abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 mei 2008 @ 18:48:57 #1
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_58969827
Doe jij dat wel? Mensen die je niet kent maar die zich nogal asociaal gedragen, dat je die aanspreekt op datgene wat dus niet goed is?

voorbeelden: in het verkeer iemand die naar jou een middelvinger opsteekt (omdat die blijkbaar vindt dat je iets fout doet) en 10 meter verderop voor het verkeerslicht stopt, dat je daar naartoe kunt gaan om er eens iets van te zeggen?

Of in de supermarkt iemand die in de rij voor de kassa zich er sneaky halverwege bijna ongemerkt tussendringt. Dat je daar beetje luid iets over zegt zodat 3 rijen links en rechts opkijken?

Offeh, je ziet iemand een fietsslot openbreken?

Of ben je een persoon die zich er toch liever stil houdt, bang voor klappen.

En als mensen ergens op aanspreekt, gebeurt er dan ook wat, krabbelen die mensen dan toch terug omdat ze niet verwachtten dat er überhaupt iets van hun aso gedrag gezegd zou worden?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
  woensdag 28 mei 2008 @ 18:53:47 #2
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_58969926
check m'n post geschiedenis maar... ik wijs alles en iedereen met een grote bek terecht, of ik nou gelijk heb of niet.

Vinnik loik
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_58969941
Soms.
Als iemand gewoon heel asociaal rotzooi op straat gooit, dan wil ik nog wel eens zeggen: "Meneer, u laat wat vallen."

9 van de 10 keer pakken ze het nog op ook, uit een soort reflex.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  woensdag 28 mei 2008 @ 18:57:36 #4
158452 IQM
I am the one
pi_58970008
Ja, als mensen 'doen' als hulpwerkwoord gebruiken.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  woensdag 28 mei 2008 @ 18:59:40 #5
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_58970062
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:54 schreef shmoopy het volgende:
Soms.
Als iemand gewoon heel asociaal rotzooi op straat gooit, dan wil ik nog wel eens zeggen: "Meneer, u laat wat vallen."

9 van de 10 keer pakken ze het nog op ook, uit een soort reflex.
Doen ze bij mij zelden. Maar als ze het doen staat het garant voor een minuutje pret en een booskijkende mevrouw ('t is net seks)

Maar het is wel aso ja, dat wel.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_58970383
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:57 schreef IQM het volgende:
Ja, als mensen 'doen' als hulpwerkwoord gebruiken.
Haha, ja, gelijk heb je. Sorry, maar het klinkt vrij, nouja, niet-slim.
Maar serieus, nee, dat doe ik nooit, want ik ben maar een klein meisje
En je weet maar nooit hoe diegene reageert.
  woensdag 28 mei 2008 @ 19:20:52 #7
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_58970490
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:53 schreef Pappie_Culo het volgende:
check m'n post geschiedenis maar... ik wijs alles en iedereen met een grote bek terecht, of ik nou gelijk heb of niet.

Vinnik loik
Dat betekent niet gelijk dat je dat in het echt ook doet.
  woensdag 28 mei 2008 @ 19:34:12 #8
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_58970743
Ligt aan de situatie. Wanneer ik me bedreigd voel zal ik mijn mond houden, maar wanneer ik iets zie wat niet door de beugel kan zeg ik daar vaak wel iets van. Mijn vriend sprak bijvoorbeeld laatst iemand in de supermarkt erop aan dat ie een lik uit een pot mayo nam en die vervolgens weer terug zette in het schap Toen is er maar even iemand van de winkel bij gehaald... erg bijzonder...
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_58970959
Of ben je een persoon die zich er toch liever stil houdt, bang voor klappen.
-Ja
  woensdag 28 mei 2008 @ 20:09:32 #10
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_58971419
Ik zeg alleen iets van dingen die me storen. Zoals mensen die midden op de weg gaan staan om hun kinderen te verschonen, optiefen .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_58971636
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ligt aan de situatie. Wanneer ik me bedreigd voel zal ik mijn mond houden, maar wanneer ik iets zie wat niet door de beugel kan zeg ik daar vaak wel iets van.
pi_58971744
Ik zwijg voor niemand niet. Als ik vind dat iets niet kan dan zeg ik er wat van.
Op kantoor kwam een nieuweling en die vond het leuk om hardop te zingen.
Daar kon ik niet mee lachen en toen heb ik gezegd dat als ze wil zingen dat ze dat best buiten doet.
Never underestimate the predictability of stupidity
  woensdag 28 mei 2008 @ 20:29:41 #13
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_58971829
Ligt er aan wat, maar soms zeg ik wel wat ja.
Meestal in de vorm van een soort zijdelingse opmerking waarvan duidelijk is voor wie ie is bedoeld.

Dat je ergens door een deur loopt en iemand nog net snel even langs je wil dringen om die of gene reden "Danku dat u me even voorlaat", iets in die richting.

Ik ben niet echt een grote stoere vent, dus je moet soms wel een beetje oppassen, maar veel kun je wel zeggen hoor als je het een beetje leuk doet. Ik heb ook weleens vriendschappelijke gebaren gemaakt naar automobilisten die nog even optrokken terwijl ik al op het Zebrapad liep, eentje kwam zelfs boos terug
[KNE]-Mod
  woensdag 28 mei 2008 @ 20:48:53 #14
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_58972294
Mensen die je bijna van je fiets rijden of plotseling keihard toeteren als je op een rotonde naar hun zin te langzaam fietst. Die bijt ik wel een venijnige opmerking toe ja (of in het tweede geval ga ik vol op mn rem staan een dan in slakkengang doorrijden).
pi_58979640
Ik werk bij een hotel vlak bij een park in Groningen. Het brood dat overblijft van het gastenontbijt voer ik aan de ganzen en eenden. Liever aan de ganzen wat die kuteenden zijn echt strontwerwend. Die vreten het brood alleen maar als het vlak voor hun poten valt. Kwam er een keer een kakwijf voorbij die me zag voeren me begon te wijzen op de noodzaak dat de ganzen hun eigen hap moeten vinden in de zomer. 'En je voert ze nog hele sneden ook, ik weet niet wat ik zie'.'Gooi ze dan tenminste in het water, want droog brood is helemaal niet goed voor ze'. Stinkwijf! Met haar opgewezen vinger en ego. Ergo: soms is een wijsvingertje goed, maar soms mogen stinkwijven gewoon doodgaan daarmee. Die beesten gaan echt niet dood als ze een paar weken geen brood krijgen van mensen.
pi_58979641
Nee
pi_58979651
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Doe jij dat wel? Mensen die je niet kent maar die zich nogal asociaal gedragen, dat je die aanspreekt op datgene wat dus niet goed is?

en waar komde gij dan vandaan? Hier in Woenselwest JO! kun je dat beter laten, mits je een voorkeur hebt voor een glimmend mes tussen je ribben? Voor ieder uit de polder: Vooral doen! Valt dat niet in goede aarde kun je altijd nog beroep doen op : nouhou, dat vind ik niet leuk of Ik ga het tegen papa zeggen!
  donderdag 29 mei 2008 @ 03:29:25 #18
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_58979667
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 03:21 schreef Sanne1805 het volgende:

[..]

en waar komde gij dan vandaan? Hier in Woenselwest JO! kun je dat beter laten, mits je een voorkeur hebt voor een glimmend mes tussen je ribben? Voor ieder uit de polder: Vooral doen! Valt dat niet in goede aarde kun je altijd nog beroep doen op : nouhou, dat vind ik niet leuk of Ik ga het tegen papa zeggen!
Eindhovuuh de gekste!
pi_58979676
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 03:21 schreef Sanne1805 het volgende:
Dan woon jij in een heel ander woensel west, als waar ik woonde

Je kunt van de meeste dingen echt wel wat zeggen hoor (zeker als je al langer in woensel woont, want ons kent ons). Je moet alleen redelijk blijven en als iemand dronken is of ruzie zoekt gewoon rustig blijven en weglopen.
  donderdag 29 mei 2008 @ 03:34:37 #20
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_58979678
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 03:33 schreef Stone2211 het volgende:

[..]

Je kunt van de meeste dingen echt wel wat zeggen hoor (zeker als je al langer in woensel woont, want ons kent ons). Je moet alleen redelijk blijven en als iemand dronken is of ruzie zoekt gewoon rustig blijven en weglopen.
Inderdaad. En dat geldt niet alleen in Woensel-West
pi_58979686
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 03:33 schreef Stone2211 het volgende:

[..]

Ons wil ons niet kennen misschien dat daar dan het verschil zit.

Laatst dacht ik: potjandikkie wat is het toch rustig de laatste tijd hier schuintegenover? Naief dat ik was want de gast die de onrust veroorzaakte kwam een klein weekje later weer terug van het gevang waar hij had gezeten wegens uitermate goed gedrag.

Nee ik ben van mening dat ik me beter afzijdig kan houden want het is hier een grote familie waar je maar beter buiten kunt blijven
pi_58979689
Laatst nog een oude kerel die een vrouw sloeg die door rood fietste

Ik liep achter hem, zij fietste door rood en hij liep natuurlijk stug door (chagrijnige kerel), bijna botsing en hij gaf dat wijf zo'n tik tegen dr achterhoofd. Mens over de zeik maar wel snel doorfietsen.
Toch maar even gezegd: "Nou nou, dat is toch niet normaal"

Gekke ouwe vent.
pi_58979703
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 03:41 schreef DaFan het volgende:

Gekke ouwe vent.
mallerrrd!
  donderdag 29 mei 2008 @ 04:05:09 #24
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_58979759
O ja, klaarovers die je aanvallen als er echt 50 meter verderop nog kinderen aankomen en je rijd even door omdat ze nog lang niet bij de weg zijn. Daar kan ik echt woest om worden om zoiets. Zulke onredelijkheid!
pi_58979810
Janus ik heb jeuk aan munne anus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')