Ow ja is ok zo.. toeslgen staat spcificatie op achterkant... Nou ja dan even kijken waar je verzamelinkomen vermeld staat, of dat gelijk is enzo.....quote:Op zondag 8 juni 2008 13:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Uh..volgens mij is de achterkant blanco
Bij IB staan de specificaties ook op de achterkant, hoor.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:06 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ow ja is ok zo.. toeslgen staat spcificatie op achterkant... Nou ja dan even kijken waar je verzamelinkomen vermeld staat, of dat gelijk is enzo.....
Dan moet zijn achterkant dus niet blanco zijn........quote:Op zondag 8 juni 2008 15:22 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Bij IB staan de specificaties ook op de achterkant, hoor.
Verdeeld naar Box 1, 2 en 3 (voor zover van toepassing). De berekening van het bedrag van de aanslag staat op de voorkant.
Hoe dan ook: een specificatie/toelichting staat er altijd op.
Da's dan heel iets anders dan dat de achterkant blanco is.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ja het staat er idd op maar snap er geen flikker van.
Hahaha vandaar dat het blanco leekquote:Op zondag 8 juni 2008 22:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ja het staat er idd op maar snap er geen flikker van.
Dat is best een goede tipquote:Op zondag 8 juni 2008 23:01 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Da's dan heel iets anders dan dat de achterkant blanco is.
Dus: even je zwager weer vragen het te controleren.
Dat is niet mijn probleem !! Ik wil gewoon mn geld!!!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:59 schreef ManAtWork het volgende:
Tenzij de BD afgelopen week een rekening heeft geopend bij CE, vangen ze 4,5%. Dus schieten ze er nog 0,25% bij in.
Tot 1 Juli max ?!?quote:Op maandag 9 juni 2008 12:25 schreef Moppie_1974 het volgende:
Ik heb ook nog geen brief en geen geld....
Ik zeik niet want ik weet het....het kan tot 1 juli duren.
Maar toch,ik zou het wel graag willen ontvangen hoor.
Je moet niet zo lopen zeuren. Anders verwijs ik je naar de site van de belastingdienst!quote:Op maandag 9 juni 2008 12:07 schreef Wexy het volgende:
[..]
Dat is niet mijn probleem !! Ik wil gewoon mn geld!!!
Eindelijk iemand die niet zeurt,...quote:Op maandag 9 juni 2008 12:25 schreef Moppie_1974 het volgende:
Ik heb ook nog geen brief en geen geld....
Ik zeik niet want ik weet het....het kan tot 1 juli duren.
Maar toch,ik zou het wel graag willen ontvangen hoor.
Voor de 24.987.923.097.094ste keer: ja.quote:
Heb het lef !!quote:Op maandag 9 juni 2008 12:53 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Je moet niet zo lopen zeuren. Anders verwijs ik je naar de site van de belastingdienst!
Fout... tot 1 juli max... ALLEEN als het voor 1 april is ingediend wordt dat gegarandeerd. Indien na 1 juli ingediend geen garantiesquote:[..]
Voor de 24.987.923.097.094ste keer: ja.
ga je vreemd????quote:
Jaloers?quote:
Wat!??! Heb je rente gekregen? En dan nog niet eens 'dank u wel' zeggen?quote:Op maandag 9 juni 2008 12:59 schreef Lord Dreamer het volgende:
Jep Binnen met een toeslag een of andere heffings rente of zo. wtf.
De BD betaalt rente over het bedrag waar jij recht op hebt (als je het in 1 keer na het jaar terug vraagt) Dat wordt gerekend vanaf 1 juli 2007 tot de datum waarop je de brief krijgt (dagtekening zou ook kunnen)quote:Op maandag 9 juni 2008 12:59 schreef Lord Dreamer het volgende:
Jep Binnen met een toeslag een of andere heffings rente of zo. wtf.
jaquote:
Zodra ik het heb zal ik ze bellen en bedanken dat ik extra geld heb gekregenquote:Op maandag 9 juni 2008 13:00 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Wat!??! Heb je rente gekregen? En dan nog niet eens 'dank u wel' zeggen?
Toch blijf ik van jou houden, haha.quote:
'Ze'? Hallo, zijn onze euro's, hoor. Niet die van de belastingdienst!quote:[..]
Zodra ik het heb zal ik ze bellen en bedanken dat ik extra geld heb gekregen
Je bedoelt natuurlijk na 1 april ipv na 1 juliquote:Op maandag 9 juni 2008 12:55 schreef Wexy het volgende:
[..]
Fout... tot 1 juli max... ALLEEN als het voor 1 april is ingediend wordt dat gegarandeerd. Indien na 1 juli ingediend geen garanties
quote:Op maandag 9 juni 2008 13:06 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Toch blijf ik van jou houden, haha.![]()
(Kijk mij eens helpen dit topic vol te stouwen.)
Waarom zou je rente moeten krijgen over een bedrag gerekend vanaf 1 juli van het jaar waarover je vraagt? Dan had je maar VT aan moeten vragen als het je om de rente te doen is!! Ik zou het persoonlijk logischer vinden als ze rente vanaf 1 januari zouden geven.quote:[..]
'Ze'? Hallo, zijn onze euro's, hoor. Niet die van de belastingdienst!
Ja lijkt me leukquote:(Gaan we die discussie opnieuw voeren?)
Nou dan... als je na 1 juli indient krijg je toch ook geen garanties???quote:Op maandag 9 juni 2008 13:09 schreef er1969 het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk na 1 april ipv na 1 juli
(ik weet het ik ben nu aan het mierenneuken)
alhoewel als je na 1 juli pas indient moet je helemaal niet zeuren natuurlijk
als dat bedrag dat partner moet dokken dan maar onder die 400 uit komt....quote:Op maandag 9 juni 2008 13:14 schreef MissHobje het volgende:
Brief is binnen![]()
Bedragen zijn vreemd echter, ik krijg spontaan meer terug (400 euro meer dus)? en partner die moet (ok heel weinig) dokken, terwijl wij op 0 uitkwamen..
Ik snap dit niet zo.. oh en het is nog niet gestort en we hadden 31-03 ingestuurd.
Ja 50 euroquote:Op maandag 9 juni 2008 13:26 schreef Wexy het volgende:
[..]
als dat bedrag dat partner moet dokken dan maar onder die 400 uit komt....
De BD fouten maken?quote:Op maandag 9 juni 2008 13:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja 50 euroen dan nog steeds 400 extra
Maar zou er door hun een fout zijn gemaakt>
Geloof dat ik maar even moet gaan bellen aanstonds, waar mijn kop helemaal niet naar toe staat.
Moet je voor de grap eens op de 20e van de maand om 8.15 uur smorgens naar toeslagen gaan bellen dat je zorgtoeslag nog niet gestort is... Krijg je vast ook te horen dat je niet de eerste bent die er over gebeld heeftquote:Op maandag 9 juni 2008 13:33 schreef Moppie_1974 het volgende:
Hahaha,jullie zijn wel lachen hoor.
En jee,je zal maar bij de belasting werken en telkens dezelfde vraag moeten beantwoorden.(zoals dat van 1 juli)
Ik zou bij de tiende beller helemaal uit mijn schedeltje gaan!
(zit nu met smart te wachten op de postbode.)
Wat ik me ineens bedenk he.. als zij die fout maken.. met mij teveel geld toekennen, terwijl ik toch echt minder heb berekend.. dan is dat toch mijn voordeel? was dat niet die nieuwe regel sinds een tijdje?quote:Op maandag 9 juni 2008 13:33 schreef Wexy het volgende:
[..]
De BD fouten maken?
Sinds wanneer doen ze dat???? Heb ik nog nooit gehoord.
Maar je hebt gelijk, bellen is niet onverstandig als je het zeker wilt weten.
of je moet al de moeite nemen om te scannen enzo..... maar ja dat is ook weer zoiets om dan alle persoonlijke gegevens te wissen enzo....
Ging dat niet om de definitieve aanslag? Je zult nu eerst een voorlopige aanslag hebben. Die gaan ze controleren en dan krijg je ooit eens een keer een definitieve... Bij mij kwam die van 2006 begin 2007 in huis...quote:Op maandag 9 juni 2008 13:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wat ik me ineens bedenk he.. als zij die fout maken.. met mij teveel geld toekennen, terwijl ik toch echt minder heb berekend.. dan is dat toch mijn voordeel? was dat niet die nieuwe regel sinds een tijdje?
Ja dat sucks idd.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:40 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ging dat niet om de definitieve aanslag? Je zult nu eerst een voorlopige aanslag hebben. Die gaan ze controleren en dan krijg je ooit eens een keer een definitieve... Bij mij kwam die van 2006 begin 2007 in huis...
400 euro te veel... dan zet je die 400 netjes op de spaarrekening en blijf je er met je tengeltjes af....... de rest gebruik je gewoon.... of zet je ook op de spaarrekening.. maar net wat je wilt natuurlijk.....quote:Op maandag 9 juni 2008 13:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja dat sucks idd.
Nouja ik wacht het maar af.. heb altijd wel iets op de spaarrekening dus overleven doe ik het vast wel tegen die tijd.
Wexy geeft nu ook een cursus 'Hoe je belastingcenten te besteden.'quote:Op maandag 9 juni 2008 13:46 schreef Wexy het volgende:
[..]
400 euro te veel... dan zet je die 400 netjes op de spaarrekening en blijf je er met je tengeltjes af....... de rest gebruik je gewoon.... of zet je ook op de spaarrekening.. maar net wat je wilt natuurlijk.....
weer niet goed.......... TSS zal nog eens weer lief zijnquote:Op maandag 9 juni 2008 13:49 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Wexy geeft nu ook een cursus 'Hoe je belastingcenten te besteden.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |