En je bent niet zijn bus uitgetrapt?quote:
In elk geval heb je wel het idee dat je eraan hebt gedaan wat redelijkerwijs kon. En als het niet tot resultaten leidt, tsja dan houdt het wel op. Dan is het niet anders....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:25 schreef OldJeller het volgende:
Maar dan.. als er geen gehoor aan wordt geven, wat doe je dan? De situatie is niet verbeterd..
Diep zuchten en het maar accepteren tot je bij je eindpunt bent, zelf een andere plaats opzoeken of iets anders...?
Beware internet-hero in da houssssquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:53 schreef Pappie_Culo het volgende:
check m'n post geschiedenis maar... ik wijs alles en iedereen met een grote bek terecht, of ik nou gelijk heb of niet.
Vinnik loik
Nee dat moest er nog eens bijkomen! Ik vind dat ik het recht heb om tegen een buschauffeur te zeggen dat ik hetbschofd vind dat hij zijn boterhammen uit het raam gooid. En als ik dat recht niet zou hebben zou ik het wel nemen. Die man moet van goede huizen komen wiltie me om zoiets zn bus uit zettenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En je bent niet zijn bus uitgetrapt?
Oeh ja.... daar heb ik echt een enorme hekel aanquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:25 schreef LasTeR het volgende:
Ik wil wel eens een redelijk luide 'algemene opmerking' maken als ik me irriteer aan mensen. Vooral als mensen ineens ergens stoppen met lopen, of echt midden in een wandelpad > doorgang gaan staan praten.
Dat doe ik alleen bij bekenden.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 07:22 schreef Dolichologofobie het volgende:
Ja, ik spreek mensen altijd aan op hun taalfouten.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 03:21 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
en waar komde gij dan vandaan? Hier in Woenselwest JO!kun je dat beter laten, mits je een voorkeur hebt voor een glimmend mes tussen je ribben? Voor ieder uit de polder: Vooral doen! Valt dat niet in goede aarde kun je altijd nog beroep doen op : nouhou, dat vind ik niet leuk of Ik ga het tegen papa zeggen!
In Duitsland kennen ze echter dit bord:quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:23 schreef Mirko_Zitrovic het volgende:
Bij rood oversteken (wanneer er helemaal niets aankomt), op de stoep fietsen, niet voor oude mensen opstaan in bus/trein/tram, harde muziek op straat, overal wordt wat van gezegd.
Daar zou ik dus wel helemaal gek van wordenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:23 schreef Mirko_Zitrovic het volgende:
Hier in Duitsland is het bijne een sociale verplichting je met wildvreemde mensen te bemoeien, zodra je ook maar een vermoeden hebt dat er sprake is van niet-sociaal gedrag.
Bij rood oversteken (wanneer er helemaal niets aankomt), op de stoep fietsen, niet voor oude mensen opstaan in bus/trein/tram, harde muziek op straat, overal wordt wat van gezegd.
Disclaimer: bovenstaande dingen doe ik zelf niet, ik luister altijd wel naar de discussies die eruit voortkomen.
doe ik ook wel eens, en ook als iemand in de supermarkt ofzo iets laat vallen, t ziet en doorloopt..quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:54 schreef shmoopy het volgende:
Soms.
Als iemand gewoon heel asociaal rotzooi op straat gooit, dan wil ik nog wel eens zeggen: "Meneer, u laat wat vallen."
9 van de 10 keer pakken ze het nog op ook, uit een soort reflex.
En hoe werd daar op gereageerd/gehoor of juist geen gehoor aan gegeven?quote:Op maandag 2 juni 2008 12:19 schreef Kluts het volgende:
Ja, als ik ergens last van heb, dan zeg ik daar wat van.
Zat laatst in de bus, zat er een groepje van die jongens die muziek aan het luisteren waren via hun telefoon. Meerdere mensen in de bus ergerden zich eraan, maar durfden niks te zeggen. Ik heb die jongen toen uitgelegd waarom ik oordopjes gebruik als ik muziek wil luisteren, en dat ik het fijn zou vinden als hij hetzelfde zou doen.
Ik vind dat soort mensen in Nederland eigenlijk asocialer dan mensen die een 'overtreding' hebben begaan. Als ik door rood wil fietsen en daarmee een boete wil riskeren, dan is dat geheel mijn eigen probleem. Ik bezorg niemand overlast en als het echt gevaarlijk was, dan had ik het niet gedaan.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:23 schreef Mirko_Zitrovic het volgende:
Hier in Duitsland is het bijne een sociale verplichting je met wildvreemde mensen te bemoeien, zodra je ook maar een vermoeden hebt dat er sprake is van niet-sociaal gedrag.
Disclaimer: bovenstaande dingen doe ik zelf niet, ik luister altijd wel naar de discussies die eruit voortkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |