Sorry maar ik zit al drie uur aan een java probleem te werken dus ik ga blijkbaar al in code pratenquote:
Dat had ik gisterenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:31 schreef plukkert het volgende:
[..]
Sorry maar ik zit al drie uur aan een java probleem te werken dus ik ga blijkbaar al in code praten
quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:31 schreef plukkert het volgende:
[..]
Sorry maar ik zit al drie uur aan een java probleem te werken dus ik ga blijkbaar al in code praten
ik snapte je..quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:31 schreef plukkert het volgende:
[..]
Snapte hemquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:31 schreef plukkert het volgende:
[..]
daar heb ik dus niets aan...quote:Studenten
Er zijn geen stageplekken beschikbaar bij de organisatie. Wegens het grote aantal verzoeken kunnen wij ook niet meewerken aan stage- of studieopdrachten.
Bummerquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:41 schreef nicomart het volgende:
ook fijn die organisatie van de rotterdam marathon:
[..]
daar heb ik dus niets aan...
mja.. gelukkig er wel 3 organisaties die hebben gereageerd of waar ik heb mee gesproken. Maar had er graag nog een paar bij gehad.quote:
Das minderquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:41 schreef nicomart het volgende:
ook fijn die organisatie van de rotterdam marathon:
[..]
daar heb ik dus niets aan...
Ik ben ook geen ontwikkelaar.. maar heb wel veel met programmeren en SQL te maken en als ik 2 dingen wel haat is het wel programmeren en SQLquote:
Goeie stageplek uitgekozen danquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben ook geen ontwikkelaar.. maar heb wel veel met programmeren en SQL te maken en als ik 2 dingen wel haat is het wel programmeren en SQL
Dito, ook geen ontwikkelaar, maar haat niet SQLquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben ook geen ontwikkelaar.. maar heb wel veel met programmeren en SQL te maken en als ik 2 dingen wel haat is het wel programmeren en SQL
Kan je mee te maken krijgen bij implementaties.quote:
1 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |