Wat moeilijkquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:36 schreef SCH het volgende:
Ik zie hem steeds weer voor me. Met zo'n plasje rood bloed uit zijn bek. HIj lag er wel mooi bij, ik heb een handdoekje over hem heen gelegd en nog een paar keer geaaid.
Ja, ik denk wel dat ie vrij snel dood was - alleen de mensen die het hadden gezien zeiden dat ie wel een paar keer van wiel naar wiel was geslingerd onder die wagen (die trouwens gewoon doorrreed) en dat ie met een flinke duikeling onder de wagen vandaan was gestuiterd. Ik vertelde echter aan dat gezin dat het 1 tik was geweest en zo, om het leed niet te verzwaren - ging die man die het had gezienl ater toch alle details aan ze vertellenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat moeilijk
Was ie in 1 keer dood? Dat weet je natuurlijk ook niet
Het is nog minder tof als je het met een jongetje ziet gebeurenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, ik denk wel dat ie vrij snel dood was - alleen de mensen die het hadden gezien zeiden dat ie wel een paar keer van wiel naar wiel was geslingerd onder die wagen (die trouwens gewoon doorrreed) en dat ie met een flinke duikeling onder de wagen vandaan was gestuiterd. Ik vertelde echter aan dat gezin dat het 1 tik was geweest en zo, om het leed niet te verzwaren - ging die man die het had gezienl ater toch alle details aan ze vertellen
En dat jongetje maar snikken
Je hebt sowieso een engeltje op je schouder jijquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:54 schreef tong80 het volgende:
Ik en mijn beste vriend gingen altijd in Den Bosch stappen. Ik bleef dan bij hem slapen in Hedel en zat achterop de brommer bij hem.
Op een zaterdag had ie een vriendinnetje bij hem en ik reed met een andere vriend in zijn auto mee.
Op de terugweg uit den Bosch na het stappen kwamen we bij de Hedelse brug. We konden niet doorrijden wegens een ongeluk.
De andere ochtend kwam een vriend van me vertellen dat Peter was overleden en zijn vriendinnetje ook. Waren geschept door een dronken automobilist.
Peter was pas 26 en ik 24. Ik werd gek en heb altijd gedacht als ik toen bij hem achterop had gezeten.
bier?quote:
'Spreek ik met de heer of mevrouw van Tongerlo ?'quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:41 schreef VoreG het volgende:
Heb een limbuirgse belmiep van KPN aan de lijn en volgens mij werkt ze er net.
Invoeren van gegevens gaat continu verkeerd en af en toe hoor je zachtjes shit
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:48 schreef VoreG het volgende:ze heeft per ongeluk iedereen met dezelfde postcode uit het systeem verwijderd.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:48 schreef VoreG het volgende:ze heeft per ongeluk iedereen met dezelfde postcode uit het systeem verwijderd.
KPN gebeld?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zou op de computer zijn, maar ze kregen het programma niet opgestart. Dus.
Ja, maar om de een of andere vage reden waren we uit het systeem gewist.quote:
Ik vind het op zich wel grappig.quote:
Ik kop 'm wel terug.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:30 schreef Messenga het volgende:
Zal ik jou eens ff een bal op je kop gooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |