Bij m'n broer was dat het geval. Ik heb het nog niet terug dus ik heb ook even gebeld, het is bij mij in ieder geval goed ontvangen dus dan zit dat sowieso goed.quote:Op maandag 2 juni 2008 08:28 schreef annoylikethewind het volgende:
Ik was een van de gelukkigen die hem twee keer op moest sturen ivm het foutje van de BD. Zijn er mensen die dat ook moesten en het geld al wel terug hebben?
Normaal gesproken heb ik het namelijk begin mei al wel.
In mijn familie zijn er 8 mensen die twee keer moesten versturen, alle 8 alles binnen (zowel brief als geld). Wijzelf hebben eenmaal ingestuurd. Begin maart, nog geen brief, geen geld en het is ook nog 'in behandeling'. Vanmorgen gebeld met de BD, hoefde bijna niet te wachten na het keuze menu en een erg vriendelijke jongeman aan de telefoon. Hulde, het gaat vaak anders met callcenters.quote:Op maandag 2 juni 2008 08:28 schreef annoylikethewind het volgende:
Ik was een van de gelukkigen die hem twee keer op moest sturen ivm het foutje van de BD. Zijn er mensen die dat ook moesten en het geld al wel terug hebben?
Normaal gesproken heb ik het namelijk begin mei al wel.
Geduld is een schone zaak, bovendien krijg je daardoor niet sneller je geld.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:43 schreef paladin het volgende:
Mijn aangifte is halverwege maart verstuurd. Toch heb ik nog geen nieuws teruggehad. Binnenkort eens bellen.
Waar kun je dat checken?quote:Op maandag 2 juni 2008 11:29 schreef Joene het volgende:
ik heb in elk geval even gecontroleerd , mijn opgave is gedaan op 31 maart. Ben dus benieuwd wanneer ik het ga terugvangen.
En dat is dus niet vóór 1 april!quote:Op maandag 2 juni 2008 13:51 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb het 1 april gedaan ook nog niks gehad.
belastingtelefoon en je burgerservicenummer doorgeven en vragen of ze even kunnen kijken of je aangifte is binnengekomen.quote:
Dank je! Dat is tenminste een positieve instellingquote:Op maandag 2 juni 2008 19:17 schreef loving_mama het volgende:
Ik ben gelukkig,... ik heb het binnen,.... maar ik blijf meeduimen en w8en voor de rest!!
Dat meeeeeeeeeeen je niet. Ach ik bel wel als ik het 1 juli nog niet heb, wat zou die ene dag voor verschil maken.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:08 schreef DonJames het volgende:
[..]
En dat is dus niet vóór 1 april!![]()
Zet de voordeur maar vast open, de FIOD kan elk moment langskomen voor beslaglegging, visitatie en onder curatelestelling.![]()
okee, dat dan ook weer niet, maar óp 1 april is niet vóór 1 april. De datum van 1 juli kan je ze dus niet aan houden, voor zover dat al mogelijk was.
Hoe vervelend het ook klinkt; Afspraak is afspraak.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:12 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Dat meeeeeeeeeeen je niet. Ach ik bel wel als ik het 1 juli nog niet heb, wat zou die ene dag voor verschil maken.
Dan heb je heel veel mazzel. Gefeliciteerdquote:Op maandag 2 juni 2008 15:55 schreef GeckoGecko het volgende:
belastingdienst gesproken en die zeggen dat de 1 juli dato nog geld als ik de brief opstuur binnen de gevraagde termijn. HUUURAAAAAY![]()
. Dus hij is al in behandeling genomen alleen nog even een handtekening en dan op overmaken drukken en ik heb me geld. Kickass
.
Ach ik spam ze wel na 1 juliquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:06 schreef Wexy het volgende:
[..]
Hoe vervelend het ook klinkt; Afspraak is afspraak.
Er moeten namelijk eindtijden gesteld worden. En als ze gesteld worden dan kun je niet gaan zitten op... 1 dag.. want waarom dan diegenen die 2 april hebben ingediend niet en die 1 april hebben ingediend wel.
Er is gezegd, 31 maart tot 0.00u.
[..]
Dan heb je heel veel mazzel. Gefeliciteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |