En dat vind je jammer omdat?quote:Op maandag 2 juni 2008 15:57 schreef tha_rizzo het volgende:
De helft van de Bredatopiquepersoonlijkheden zaten in Landgraf...
Vandaar dat 't zo rustig hier was in 't weekend
Jammer, de maandag is bijna weer voorbij
Iedereen haat hier maandag, ik ben anders (quote:
Begin jij pas op woensdag met aftellen naar het weekend?quote:Op maandag 2 juni 2008 16:11 schreef Rossdale het volgende:
Maandag is nooit zo erg, dinsdag is pas de klotedag van de week:
Zaterdag + Zondag = Weekend
Maandag = Net weekend gehad, leuke dingen gedaan en beetje bijpraten met collega's
Dinsdag = Je bent al bijgepraat en zit alweer terug in de werksleur
Woensdag = Zaagmans komt op bezoek en 's middags kun je alweer aftellen richting het weekend
Donderdag = Bijna weekend en eventueel uitkijken naar een leuke stapavond
Vrijdag = Melige werkdag en bijna weekend
Kortom, morgen wordt de dag nog kutter
Dat vind ik dus ook raar, ik begin met aftellen naar het weekend vanaf Maandag om 00:01.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:17 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Begin jij pas op woensdag met aftellen naar het weekend?
Hmm, das behoorlijk balen lijkt me. Gelukkig hoeft dat sjouwen maar twee keer maar dan nog. En ook nog 'es op Camping C. Wij waren met die bus dus behoorlijk laat, gelukkig werden we letterlijk voor de camping afgezet maar daarna hebben we nog flink moeten zoeken naar een plekje, net voordat we maar naar C wilden gaan kwamen we wat tegen en hebben we het daar maar weggezet, greppeltje volgestopt met wat dekzeil en het sliep goed genoeg voor op een festival (jammer dat vanaf 6 uur elk half uur een trein langs kwamquote:Op maandag 2 juni 2008 15:57 schreef bassieVL het volgende:
We hadden een legertent van 5x5meter. Dus daar hadden we ruimte genoeg. Nadeel was dat na 1 meter van de auto, we een lekke band kregen van de steekwagen. Dus toen met veel pijn en moeite dat ding naar Camping C gesjouwd.
Mijn horeca-etablissement schijnt nogal in trek te zijnquote:Op maandag 2 juni 2008 19:27 schreef tha_rizzo het volgende:
Hallo, ik ben opzoek naar een leuke kroeg in Breda.
Wat vinden jullie een leuke kroeg?
Verkapt verveel-moment![]()
Heb je dan ook koffie?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Mijn horeca-etablissement schijnt nogal in trek te zijn
uiteraard. iemand wiens naam we niet zullen noemen heeft al het bier opgedronken....quote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:57 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
uiteraard. iemand wiens naam we niet zullen noemen heeft al het bier opgedronken....
Nope. Morgen om 6u.quote:
Dan mag jij met terugwerkende kracht koffie betalenquote:Op maandag 2 juni 2008 20:10 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Prutser
Zo haal je nooit klanten binnen.
quote:Op maandag 2 juni 2008 22:30 schreef UvdP het volgende:
Het café in het gebouw van mijn faculteit is vandaag overgegaan van Hertog Jan op Heineken.
Wat een hufters!quote:Op maandag 2 juni 2008 22:30 schreef UvdP het volgende:
Het café in het gebouw van mijn faculteit is vandaag overgegaan van Hertog Jan op Heineken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |