Ik wel hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:51 schreef bassieVL het volgende:
08:31 noem ik geen uitslapen.
Die parkfilms waren toch altijd op dinsdag?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:20 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen,
vanavond film kijken in het park als het droog blijft. En morgen naar Rock am Ring.
dinsdag was die muziek, vrijdag de films.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Die parkfilms waren toch altijd op dinsdag?
Oh ja. Nou ja, enfin. Weekendquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:44 schreef veldmuis het volgende:
dinsdag was die muziek, vrijdag de films.
Je gaat weer een cd uitbrengen!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:39 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb vanavond nog niets te doenWelke film is er?
Ze hebben er een prijsvraag van gemaakt, er is dus alleen een omschrijving bekend:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:39 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb vanavond nog niets te doenWelke film is er?
Voetbal kijken!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:35 schreef BossFight het volgende:
Is er verder nog iets boeiends te doen in het prachtige Breda dit weekend?
Ik kan me niet voorstellen dat jij daar een excuus voor nodig hebtquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:03 schreef BossFight het volgende:
[..]
Owja, dat is best een goed excuus voor bierconsumptie.
Dat is ook wel weer zo, maar ik wil sommige mensen nog laten geloven dat ik een brave jongen ben.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:13 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij daar een excuus voor nodig hebt
Wie dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:16 schreef BossFight het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo, maar ik wil sommige mensen nog laten geloven dat ik een brave jongen ben.
Hendig lollers inderdaad!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:28 schreef veldmuis het volgende:
Dan lijkt het net of je een dag extra weekend hebt
Eén van de twee?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:36 schreef veldmuis het volgende:
Het waait of het gaat regenen!
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:38 schreef veldmuis het volgende:
Ja idd! Rond een uur of 3 was het best warm, en na 4en was het opeens stijvetepelsweer.
Er zijn wel wat problemen met fok geweest vandaag.quote:
Hé... waar is mijn kwoot?quote:
Die is ripquote:
Bel de bierkoerier maar!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:59 schreef JDude het volgende:
Kom die andere twee maar hier langs brengen, vm!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |