De fik er in!quote:Op maandag 2 juni 2008 22:30 schreef UvdP het volgende:
Het café in het gebouw van mijn faculteit is vandaag overgegaan van Hertog Jan op Heineken.
Ja zoiets was mijn eerste gedachte ook...quote:
Iemand op de Mastbosstraat geweest vanmiddag?quote:APELDOORN - Honderden boze buschauffeurs van vervoersmaatschappij Veolia hebben kort na het middaguur het kruispunt bij de Wapenrustlaan bezet.
De chauffeurs, die actie voeren in een cao-conflict met de werkgevers, komen uit Brabant, Limburg, Utrecht en Gelderland. Zij hadden een gesprek geëist met algemeen directeur Ton Kienhorst van Veolia op het regiokantoor van de maatschappij aan de Wapenrustlaan. Kienhorst weigerde om van zijn kantoor in Breda naar Apeldoorn te komen. Daarop bezetten de chauffeurs het kruispunt, een van de drukste verkeersknooppunten in de stad. De blokkade duurde een klein uur en leidde tot boze reacties van sommige weggebruikers. Een deel van de actievoerders is nu afgereisd naar Breda.
Hebbie dr zin an?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:11 schreef BossFight het volgende:
Zo,
Vanmiddag mijn laatste assesment gehad op de NHTV, nu is het afwachten.
PFFFFF, lang geleden dat ik zoveel stress heb gehad en naderhand zoveel opluchting heb mee gemaakt.
Ik heb er wel een goed gevoel over.
Die buschauffeurs gaan inmiddels ook te ver hoor... De bedrijven blijven maar (in mijn ogen) goede aanbiedingen doen maar ze hebben liever wat extra vrije dagen in de vorm van een staking denk ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Iemand op de Mastbosstraat geweest vanmiddag?
Ze zouden die lui 20% moeten korten op hun salaris als ze doorgaan met staken. Staken an sich is een recht, maar dit is gewoon ordinaire chantage en moedwillig schade toebrengen aan hun werkgever en klanten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:44 schreef UvdP het volgende:
[..]
Die buschauffeurs gaan inmiddels ook te ver hoor... De bedrijven blijven maar (in mijn ogen) goede aanbiedingen doen maar ze hebben liever wat extra vrije dagen in de vorm van een staking denk ik.
En dan maar zeggen dat ze de mensen niet in de weg willen zitten met deze actie's terwijl ze nu dus ook al de mensen die niet met de bus reizen dwars zitten. En dat ik dan een tijdje geleden ergens een buschauffeur hoorde die de reizigers liever kwijt dan rijk was zegt al genoeg over de instelling van die gasten, de goeden ff niet meegeteld.
En ik kan voorlopig in plaats van drie kwartier in de bus zitten om op school te komen eerst met de taxi naar Breda gaan (half uur) en dan nog een uur en een kwartier met de trein. En de kosten die ik maak om dit jaar te halen zie ik de buschauffeurs nog niet betalen.
Jaquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:50 schreef Rossdale het volgende:
Je zou gewoon bijna één van je SC-topics vergeten?
Geen idee...quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:12 schreef Kuukske het volgende:
Oh wat heb je gedaan dan?
hihi, dank je.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:20 schreef Kuukske het volgende:
Kusje d'rop.
Nee.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:41 schreef Kuukske het volgende:
Hé Rizzeau, was het nog gelukt met die lens.
Oh, dat ken ik niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:04 schreef tha_rizzo het volgende:
Nee.
Heb m'n eigen lens maar gebruikt.
Foto's zijn te zien op m'n flickr
Ja sorry!quote:
Zo'n uitspraak zal ik niet doen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:30 schreef bassieVL het volgende:
Vanmiddag mag het wel droog worden, anders word ik nat als ik naar huis fiets.
Nah, staat een beetje raar.quote:
Ik ga er niet eens op in.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:47 schreef tha_rizzo het volgende:
Arme JD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |