt extra waardevol en spelers zullen minder snel worden weggekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |