Doen ze bij mij zelden. Maar als ze het doen staat het garant voor een minuutje pret en een booskijkende mevrouwquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:54 schreef shmoopy het volgende:
Soms.
Als iemand gewoon heel asociaal rotzooi op straat gooit, dan wil ik nog wel eens zeggen: "Meneer, u laat wat vallen."
9 van de 10 keer pakken ze het nog op ook, uit een soort reflex.
Haha, ja, gelijk heb je. Sorry, maar het klinkt vrij, nouja, niet-slim.quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:57 schreef IQM het volgende:
Ja, als mensen 'doen' als hulpwerkwoord gebruiken.
Dat betekent niet gelijk dat je dat in het echt ook doet.quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:53 schreef Pappie_Culo het volgende:
check m'n post geschiedenis maar... ik wijs alles en iedereen met een grote bek terecht, of ik nou gelijk heb of niet.
Vinnik loik
quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ligt aan de situatie. Wanneer ik me bedreigd voel zal ik mijn mond houden, maar wanneer ik iets zie wat niet door de beugel kan zeg ik daar vaak wel iets van.
en waar komde gij dan vandaan? Hier in Woenselwest JO!quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Doe jij dat wel? Mensen die je niet kent maar die zich nogal asociaal gedragen, dat je die aanspreekt op datgene wat dus niet goed is?
Eindhovuuh de gekste!quote:Op donderdag 29 mei 2008 03:21 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
en waar komde gij dan vandaan? Hier in Woenselwest JO!kun je dat beter laten, mits je een voorkeur hebt voor een glimmend mes tussen je ribben? Voor ieder uit de polder: Vooral doen! Valt dat niet in goede aarde kun je altijd nog beroep doen op : nouhou, dat vind ik niet leuk of Ik ga het tegen papa zeggen!
Dan woon jij in een heel ander woensel west, als waar ik woondequote:Op donderdag 29 mei 2008 03:21 schreef Sanne1805 het volgende:
en waar komde gij dan vandaan? Hier in Woenselwest JO!kun je dat beter laten, mits je een voorkeur hebt voor een glimmend mes tussen je ribben? Voor ieder uit de polder: Vooral doen! Valt dat niet in goede aarde kun je altijd nog beroep doen op : nouhou, dat vind ik niet leuk of Ik ga het tegen papa zeggen!
Inderdaad. En dat geldt niet alleen in Woensel-Westquote:Op donderdag 29 mei 2008 03:33 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
Dan woon jij in een heel ander woensel west, als waar ik woonde![]()
Je kunt van de meeste dingen echt wel wat zeggen hoor (zeker als je al langer in woensel woont, want ons kent ons). Je moet alleen redelijk blijven en als iemand dronken is of ruzie zoekt gewoon rustig blijven en weglopen.
Ons wil ons niet kennen misschien dat daar dan het verschil zit.quote:Op donderdag 29 mei 2008 03:33 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
Dan woon jij in een heel ander woensel west, als waar ik woonde![]()
Je kunt van de meeste dingen echt wel wat zeggen hoor (zeker als je al langer in woensel woont, want ons kent ons). Je moet alleen redelijk blijven en als iemand dronken is of ruzie zoekt gewoon rustig blijven en weglopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |