Ow ja is ok zo.. toeslgen staat spcificatie op achterkant... Nou ja dan even kijken waar je verzamelinkomen vermeld staat, of dat gelijk is enzo.....quote:Op zondag 8 juni 2008 13:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Uh..volgens mij is de achterkant blanco
Bij IB staan de specificaties ook op de achterkant, hoor.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:06 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ow ja is ok zo.. toeslgen staat spcificatie op achterkant... Nou ja dan even kijken waar je verzamelinkomen vermeld staat, of dat gelijk is enzo.....
Dan moet zijn achterkant dus niet blanco zijn........quote:Op zondag 8 juni 2008 15:22 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Bij IB staan de specificaties ook op de achterkant, hoor.
Verdeeld naar Box 1, 2 en 3 (voor zover van toepassing). De berekening van het bedrag van de aanslag staat op de voorkant.
Hoe dan ook: een specificatie/toelichting staat er altijd op.
Da's dan heel iets anders dan dat de achterkant blanco is.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ja het staat er idd op maar snap er geen flikker van.
Hahaha vandaar dat het blanco leekquote:Op zondag 8 juni 2008 22:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ja het staat er idd op maar snap er geen flikker van.
Dat is best een goede tipquote:Op zondag 8 juni 2008 23:01 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Da's dan heel iets anders dan dat de achterkant blanco is.
Dus: even je zwager weer vragen het te controleren.
Dat is niet mijn probleem !! Ik wil gewoon mn geld!!!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:59 schreef ManAtWork het volgende:
Tenzij de BD afgelopen week een rekening heeft geopend bij CE, vangen ze 4,5%. Dus schieten ze er nog 0,25% bij in.
Tot 1 Juli max ?!?quote:Op maandag 9 juni 2008 12:25 schreef Moppie_1974 het volgende:
Ik heb ook nog geen brief en geen geld....
Ik zeik niet want ik weet het....het kan tot 1 juli duren.
Maar toch,ik zou het wel graag willen ontvangen hoor.
Je moet niet zo lopen zeuren. Anders verwijs ik je naar de site van de belastingdienst!quote:Op maandag 9 juni 2008 12:07 schreef Wexy het volgende:
[..]
Dat is niet mijn probleem !! Ik wil gewoon mn geld!!!
Eindelijk iemand die niet zeurt,...quote:Op maandag 9 juni 2008 12:25 schreef Moppie_1974 het volgende:
Ik heb ook nog geen brief en geen geld....
Ik zeik niet want ik weet het....het kan tot 1 juli duren.
Maar toch,ik zou het wel graag willen ontvangen hoor.
Voor de 24.987.923.097.094ste keer: ja.quote:
Heb het lef !!quote:Op maandag 9 juni 2008 12:53 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Je moet niet zo lopen zeuren. Anders verwijs ik je naar de site van de belastingdienst!
Fout... tot 1 juli max... ALLEEN als het voor 1 april is ingediend wordt dat gegarandeerd. Indien na 1 juli ingediend geen garantiesquote:[..]
Voor de 24.987.923.097.094ste keer: ja.
ga je vreemd????quote:
Jaloers?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |