quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:33 schreef Yesse het volgende:
Fipo!
Piles!quote:
Ohquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:34 schreef Yesse het volgende:
Moet je maar even terug zoekenIs aantal topics terug ook een TT geweest
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
jij kan dingen maken van pies? Ik kan er alleen mijn naam mee schrijven in de sneeuw
De OP is per definitie de eerste postquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja ik had een 2e post nodig om mn OP te zetten
Pics! Or it ain't true...quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
jij kan dingen maken van pies? Ik kan er alleen mijn naam mee schrijven in de sneeuw
Klopt, nummer 363. Verder moest ik ook wel even glimlachen om deze:quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Moet je maar even terug zoekenIs aantal topics terug ook een TT geweest
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:39 schreef Jipje het volgende:
[..]
Klopt, nummer 363. Verder moest ik ook wel even glimlachen om deze:
Stage SC #394: Piles, de gaylord van zijn stage
Weet je het echt zeker Piles?
Nu nietquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De OP is per definitie de eerste post
quote:
Zelfde discussiequote:Op woensdag 28 mei 2008 13:39 schreef Jipje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:42 schreef Yesse het volgende:
Plaatje van vorige Love, Pies and Happiness:
[ afbeelding ]
mmmm donutsquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:42 schreef Yesse het volgende:
Plaatje van vorige Love, Pies and Happiness:
[ afbeelding ]
lekkurrrrrrr!!!quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:43 schreef jna het volgende:
ben ik weer. Met patat pinda en broodje kwekkeboomkroket
So sue mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
So sue mePas maar opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Hoe kan ik die ooit vergetenquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:39 schreef Jipje het volgende:
Roosviceequote:Op woensdag 28 mei 2008 13:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje![]()
![]()
![]()
![]()
EN WE HOUDEN HET LIEF NU!
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar niet tè lief, dat vind Kuno niet leuk
avondeten uitkiezen?quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:55 schreef jna het volgende:
zo, lunch is achter de kiezen. Wat zal ik de resterende 3uur gaan doen
quote:
pizzaquote:
Lieve Nico,quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:53 schreef nicomart het volgende:
ja.. nu houden we het lief of ik sla jullie allemaal in elkaar stelletje rotzakken!!!
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
[SCmoedermodus]Lieve Nico,
we hebben je geweldig gemist de afgelopen 4 topics. Hoe bevalt het in je tijdelijke huis? Het was wel stil zonder jou.
Maar zou je alstjeblieft het gezellig kunnen houden in dit hoogdravende topic? We willen uiteraard niet overkomen als inhoudsloze vervelende agressieve personen.
Groetjes![/SCmoedermodus]
Melk.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Wat past er BIJ pannenkoeken. Niet er op of in plaats van dus
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lieve Nico,
we hebben je geweldig gemist de afgelopen 4 topics. Hoe bevalt het in je tijdelijke huis? Het was wel stil zonder jou.
Maar zou je alstjeblieft het gezellig kunnen houden in dit hoogdravende topic? We willen uiteraard niet overkomen als inhoudsloze vervelende agressieve personen.
Groetjes!
Daar moet je toch niks naast eten?quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
En nu nog wat om te eten naast de pannenkoeken
Ik vond het grappigquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
Valt nog mee dat er "Groetjes!" staat en niet "Hoogachtend" ofzo.![]()
Maar het bevalt hoor.. Ik ben ook al 3 dagen aan de pizza
Waarom iets eten naast pannenkoeken. Dat is net zoiets als in een chique restaurant gaan eten, en vragen of je er friet bij magquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
perenijsjesquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vraag ook altijd friet overal bijquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom iets eten naast pannenkoeken. Dat is net zoiets als in een chique restaurant gaan eten, en vragen of je er friet bij mag![]()
Nee, totaal nietquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom iets eten naast pannenkoeken. Dat is net zoiets als in een chique restaurant gaan eten, en vragen of je er friet bij mag![]()
Daarom zei ik het ook heel zachtjesquote:
Ooooooooooooooooooooooooooooooooohquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vraag ook altijd friet overal bijDat chique lust ik toch niet
En omdat ik pannenkoeken altijd heul lekker vind maar redelijk snel zat ben enzoEn dan toch nog wel wat moet eten
Gelukkig denken jullie er hetzelfde overquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, totaal nietJe kan toch niet alleen pannenkoeken eten
en heeft minder calorien dan een plakje ontbijtkoekquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OoooooooooooooooooooooooooooooooohOf raketters
Immers ook fruit
quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:17 schreef Jipje het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig denken jullie er hetzelfde over
Dat zal me echt een zorg zijnquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en heeft minder calorien dan een plakje ontbijtkoek
Die reclamequote:Op woensdag 28 mei 2008 14:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en heeft minder calorien dan een plakje ontbijtkoek
De "sonja, bakker bij bolletje" reclame?quote:
Je hebt nu ook de tussendoortjesvergelijker. Ofwel; KIJK IJS IS GOED van Ola.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:20 schreef Jipje het volgende:
[..]
De "sonja, bakker bij bolletje" reclame?Ik heb em gister ook eindelijk gezien...
quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mij boeit 't wel. Heb al een hele moorkop op vandaag
quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mij boeit 't wel. Heb al een hele moorkop op vandaag
Die muziekquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je hebt nu ook de tussendoortjesvergelijker. Ofwel; KIJK IJS IS GOED van Ola.
ik vond m focking irritant.. je kan m snappen, maar simpele zielen snappen er geen fuck van en denken dat je er wel dik van wordt ofzo.. Net zoals die reclame van de Karwei. Dattie zo lekker alles in 1 keer doorratelt. Ja ik snap dat dat te maken heeft met die "geen punt", maar minder bedeelden zullen het gewoon irritant vinden.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:20 schreef Jipje het volgende:
[..]
De "sonja, bakker bij bolletje" reclame?Ik heb em gister ook eindelijk gezien...
quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:23 schreef jna het volgende:
[..]
Snel, steek je vinger in je keel
Gezeik altijd van vrouwen
Zolang je nog een beetje beweegt af en toe, en niet elke dag een doos moorkoppen leeg eet is er niks aan de hand hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:26 schreef Yesse het volgende:
Ik heb geen zin om een hoog cholesterol te hebben en dood te gaan aan een hartaanval. Bedankt
Die van karwei zijn gewoon ook irritant. Net als die van de Gamma. En die van alle wasmiddelen. En niet te vergeten, die van de leningverstrekkers... Nee. Reclame is gewoon irritant, of je nou minder of meer bedeeld bent.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik vond m focking irritant.. je kan m snappen, maar simpele zielen snappen er geen fuck van en denken dat je er wel dik van wordt ofzo.. Net zoals die reclame van de Karwei. Dattie zo lekker alles in 1 keer doorratelt. Ja ik snap dat dat te maken heeft met die "geen punt", maar minder bedeelden zullen het gewoon irritant vinden.
En dan toch die moorkop opeten... Zeg dan: "GATVERREDAMME DAAR GA JE DOOD VAN!!! OPROTTEN!!"quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:26 schreef Yesse het volgende:
[..]dat gezeik altijd van mannen.
Ik heb geen zin om een hoog cholesterol te hebben en dood te gaan aan een hartaanval of beroerte. Bedankt
Gamma, met buurman & buurmanquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:28 schreef Jipje het volgende:
Die van karwei zijn gewoon ook irritant. Net als die van de Gamma. En die van alle wasmiddelen. En niet te vergeten, die van de leningverstrekkers... Nee. Reclame is gewoon irritant, of je nou minder of meer bedeeld bent.
Die is echt heel foutquote:
sommige reclames zijn wel goed.. Ik kan van een goede reclame gewoon genieten. Zo vind ik die van OHRA(?) heel goed met die kinderen op de achterbank die naar Bass & Adriaan kijken.. DIe ouders zijn het helemaal zat en dan komen ze op die camping... Zit daar Bassie: "BUURMANNETJE!!!! Bakkie?"quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:28 schreef Jipje het volgende:
[..]
Die van karwei zijn gewoon ook irritant. Net als die van de Gamma. En die van alle wasmiddelen. En niet te vergeten, die van de leningverstrekkers... Nee. Reclame is gewoon irritant, of je nou minder of meer bedeeld bent.
Een beetje bewegen is niet genoeg.. En je hebt al heel snel heel veel vet in je lichaam. Ga maar eens opletten hoeveel vet er eigenlijk in je dagelijkse eten zit. In een simpel mariakaakje zit vet,...quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Zolang je nog een beetje beweegt af en toe, en niet elke dag een doos moorkoppen leeg eet is er niks aan de hand hoor
quote:1 op de 3 volwassenen in Nederland heeft een verhoogd cholesterolgehalte. Veel van hen zijn zich hier niet van bewust. Dat komt omdat men er niet direct iets van merkt als het cholesterolgehalte verhoogd is. Het is echter wel één van de belangrijkste risicofactoren voor hart- en vaatziekten.
jij wist het ook niet zeker?quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Gamma, met buurman & buurman
En die nieuwe van Ohra (?) met Bassie
Reclames zijn soms wel leuk
Na 1 keer gezien te hebben vind ik die ook al irritant.quote:
Oh, was het een grapje?quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:36 schreef Yesse het volgende:
Sowieso, wat een gezeik weer.![]()
Ik maak een grapje, krijg ik gezeik, probeer ik uit te leggen waarom ik niet alles zomaar eet, krijg ik een opmerking over een moorkop. GEZEIK
Rustig nou. We zouden het gezellig houden!quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:36 schreef Yesse het volgende:
Ik maak een grapje, krijg ik gezeik, probeer ik uit te leggen waarom ik niet alles zomaar eet, krijg ik een opmerking over een moorkop. GEZEIK
Al het gezeik past wel mooi bij de TTquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:36 schreef Yesse het volgende:
Maar ik hou van vet eten... en ik kom toch geen grammetje aan..quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Een beetje bewegen is niet genoeg.. En je hebt al heel snel heel veel vet in je lichaam. Ga maar eens opletten hoeveel vet er eigenlijk in je dagelijkse eten zit. In een simpel mariakaakje zit vet,...
[..]
Naja alles is wel heel veel, maar wel sommige dingen jaquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook niet meer in text_only, dan vat je alles verkeerd op
Moet niet iedereen weggaan natuurlijkquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:39 schreef Jipje het volgende:
Rustig nou. We zouden het gezellig houden!
Ik ga nu echt aan het werk hoor!quote:
Ik ben er nogquote:
Ik geloof er niks vanquote:
quote:
Niet spontaan, maar ff slapen zou wel lukkenquote:
Staat zo lullig he, als je met je hoofd op je bureau ligt terwijl er iemand binnenkomtquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van
[..]
![]()
Ben je vanmorgen nou op gesprek geweest trouwens? Ben ik helemaal vergeten te vragen
[..]
Niet spontaan, maar ff slapen zou wel lukken![]()
Ja ik ookquote:
Nou dat kan best hoor.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar ik hou van vet eten... en ik kom toch geen grammetje aan..
Zou best wel eens een hoog cholestrol gehalte kunnen hebben
Kijken of ie dat vanavond nog vindquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:57 schreef jna het volgende:
Staat zo lullig he, als je met je hoofd op je bureau ligt terwijl er iemand binnenkomt
's Avonds vind ik nooit zoveel...quote:
Ja, alsof dat zo goed gingquote:
Ja, was 35-45 min te vroeg.. omdat ik dacht dat ik in 8km file zou staan... en ik had ook nog mijn afslag gemist...quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:55 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ben je vanmorgen nou op gesprek geweest trouwens? Ben ik helemaal vergeten te vragen
[..]
Hier is het sunnyquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:27 schreef jna het volgende:
Het is hiet echt raar weer. De temperatuur is superlekker maar het is enorm donker
Ik ook eigenlijk, het is handig, maar soms is net te laat.. of ronduit storend.. Ik moet het alleen voor de laatste 1km weten.. de rest wist ik namelijk gewoon wel.. en dan staat dat ding toch aan..quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind navigatie trouwens nog steeds niks
daarom ook mijn afstudeerproject!! Dan kan je alles zo aanpassen naar eigen inzicht!!quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind navigatie trouwens nog steeds niks
Vandaar ook mijn afstudeerproject. Mensen kunnen zelf alle wijzigingen in de kaart maken en deze direct naar het navigatiesysteem uploadenquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:39 schreef PieterBas het volgende:
Eigenlijk het probleem met de navigatie van mijn vaders auto is dat het op een dvd staat... daarom is het af en toe lastig om door nieuwe woonwijken te navigeren om dat die niet op de kaart staan.
Ook bijvoorbeeld de A5 staat er dus ook niet op
En ik heb liever een navigatiesysteem omdat ik anders 10 keer moet omdraaien omdat ik mijn afslag heb gemist of niet door had dat de 3e rechts al is geweest...quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:45 schreef Piles het volgende:
Ik heb liever een digitaal stedenboek ipv een navigatiesysteem die alles voorleest. Ik wil zelf weten waar ik ben en welke kant ik op rij
Neem je niet alleen wat lekkers, maar ook wat gezonds mee voor vanavondquote:
Vrouwen en kaartlezenquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
En ik heb liever een navigatiesysteem omdat ik anders 10 keer moet omdraaien omdat ik mijn afslag heb gemist of niet door had dat de 3e rechts al is geweest...
Waar heb je zin in lieverd?quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Neem je niet alleen wat lekkers, maar ook wat gezonds mee voor vanavond![]()
Mooi!quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik in iets lekkers, en die andere schat in wat gezonds
Ben ik de schat?quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Oja, goed punt, dat doe ik meestal welquote:
Neem voor mij ook iets lekkers meequote:Op woensdag 28 mei 2008 15:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Kip met madenquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
1e hit google op "iets lekkers"
[ afbeelding ]
hm. Nee. Niet mijn eerste keusquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
1e hit google op "iets lekkers"
[ afbeelding ]
Ja kom er zojuist achter dat ik mn tekeningen minder hoef aan te passen dan verwachtquote:
Kip het meest veelzijdig stukje vlees.. Kip!quote:
Lijkt me echt zooooo viesquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Heej, die zijn heel gezond ja
Veel eiwitten enzo
Bij mij nu ookquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:06 schreef Jipje het volgende:
Banners:
Verlaag je cholesterol
en:
Cholesterolmeting
Hier nietquote:
quote:Stedentrip
Mooiste herinneringen in een mooi Fotoboek vastleggen. Begin direct!
www.albumprinter.nl
Hof van Holland
Bollenstreek in beeld, tekst en foto's van Ilse Hesp
www.diverti.nl
En bosruftenquote:
Wattesquote:
Waarom belden ze mij nietquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:18 schreef jna het volgende:
Ik verveel me zo erg dat ik net mee heb gedaan meteen telefonische enquete die 15 minuten duurde
quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:18 schreef jna het volgende:
Ik verveel me zo erg dat ik net mee heb gedaan meteen telefonische enquete die 15 minuten duurde
quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:18 schreef jna het volgende:
Bosuitjes, in de volksmond ook wel bosruften genoemd door de darmgasontwikkelende, ook wel scheet genoemd, eigenschapquote:
Ik heb die man ook lekker veel moeite laten doen. Bij elke vraag liet ik hem weer alle keuzemogelijkheden oplezen terwijl het steeds dezelfde warenquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Als ik thuis ben vind ik dat altijd leuk
...Ik zag altijd hallo met ......
![]()
gaan ze een heel verhaal houden... en dan van :'spreek ik met mevrouw ....' Ik :'nee dan moet u mijn moeder hebben' mogen ze het verhaal nog een keer vertellen en mijn mama heeft daar een hekel aan en hangt het liefst zo snel mogelijk weer op
Ik heb er zelf een grondige hekel aan. Enquetes gaan nog wel, die vragen ook altijd netjes of het kan. Maar loterijen enzoquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:20 schreef Californium het volgende:
![]()
lekker pestenquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:21 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb die man ook lekker veel moeite laten doen. Bij elke vraag liet ik hem weer alle keuzemogelijkheden oplezen terwijl het steeds dezelfde waren
quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bosuitjes, in de volksmond ook wel bosruften genoemd door de darmgasontwikkelende, ook wel scheet genoemd, eigenschap
Het was ook steeds "bent u daar zeer tevreden, tevreden, redelijk tevreden, niet tevreden of absoluut niet tevreden over?"quote:
Ik zeg altijd gewoon nee ik doe niet mee! Laatst waren ze aan de deur hier op me studentencomplex...Of ze even binnen konden komen om wat dingen te vertellen....Stonden op het punt om binnen te komen...Ik zo:' NEE, we zijn aan het eten' keken me wel heel raar aanquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb er zelf een grondige hekel aan. Enquetes gaan nog wel, die vragen ook altijd netjes of het kan. Maar loterijen enzo
Mn ouders blijven altijd zo netjes alles uitleggen, maar dat gaat bij mij altijd iets anders
Ja joh, al 10 minuten terugquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben je nou al om boodschappen geweest trouwens![]()
Heerlijkquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:25 schreef jna het volgende:
[..]
Het was ook steeds "bent u daar zeer tevreden, tevreden, redelijk tevreden, niet tevreden of absoluut niet tevreden over?"
En dan die vraag erna stopt ie na "zeer tevreden, tevreden...."
Waarna ik natuurlijk ook m'n mond hield voor 3 seconde. Toen ging ie weer door " redelijk tevreden, niet tevreden of absoluut niet tevreden"
Perfecte reactiequote:Op woensdag 28 mei 2008 16:25 schreef Californium het volgende:
Zelfde als met enquetes of dergelijk aan de telefoon of in de stad...' NEE' en dan doorlopen / ophangen
m'n vader begint altijd z'n eigen verkoopverhaal tegen die mensen. Of ze geen cd van hem willen kopenquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:24 schreef Bravebart het volgende:
Ik praat altijd vrolijk mee met die mensen en als ze dan vragen of hun product wat voor mij is, zeg ik altijd dat ik het misschien wel had gedaan als hij/zij een overtuigender verhaal opgehangen had![]()
Nee ok, maar daar hebben jullie ook nog groenteboeren die met bolderkarren langs de huizen komen, melkboeren die nog meer dan 20 kinderen hebben bij minstens 8 verschillende vrouwen en scharensliepen die de kunst van het slijpen nog verstaanquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier haal ik het niet eens om binnen 10 minuten in een supermarkt te staan![]()
Ik moet dat terug-vraag-schema nog ergens hebben, dat jij de vragen gaat stellenquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:28 schreef jna het volgende:
[..]
m'n vader begint altijd z'n eigen verkoopverhaal tegen die mensen. Of ze geen cd van hem willen kopen
Voordeel van in de stad wonenquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier haal ik het niet eens om binnen 10 minuten in een supermarkt te staan![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:28 schreef jna het volgende:
[..]
m'n vader begint altijd z'n eigen verkoopverhaal tegen die mensen. Of ze geen cd van hem willen kopen
Wel toch? ik vind het zo irritant..Ik heb er niet om gevraagd dat ze me lastig vallen op straat / onder het eten of via de telefoon...quote:
Overdrijven is echt een kunstquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee ok, maar daar hebben jullie ook nog groenteboeren die met bolderkarren langs de huizen komen, melkboeren die nog meer dan 20 kinderen hebben bij minstens 8 verschillende vrouwen en scharensliepen die de kunst van het slijpen nog verstaan
Dat hebben wij in de ontwikkelde Randstad allemaal niet meer
inderdaad.. net als met die jahova's. Geloof wat je wil geloven en als ik er iets over wil weten kom ik wel naar jullie toe. Val mij er alsjeblieft niet mee lastig als ik er niet om gevraagd heb.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Wel toch? ik vind het zo irritant..Ik heb er niet om gevraagd dat ze me lastig vallen op straat / onder het eten of via de telefoon...
Ik bespeur een kleine toon van sarcasmequote:Op woensdag 28 mei 2008 16:29 schreef Bravebart het volgende:
Dat hebben wij in de ontwikkelde Randstad allemaal niet meer
Neeeeeequote:Op woensdag 28 mei 2008 16:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Kunnen jullie het aan om mij een week te missen?
Dan ben jij nog nooit bij Piles in het dorp geweestquote:
Ik gooi de deur dicht als ze het woord jezeus / god / verlichting uitspreken...quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
inderdaad.. net als met die jahova's. Geloof wat je wil geloven en als ik er iets over wil weten kom ik wel naar jullie toe. Val mij er alsjeblieft niet mee lastig als ik er niet om gevraagd heb.
Vorige keer kwam er een jehova aan de deur die wat foldertjes gaf. Nouja, ik ben de slechtste niet dus pak die foldertjes aan en zeg die man gedag. KOMT DIE GEK 3 WEKEN LATER TERUG OM TE VRAGEN WAT IK ER VAN VONDquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
inderdaad.. net als met die jahova's. Geloof wat je wil geloven en als ik er iets over wil weten kom ik wel naar jullie toe. Val mij er alsjeblieft niet mee lastig als ik er niet om gevraagd heb.
Lichtelijk jaquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik bespeur een kleine toon van sarcasme
Maar wij halen de groente hier in een boerderijwinkel ipv in de supermarkt / groenteboer
En vlees bij een vleesboerderij die zelf de koeien vetmest
Je moet over de evolutietheorie beginnenquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik gooi de deur dicht als ze het woord jezeus / god / verlichting uitspreken...
Het enige wat wij in het dorp hebben is 3x in de week een rijdende winkel, en 1x in de week een kaasboer en groenteboer volgens mijquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan ben jij nog nooit bij Piles in het dorp geweest
Dus jij geeft hem die foldertjes terug: "Ja, goed verhaal, lekker kort!" en slaat de deur dichtquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:36 schreef jna het volgende:
[..]
Vorige keer kwam er een jehova aan de deur die wat foldertjes gaf. Nouja, ik ben de slechtste niet dus pak die foldertjes aan en zeg die man gedag. KOMT DIE GEK 3 WEKEN LATER TERUG OM TE VRAGEN WAT IK ER VAN VOND
Die wil ik als deurbelquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:38 schreef Bravebart het volgende:
Dus jij geeft hem die foldertjes terug: "Ja, goed verhaal, lekker kort!" en slaat de deur dicht
Hahaquote:
Zakelijke postquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:38 schreef Piles het volgende:
Heej jna, waar ging die enquete over? Mn collega wordt nu ook gebeld
Ik heb hem af en toe als ringtone. Eigenlijk wil ik hem als sms toon maar dat kan ik niet instellen op mijn telefoonquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:38 schreef Piles het volgende:
Heej jna, waar ging die enquete over? Mn collega wordt nu ook gebeld
[..]
Die wil ik als deurbel
quote:
we zullen ons best doen..quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Kunnen jullie het aan om mij een week te missen?
Mogen we je morgen uit komen zwaaienquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Anyway, ga nu nog even de laatste dingen inpakken.. kom vanavond nog wel ff gedag zeggen
daahaaag!!quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:42 schreef Jipje het volgende:
Naar huis!Fijne avond allemaal en tot morgen!
Kiwi, fijne vakantie!
En vanavond danquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:42 schreef Jipje het volgende:
Naar huis!Fijne avond allemaal en tot morgen!
Kan je met je cursor zwaaien!quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Hoe laat vlieg je
Als het 's middags is zie ik je op de radar
Nee joh..hij is dan toch te druk met fokkenquote:
En Marloes kan aan de piloot vragen of ie de groeten doet. Dan hoor ik datquote:
Fokken of naar Marloes zwaaien. Lastigquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:49 schreef Californium het volgende:
Nee joh..hij is dan toch te druk met fokken
Dat doe ik ook altijd.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:20 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
gaan ze een heel verhaal houden... en dan van :'spreek ik met mevrouw ....' Ik :'nee dan moet u mijn moeder hebben' mogen ze het verhaal nog een keer vertellen en mijn mama heeft daar een hekel aan en hangt het liefst zo snel mogelijk weer op
Hier maakt hij wel tijd voor hoor, Pilsie kennendequote:Op woensdag 28 mei 2008 16:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee joh..hij is dan toch te druk met fokken
Uuhm jaquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:50 schreef Piles het volgende:
[..]
En Marloes kan aan de piloot vragen of ie de groeten doet. Dan hoor ik dat![]()
Je kent me ook al te goedquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:51 schreef Bravebart het volgende:
Hier maakt hij wel tijd voor hoor, Pilsie kennende
Hee, het kanquote:
Bijnaquote:
Bijna 7 jaar ongelukquote:
Die met die getrouwde vrouw wouquote:
Ik luisterde ff nietquote:
Neeeequote:
Niet helemaal gehoord maar wel echt kansloosquote:
quote:
Hoop jequote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:57 schreef Californium het volgende:
Weet iemand trouwens van wie dat liedje: everybody, needs somebody.....I need you, you you is?
We komen er hier niet achter
The Blues Brothersquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet helemaal gehoord maar wel echt kansloos![]()
Weet iemand trouwens van wie dat liedje: everybody, needs somebody.....I need you, you you is?
Stijl? Kan Stevie Wonder zijnquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet helemaal gehoord maar wel echt kansloos![]()
quote:
Meer ja, maar hij heeft dit wel gezongenquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeejoh Stevie is meer van de Signed Sealed Delivered
Klopt...maar bedoelde die van de Blues Brothersquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meer ja, maar hij heeft dit wel gezongen
quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt...maar bedoelde die van de Blues Brothers
Ben dol op muziek...maar kan me niets schelen wie het zingt eigenlijkquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Basiskennis![]()
![]()
En opgegroeid met Radio 10 Gold
Je wilt mijn vader niet meemakenquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Ben dol op muziek...maar kan me niets schelen wie het zingt eigenlijk
hij is zo oudquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:46 schreef Piles het volgende:
Thuis
En mn reisgids is er
Wat ik net weer tegenkom:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:
Ohquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:59 schreef Californium het volgende:
nietdeze heb ik op de middelbare elk leerjaar wel eens voorbij zien komen
deze kende ik nog niet, maar wel varianten eropquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:46 schreef Piles het volgende:
Thuis
En mn reisgids is er
Wat ik net weer tegenkom:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Hmm, taarten. Het was me niet eens opgevallen
vanaf kwart voor twee is de zon toch echt begonnen met schijnen. En toen werd het toch benauwd warmquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:05 schreef ReMcOrE het volgende:
het was opzich wel warm vandaag, maar om te zeggen dat de zon lekker scheen, ook weer niet![]()
hopelijk is dat zaterdag stukken beter
![]()
zo'n tropische klefe dag.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vanaf kwart voor twee is de zon toch echt begonnen met schijnen. En toen werd het toch benauwd warm
Ja, idd, make it stopquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is eigenlijk al een paar dagen en nachten benauwd
Ik verwacht binnenkort ook wel een onweersbui...quote:
Ik dacht dat het zou gaan regenen vandaag.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik verwacht binnenkort ook wel een onweersbui...
Naar wie luister jij? De weerman zekerquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zou gaan regenen vandaag.
En gister.
En eergister.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgen, als Marloes in het vliegtuig zit
quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Naar wie luister jij? De weerman zeker![]()
Piet Paulusma?quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Naar wie luister jij? De weerman zeker![]()
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 28 mei 2008 19:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Doe eens lief over mijn vlucht zeg!
Ik heb nu al een uur vertragingquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje![]()
Maar hoe laat vlieg je morgen?
Ik ook niet, maar die ik g ebruik zijn wel goedquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Gebruik ze niet super veel, allen buienradar, de calculator en het weer ding.
Ja het reisbureau belde! Toch wel netjesquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Hè, jammer. Kan ik niet uitzwaaien
Maar gelukkig weet je nu al dat je vertraging hebt
Iddquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja het reisbureau belde! Toch wel netjes
Sky Airlines he!quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd
Ik dacht dat je wel met Transavia zou vliegen, maar niet dus
quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Sky Airlines he!![]()
Je hebt het even snel nagekeken ?
Gelukkig maarquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:10 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Ben voor de rest niet nieuwsgierig aangelegd hoor
Straks kom je met heimwee naar huis omdat je ons zo mistquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nu ben ik een week niet op de hoogte van wat hier gebeurd.. hoe moet dat nu?
Goed plan!quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Straks kom je met heimwee naar huis omdat je ons zo mist![]()
Of ik kom naar Turkije omdat ik jou zo mis
Zal ik het gewoon doen, zou toch wel een topactie zijnquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Goed plan!
Over een week toch welquote:Als je maar onthoud dat ik niet terug kom.
Ik oefen hier op knikkebollenquote:
Ik lig in mand en dacht: effe klein oogje dicht.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Zal ik het gewoon doen, zou toch wel een topactie zijn
En ook wel een beetje eng
[..]
Over een week toch wel
[..]
Ik oefen hier op knikkebollen
En hoe ga je me dan bereiken?quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
![]()
Maar ik zou je gezicht toch wel eens willen zien als ik komende week in Alanya sta
prettige vakantiequote:Op woensdag 28 mei 2008 20:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Anyway, ik doe de computer uit.
Tot over een dikke week!
Heel veel plezierquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Anyway, ik doe de computer uit.
Tot over een dikke week!
quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:35 schreef G.Fawkes het volgende:
Wow. 3 keer op een dag groeten in SC en 3 keer niemand die reageert![]()
Don't bother reacting on this post
Nee zoveel was me wel duidelijkquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je bent gewoon niet geliefd hier
Hoi, hequote:hey G.
Hoe was jouw dag?quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:40 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nee zoveel was me wel duidelijk![]()
[..]
Hoi, he
Wie ben jij? kom je hier vaker dan?quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:35 schreef G.Fawkes het volgende:
Wow. 3 keer op een dag groeten in SC en 3 keer niemand die reageert![]()
Don't bother reacting on this post
Druk. Veel gedaan maar ook tijd gehad om te voetballen op stagequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |