Ik ben nog bezig met de koran!quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:30 schreef RayMania het volgende:
sjim, heb je al een gratis bijbel gehad?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:35 schreef tong80 het volgende:
Federer nu op de baan.
Wel lekker relaxt tijdens het Fokken tenissen kijken.
Ok welke set en wat is de tussenstand ?quote:
4-4 set 1quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok welke set en wat is de tussenstand ?
Bij het koekhappen ben ik 3 maanden geleden moeten stoppen. Ik heb het maximale gewerkt daar, wat een uitzendkracht mag werken bij 1 opdrachtgever.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:45 schreef tong80 het volgende:
Bos je hoeft niet te antwoorden maar je zit steeds overdag te posten het is langs me heen gegaan maar ben je zonder werk momenteel ?
Oe ja ff zappenquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:07 schreef rubbereend het volgende:
tennis, er ook wielrennen op TV, da's veul leuker
Johquote:
In Parijs danquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Joh
Hier is het alweer een tijdje droog.
Oh, Parijs.quote:
Dan vliegen ze wel erg laag.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Er vloog net een vliegtuig begeleid door 8 straaljagers vlak langs mijn raam.
Ging te snel voor een foto
Ja, vlogen ze ook.quote:
Ze kwamen hier net ook voorbijquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, vlogen ze ook.
Ik woon op 6, ik denk dat ze niet heel veel hoger vlogen dan de top van de flat (16)
Boeing vloog net over de weg met 8 straaljagers erachteraanquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, vlogen ze ook.
Ik woon op 6, ik denk dat ze niet heel veel hoger vlogen dan de top van de flat (16)
quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:14 schreef tong80 het volgende:
Net een telefoontje
'Hallo spreek ik met de heer van Tongerlo'?
Nee.
Met wie dan ?
Met mevrouw.
Ok kan ik de heer van Tongerlo spreken ?
Nee
Waarom niet mevrouw ?
Die is gisteren overleden.
Ok dan wens ik u een prettige avond
Dank u wel mevrouw
hij heeft een poster van Appie op zijn kamer hangenquote:
Okeequote:Op donderdag 29 mei 2008 18:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij heeft een poster van Appie op zijn kamer hangen
Okee, ik vind het een beetje een overdreven gedoe. Ik heb wel eens geprobeerd een boek te lezen van hem. Maar het kon me niet echt bekoren.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij heeft nu ook zijn eigen museum.
Maar het is een held
de uittreksels waren beter?quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik vind het een beetje een overdreven gedoe. Ik heb wel eens geprobeerd een boek te lezen van hem. Maar het kon me niet echt bekoren.
Ik heb +- 30 van die boeken gelezen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik vind het een beetje een overdreven gedoe. Ik heb wel eens geprobeerd een boek te lezen van hem. Maar het kon me niet echt bekoren.
Nee, ik heb gewoon alle boeken die ik voor verslagen heb gebruikt helemaal gelezen.quote:
Nee gisterenquote:
Die in het zwartquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:08 schreef Ole het volgende:
welke is Nederland?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |