Statistieken geven PHM een kutpartij. Wat zijn dat slechte cijfers zeg.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:30 schreef TheGeneral het volgende:
King Oscar Hernandez is PHM aan het vegen.
6-2 6-1
Hij kwam wat vroeg uit en maakte er een wat spannendere derde set van?quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Djokovic heeft zeker nog een afspraak waar ie naartoe moet of zo
Zn date wilde em nog een paar games zien spelenquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:36 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Hij kwam wat vroeg uit en maakte er een wat spannendere derde set van?
Ivo heeft nog 2 sets de mogelijkheid om dat op te hogen, want hij moet er nog een overwinning uit slepenquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Andreev maakt voorlopig Italiaanse ham van Starace. 6-1 al
Dr Ivo krijgt zowaar nog concurrentie voor de service-award van de dag. Hij staat dan na 3 sets al wel op 27 aces, maar Ljubicic staat na iets meer dan 2 sets ook al op 19 aces .... wordt nog geinig
Boredo is een kutspeler die het aankijken niet waard is, maar hij speelt wel extreem degelijk. Bellucci maakte me daarvoor veel te veel onnodige fouten.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als ik hem vergelijk met andere gravelbijters die onterecht de top 10 bereiken zoals Robredo etc:
Kloptquote:- Hij is linkshandig, sowieso voordeel
Mwah, ik vind er eigenlijk niks bovenuit steken, zo uithalen kan iedereen als de bal half hoog op de servicelijn wordt aangespeeld. En nogmaals, veel te weinig (indirecte) winners als je het aantal unforced errors ziet.quote:- hij is sterk aan het net, en met zijn forehand en zijn backhand...doet me erg denken aan nadal zelf.
Ik tel 1 challenger zonder setverlies in die serie van 3 en verloren sets tegen Beck, Christin, Julio Silva en Franco Ferreiro. Ook nederlagen tegen Kunitsyn, Giraldo, Santiago Gonzalez, Thiago Alves en Haider-Maurer dit jaar doen me niet vermoeden dat we met een toekomstig wereldtopper te maken hebben, al is het niet te zeggen hoe hij zich gaat ontwikkelen.quote:- hij wint niet voor niks 4 challengers waarvan 3 op rij zonder setverlies
Klopt, maar niet extreem jong. Nauwelijks te zeggen of en hoeveel progressie hij nog gaat maken.quote:- hij is nog jong
Vind je? Hij speelde zeker niet slecht, maar om hem zomaar top-10 of zelfs top-20 toe te schrijvenquote:- hij is nu al constant in zijn prestaties.
Ik zie het zo gebeuren hoor. Misschien ben ik wat optimistisch, maar dit is echt een talent..
Ik liep een beetje hard van stapel met zijn straight sets streak...Hij won tenslotte ook van Verkerk in straights dus ik dacht meteen iets verder...maar sowieso vanaf de verkerk match heel weinig sets verlorenquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Boredo is een kutspeler die het aankijken niet waard is, maar hij speelt wel extreem degelijk. Bellucci maakte me daarvoor veel te veel onnodige fouten.
[..]
Klopt
[..]
Mwah, ik vind er eigenlijk niks bovenuit steken, zo uithalen kan iedereen als de bal half hoog op de servicelijn wordt aangespeeld. En nogmaals, veel te weinig (indirecte) winners als je het aantal unforced errors ziet.
[..]
Ik tel 1 challenger zonder setverlies in die serie van 3 en verloren sets tegen Beck, Christin, Julio Silva en Franco Ferreiro. Ook nederlagen tegen Kunitsyn, Giraldo, Santiago Gonzalez, Thiago Alves en Haider-Maurer dit jaar doen me niet vermoeden dat we met een toekomstig wereldtopper te maken hebben, al is het niet te zeggen hoe hij zich gaat ontwikkelen.
[..]
Klopt, maar niet extreem jong. Nauwelijks te zeggen of en hoeveel progressie hij nog gaat maken.
[..]
Vind je? Hij speelde zeker niet slecht, maar om hem zomaar top-10 of zelfs top-20 toe te schrijven
Alleen maar breaksquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:10 schreef groenen het volgende:
Monfils-Clement is ook niet echt een hoog niveau voorlopig.
Ik kan me ook nog een jonge Djokovic herinneren die alleen maar stond te beuken en nu staat ie bekend als saai. Ik denk dat tegen Nadal nog een beetje jeugdige overmoed meespeelde en dat hij nog wat ervaring moet opdoen op ATP-niveau. Maar talent heeft ie sowieso en top20 zie ik hem ook wel halen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik liep een beetje hard van stapel met zijn straight sets streak...Hij won tenslotte ook van Verkerk in straights dus ik dacht meteen iets verder...maar sowieso vanaf de verkerk match heel weinig sets verlorenTegen Kunytsin was ie gewoon echt moe.
Hij maakte wat veel UEs, maar ik had het idee dat er enorm veel marge in zijn slagen zat (lekker veel spin net als Nadal) en hij kon heerlijk varieren en kort cross slaan etc, dat zie ik weinig echte gravelhelden doen hoor...we zullen zien!
En daarmee wint ie sowieso de service-award van de dag, Ljubo houdt het na 29 aces en 3 sets voor gezien. Nou nog zn wedstrijd winnenquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dr Ivo met 34 aces in de tas naar setje 5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |