quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:33 schreef Yesse het volgende:
Fipo!
Piles!quote:
Ohquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:34 schreef Yesse het volgende:
Moet je maar even terug zoekenIs aantal topics terug ook een TT geweest
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
jij kan dingen maken van pies? Ik kan er alleen mijn naam mee schrijven in de sneeuw
De OP is per definitie de eerste postquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja ik had een 2e post nodig om mn OP te zetten
Pics! Or it ain't true...quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
jij kan dingen maken van pies? Ik kan er alleen mijn naam mee schrijven in de sneeuw
Klopt, nummer 363. Verder moest ik ook wel even glimlachen om deze:quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Moet je maar even terug zoekenIs aantal topics terug ook een TT geweest
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:39 schreef Jipje het volgende:
[..]
Klopt, nummer 363. Verder moest ik ook wel even glimlachen om deze:
Stage SC #394: Piles, de gaylord van zijn stage
Weet je het echt zeker Piles?
Nu nietquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De OP is per definitie de eerste post
quote:
Zelfde discussiequote:Op woensdag 28 mei 2008 13:39 schreef Jipje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:42 schreef Yesse het volgende:
Plaatje van vorige Love, Pies and Happiness:
[ afbeelding ]
mmmm donutsquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:42 schreef Yesse het volgende:
Plaatje van vorige Love, Pies and Happiness:
[ afbeelding ]
lekkurrrrrrr!!!quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:43 schreef jna het volgende:
ben ik weer. Met patat pinda en broodje kwekkeboomkroket
So sue mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
So sue mePas maar opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Hoe kan ik die ooit vergetenquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:39 schreef Jipje het volgende:
Roosviceequote:Op woensdag 28 mei 2008 13:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje![]()
![]()
![]()
![]()
EN WE HOUDEN HET LIEF NU!
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar niet tè lief, dat vind Kuno niet leuk
avondeten uitkiezen?quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:55 schreef jna het volgende:
zo, lunch is achter de kiezen. Wat zal ik de resterende 3uur gaan doen
quote:
pizzaquote:
Lieve Nico,quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:53 schreef nicomart het volgende:
ja.. nu houden we het lief of ik sla jullie allemaal in elkaar stelletje rotzakken!!!
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
[SCmoedermodus]Lieve Nico,
we hebben je geweldig gemist de afgelopen 4 topics. Hoe bevalt het in je tijdelijke huis? Het was wel stil zonder jou.
Maar zou je alstjeblieft het gezellig kunnen houden in dit hoogdravende topic? We willen uiteraard niet overkomen als inhoudsloze vervelende agressieve personen.
Groetjes![/SCmoedermodus]
Melk.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Wat past er BIJ pannenkoeken. Niet er op of in plaats van dus
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lieve Nico,
we hebben je geweldig gemist de afgelopen 4 topics. Hoe bevalt het in je tijdelijke huis? Het was wel stil zonder jou.
Maar zou je alstjeblieft het gezellig kunnen houden in dit hoogdravende topic? We willen uiteraard niet overkomen als inhoudsloze vervelende agressieve personen.
Groetjes!
Daar moet je toch niks naast eten?quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
En nu nog wat om te eten naast de pannenkoeken
Ik vond het grappigquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
Valt nog mee dat er "Groetjes!" staat en niet "Hoogachtend" ofzo.![]()
Maar het bevalt hoor.. Ik ben ook al 3 dagen aan de pizza
Waarom iets eten naast pannenkoeken. Dat is net zoiets als in een chique restaurant gaan eten, en vragen of je er friet bij magquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
perenijsjesquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vraag ook altijd friet overal bijquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom iets eten naast pannenkoeken. Dat is net zoiets als in een chique restaurant gaan eten, en vragen of je er friet bij mag![]()
Nee, totaal nietquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom iets eten naast pannenkoeken. Dat is net zoiets als in een chique restaurant gaan eten, en vragen of je er friet bij mag![]()
Daarom zei ik het ook heel zachtjesquote:
Ooooooooooooooooooooooooooooooooohquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vraag ook altijd friet overal bijDat chique lust ik toch niet
En omdat ik pannenkoeken altijd heul lekker vind maar redelijk snel zat ben enzoEn dan toch nog wel wat moet eten
Gelukkig denken jullie er hetzelfde overquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, totaal nietJe kan toch niet alleen pannenkoeken eten
en heeft minder calorien dan een plakje ontbijtkoekquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OoooooooooooooooooooooooooooooooohOf raketters
Immers ook fruit
quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:17 schreef Jipje het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig denken jullie er hetzelfde over
Dat zal me echt een zorg zijnquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en heeft minder calorien dan een plakje ontbijtkoek
Die reclamequote:Op woensdag 28 mei 2008 14:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en heeft minder calorien dan een plakje ontbijtkoek
De "sonja, bakker bij bolletje" reclame?quote:
Je hebt nu ook de tussendoortjesvergelijker. Ofwel; KIJK IJS IS GOED van Ola.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:20 schreef Jipje het volgende:
[..]
De "sonja, bakker bij bolletje" reclame?Ik heb em gister ook eindelijk gezien...
quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mij boeit 't wel. Heb al een hele moorkop op vandaag
quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mij boeit 't wel. Heb al een hele moorkop op vandaag
Die muziekquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je hebt nu ook de tussendoortjesvergelijker. Ofwel; KIJK IJS IS GOED van Ola.
ik vond m focking irritant.. je kan m snappen, maar simpele zielen snappen er geen fuck van en denken dat je er wel dik van wordt ofzo.. Net zoals die reclame van de Karwei. Dattie zo lekker alles in 1 keer doorratelt. Ja ik snap dat dat te maken heeft met die "geen punt", maar minder bedeelden zullen het gewoon irritant vinden.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:20 schreef Jipje het volgende:
[..]
De "sonja, bakker bij bolletje" reclame?Ik heb em gister ook eindelijk gezien...
quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:23 schreef jna het volgende:
[..]
Snel, steek je vinger in je keel
Gezeik altijd van vrouwen
Zolang je nog een beetje beweegt af en toe, en niet elke dag een doos moorkoppen leeg eet is er niks aan de hand hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:26 schreef Yesse het volgende:
Ik heb geen zin om een hoog cholesterol te hebben en dood te gaan aan een hartaanval. Bedankt
Die van karwei zijn gewoon ook irritant. Net als die van de Gamma. En die van alle wasmiddelen. En niet te vergeten, die van de leningverstrekkers... Nee. Reclame is gewoon irritant, of je nou minder of meer bedeeld bent.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik vond m focking irritant.. je kan m snappen, maar simpele zielen snappen er geen fuck van en denken dat je er wel dik van wordt ofzo.. Net zoals die reclame van de Karwei. Dattie zo lekker alles in 1 keer doorratelt. Ja ik snap dat dat te maken heeft met die "geen punt", maar minder bedeelden zullen het gewoon irritant vinden.
En dan toch die moorkop opeten... Zeg dan: "GATVERREDAMME DAAR GA JE DOOD VAN!!! OPROTTEN!!"quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:26 schreef Yesse het volgende:
[..]dat gezeik altijd van mannen.
Ik heb geen zin om een hoog cholesterol te hebben en dood te gaan aan een hartaanval of beroerte. Bedankt
Gamma, met buurman & buurmanquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:28 schreef Jipje het volgende:
Die van karwei zijn gewoon ook irritant. Net als die van de Gamma. En die van alle wasmiddelen. En niet te vergeten, die van de leningverstrekkers... Nee. Reclame is gewoon irritant, of je nou minder of meer bedeeld bent.
Die is echt heel foutquote:
sommige reclames zijn wel goed.. Ik kan van een goede reclame gewoon genieten. Zo vind ik die van OHRA(?) heel goed met die kinderen op de achterbank die naar Bass & Adriaan kijken.. DIe ouders zijn het helemaal zat en dan komen ze op die camping... Zit daar Bassie: "BUURMANNETJE!!!! Bakkie?"quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:28 schreef Jipje het volgende:
[..]
Die van karwei zijn gewoon ook irritant. Net als die van de Gamma. En die van alle wasmiddelen. En niet te vergeten, die van de leningverstrekkers... Nee. Reclame is gewoon irritant, of je nou minder of meer bedeeld bent.
Een beetje bewegen is niet genoeg.. En je hebt al heel snel heel veel vet in je lichaam. Ga maar eens opletten hoeveel vet er eigenlijk in je dagelijkse eten zit. In een simpel mariakaakje zit vet,...quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Zolang je nog een beetje beweegt af en toe, en niet elke dag een doos moorkoppen leeg eet is er niks aan de hand hoor
quote:1 op de 3 volwassenen in Nederland heeft een verhoogd cholesterolgehalte. Veel van hen zijn zich hier niet van bewust. Dat komt omdat men er niet direct iets van merkt als het cholesterolgehalte verhoogd is. Het is echter wel één van de belangrijkste risicofactoren voor hart- en vaatziekten.
jij wist het ook niet zeker?quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Gamma, met buurman & buurman
En die nieuwe van Ohra (?) met Bassie
Reclames zijn soms wel leuk
Na 1 keer gezien te hebben vind ik die ook al irritant.quote:
Oh, was het een grapje?quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:36 schreef Yesse het volgende:
Sowieso, wat een gezeik weer.![]()
Ik maak een grapje, krijg ik gezeik, probeer ik uit te leggen waarom ik niet alles zomaar eet, krijg ik een opmerking over een moorkop. GEZEIK
Rustig nou. We zouden het gezellig houden!quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:36 schreef Yesse het volgende:
Ik maak een grapje, krijg ik gezeik, probeer ik uit te leggen waarom ik niet alles zomaar eet, krijg ik een opmerking over een moorkop. GEZEIK
Al het gezeik past wel mooi bij de TTquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:36 schreef Yesse het volgende:
Maar ik hou van vet eten... en ik kom toch geen grammetje aan..quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Een beetje bewegen is niet genoeg.. En je hebt al heel snel heel veel vet in je lichaam. Ga maar eens opletten hoeveel vet er eigenlijk in je dagelijkse eten zit. In een simpel mariakaakje zit vet,...
[..]
Naja alles is wel heel veel, maar wel sommige dingen jaquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook niet meer in text_only, dan vat je alles verkeerd op
Moet niet iedereen weggaan natuurlijkquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:39 schreef Jipje het volgende:
Rustig nou. We zouden het gezellig houden!
Ik ga nu echt aan het werk hoor!quote:
Ik ben er nogquote:
Ik geloof er niks vanquote:
quote:
Niet spontaan, maar ff slapen zou wel lukkenquote:
Staat zo lullig he, als je met je hoofd op je bureau ligt terwijl er iemand binnenkomtquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van
[..]
![]()
Ben je vanmorgen nou op gesprek geweest trouwens? Ben ik helemaal vergeten te vragen
[..]
Niet spontaan, maar ff slapen zou wel lukken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |