Als je het voor 31 maart 23.59 hebt gedaan wel ja.............quote:Op woensdag 4 juni 2008 07:03 schreef TheOneAndOnly het volgende:
vorig jaar had ik het 8 mei.... nou heb ik het nog steeds niet...
is 1 juli uiterste datum?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:08 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Als je het voor 31 maart 23.59 hebt gedaan wel ja.............
Bovenstaande is voor mij al genoeg om een kostenvergoeding te vragen. Zeker als jij de stukken hebt waarin ze het juiste rekeningnummer hebben bevestigd. (Wel even zorgen dat je iemand hebt die een factuur voor de werkzaamheden schrijft.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:20 schreef SHE het volgende:
Krijg ik mijn vorlopige aanslag binnen ( en *yay* want groot bedrag terug ) , hebben die lijers ZELF een voor mij totaal onbekend rekeningnummer erop gezet
Ik bellen met de bd, beweren ze dat ik dat zelf heb gedaan, omdat je niet zomaar een ander rekeningnummer kunt invullen.
Dikke doei, waarom zou ik in vredesnaam een ander rekeningnummer opgeven dan de mijne???
Ik moet nu dus weer een wijziging rekeningnummer gaan opsturen, terwijl die imbecielen al maanden geleden MIJN JUISTE rekeningnummer naar mij hebben bevestigd!!!
Kunnen die gasten nu echt helemaal niets foutloos doen?
Omgekeerde wereld, ik moet nu allerhande administratieve handelingen doen omdat ZIJ mijn aangifte hebben verkloot en ZIJ zomaar een ander rekeningnummer aan mijn naam, adres en rekeningnummer hebben gekoppeld.
Aan het gas met die mongolen
Voorlopig kun je (volgens mij) alleen nog een klacht indienen of klagen bij de Nat. Ombudsman. Of het helpt,...? Ik denk het niet. Maar dan is het in ieder geval geregistreerd.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:58 schreef WVL_KsZeN het volgende:
De mijne is binnen, nou ja, iig het bericht dat de belastingdienst geen reden ziet om mij een voorlopige aanslag te sturen. Ik krijg namelijk niks terug dit jaar en hoef ook niets te betalen..
Alleen heb ik nog steeds geen reactie over mijn middelingsverzoek.. De termijn daarvoor is bijna afgelopen (8 weken), dus ze moeten een beetje haast gaan maken. Wat kan ik overigens doen als de belastingdienst de vastgestelde termijn niet haalt? (ik heb van verschillende mensen gehoord die hun verzoek begin dit jaar hebben gedaan en nog steeds niets hebben gehoord!)
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:31 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Bovenstaande is voor mij al genoeg om een kostenvergoeding te vragen. Zeker als jij de stukken hebt waarin ze het juiste rekeningnummer hebben bevestigd. (Wel even zorgen dat je iemand hebt die een factuur voor de werkzaamheden schrijft.)
Bezwaar sturen met een toelichting en specificatie van de fouten en werkwijze naar de inspectie waar je onder valt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:50 schreef SHE het volgende:
[..]
snugger als ik ben heb ik net dat rekeningnummer gecontroleerd in postbank internetbankieren ( 1 cent overmaken naar dat rekeningnummer en dat krijg je foutmelding met tenaamstelling )
Wat blijkt???? Dat is 1 van de zakelijke rekeningnummers van mijn vriend! Ze hebben dus doodleuk dat nummer gekoppeld aan ons adres ofzo.
Ik hang nu dus weer aan de lijn met de BD en wat denk je....ik moet zelf weer mijn rekeningnummer wijzigen.
Dit is echt van de zotte.
Waar kan ik die kostenvergoeding aanvragen? Dit is echt zo sneu, ik blijf aan de gang met die gekken.
Tja.. en dan?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:34 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Voorlopig kun je (volgens mij) alleen nog een klacht indienen of klagen bij de Nat. Ombudsman. Of het helpt,...? Ik denk het niet. Maar dan is het in ieder geval geregistreerd.
Da's het voordeel van de belastingdienst.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:33 schreef WVL_KsZeN het volgende:
[..]
Tja.. en dan?Er staan nergens sancties op, dus als de belastingdienst het over 50 jaar verwerkt is het ook goed..
En dit heeft met de belastingteruggave te maken omdat..........?quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:17 schreef Toeps het volgende:
Brief gister: 100 euro betalen van de zorgtoeslag 2006. Ik wacht nog op 700 euro huurtoeslag van datzelfde jaar, maar die definitieve is er natuurlijk nog niet. Dat zou toch in principe tegelijk moeten kunnen...
Als jij hebt staan in de kopie van je aangifte dat je het goed hebt ingevuld, zou het zo moeten zijn dat de medewerker een verzoek kan doen naar de betalingsafdeling om jou een formuliertje toe te zenden en binnen 10 werkdagen na het terug ontvangen alsnog het geld op je rekening te storten.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:50 schreef SHE het volgende:
[..]
snugger als ik ben heb ik net dat rekeningnummer gecontroleerd in postbank internetbankieren ( 1 cent overmaken naar dat rekeningnummer en dat krijg je foutmelding met tenaamstelling )
Wat blijkt???? Dat is 1 van de zakelijke rekeningnummers van mijn vriend! Ze hebben dus doodleuk dat nummer gekoppeld aan ons adres ofzo.
Ik hang nu dus weer aan de lijn met de BD en wat denk je....ik moet zelf weer mijn rekeningnummer wijzigen.
Dit is echt van de zotte.
Waar kan ik die kostenvergoeding aanvragen? Dit is echt zo sneu, ik blijf aan de gang met die gekken.
als je al de toezegging hebt dat je voor 1 juli alsnog bericht krijgt, wat wil je dan nog meer???quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:34 schreef GeckoGecko het volgende:
Btw die handtekening is nu wel binnen ik vraag me alleen af hoe lang het nu gaat duren??? Alles is al verwerkt en berekent alleen nog accepteren drukken dus vraag me af of dat ook een week gaat duren. Ook al moet ik nog geduldig zijn het is een beetje op bij mij. Als het later storten bij loon enzo dan is het ook wel chill.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |