Dat dus.quote:Op zondag 25 mei 2008 01:25 schreef Damzkieee het volgende:
Ondertussen blijven we *on*geduldig wachten op de eerste Heracles aankoop ^_^
Hahaquote:
Omdat we ons ten opzichte van afgelopen zomer kunnen versterken. Spelers als Maas, Gluscevic, Daelemans, Bridji en afgelopen winter zijn spelers die weinig toegevoegde waarde hadden en vooral Maas als Gluscevic verdienden redelijk goed.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:44 schreef Vince22 het volgende:
wtf? ik kom ff niet kijken in het topic en wat zien ik?
Damzkieee Redactie Sport en Blawh Moderator?!Congrats lads!
Als we ons kunnen versterken wordt de selectie sowieso beter dan vorig jaar. Als we dat niet kunnen dan kan ik die vraag niet beantwoorden.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom blijft Heracles erin?
Graagquote:...
Ongetwijfeld zal er wel weer een klapper aankomen qua 1 of 2 spelers, maar daar redt je het niet mee tegen 11 man!
Ik ga weer proberen een beetje positief te worden vanaf nu trouwens....
Ik heb ook absoluut wel genoten van onze tijd in de eredivisie tot nu toe, begrijp me niet verkeerd.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:12 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Graag
Vergeet niet dat het het budget te laag is. De "beloftes" die gemaakt worden zijn wat dat betreft meer wensen dan feiten. Misschien dat Smit en consorten je wat positiever kunnen maken door snel wat spelers aan te schaffen.
En geniet van de tijd die we hebben in de eredivisie! Ik heb er altijd van gedroomt dat we zouden promoveren, en nu is het eindelijk het geval. We zullen niet voor eeuwig op het hoogste niveau blijven spelen, en mochten we weer degraderen dan kan het best zijn dat we de komende 20 jaar niet terugkeren (net als de vorige keer). Top Oss en Omniworld kunnen nog wel een paar jaar wachten
Dollar gelukkig, maar wel 4 jaar lang ruim 3 ton salaris.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:10 schreef Vince22 het volgende:
Trouwens hoop ik ook dat er niet weer met het geld omgegaan was zoals met Everton... Wees eerlijk. 1 miljoen?![]()
Precies. En ik koop geen jaarkaart om tot de winterstop met de billen aan elkaar voetbal te kijken en vervolgens na de winterstop het ons nét zien halen, met dank aan anderen. Vandaar mijn keuze om nog 1 seizoen het voordeel van de twijfel te geven en een jaarkaart te halen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:50 schreef Damzkieee het volgende:
Andere risico's? Jazeker, misschien lukt het nu niet om na de winterstop de boel te redden door extra aankopen/huurlingen.
Svejdik stond 2 jaar geleden op de lijst bij Heracles, tenminste dat zei Smit vorig seizoen tijdens een training. Zou me daarom niks verbazen wanneer hij nu alsnog komt. Niet alle namen van spelers waar clubs belangstelling voor hebben komen naar buiten.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:07 schreef Charles.Darwin het volgende:
Heracles kan in alle linies nog wel versterking gebruiken! Jammer genoeg zijn wij coach noch scout, anders waren we vast wel even langs gegan bij Svejdik
Dan waren we al kampioen.quote:
Was het toen niet zo dat Svejdik en Heracles er al uit waren maar zijn oude club Mlada Boleslav opeens dwars lag over een transfersom? Helaas gaat het archief van VI niet ver genoeg terug. Ik denk overigens niet dat Svejdik heel goedkoop zal zijn. Groningen heeft destijds nog een behoorlijke transfersom betaald voor Svejdik. Enkele tonnen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Svejdik stond 2 jaar geleden op de lijst bij Heracles, tenminste dat zei Smit vorig seizoen tijdens een training. Zou me daarom niks verbazen wanneer hij nu alsnog komt. Niet alle namen van spelers waar clubs belangstelling voor hebben komen naar buiten.
Bosnar hadden we nooit zo gemakkelijk weg moeten doen, imo. Toch jammer.quote:Svejdik is in mijn ogen wel een versterking. Gewoon een solide verdediger (hoewel ik hem op zijn best vond als rechtsback) en een goede opvolger voor Bosnar
ja redelijk wel, moet het alleen nog uitvoeren, en aangezien ik het erg druk hen (husje verkocht), zal het nog wel effe durenquote:
Je hebt ook nog tot volgend seizoen de tijdquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:57 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja redelijk wel, moet het alleen nog uitvoeren, en aangezien ik het erg druk hen (husje verkocht), zal het nog wel effe duren
7 ton vroegen ze Mlada Boleslav destijds, dat was teveel voor Heracles. Afgelopen zomer werd er 8 ton gevraag voor een Bulgaars (neo-) international, was ook te duur dus helaas.quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:58 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Was het toen niet zo dat Svejdik en Heracles er al uit waren maar zijn oude club Mlada Boleslav opeens dwars lag over een transfersom? Helaas gaat het archief van VI niet ver genoeg terug.
Nee, dat was Pavel Krmas van Teplice. Die speelt nu ergens in Duitsland.
[quote]Ik denk overigens niet dat Svejdik heel goedkoop zal zijn. Groningen heeft destijds nog een behoorlijke transfersom betaald voor Svejdik. Enkele tonnen.
Ik snap niet waarom opeens die interesse in spelers in de media komt, eerst bleef alles bij Heracles intern. Als je nu niet snel genoeg zaken doet duiken er misschien weer meer clubs opaf.quote:Fledderus kan onder Heerkes misschien weer opbloeien. Hij heeft een heel goede periode gekend (eerste seizoen play-offs) en hij heeft een heel behoorlijk linkerbeen waar ie echter te weinig mee doet..
Tim Matavz.. Een talent dat zeker potentie heeft. (is een spits)quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:24 schreef Charles.Darwin het volgende:
het liefst nog met een leuk jong Groningentalentje erbij als huurspeler.
Ik zie nu eigenlijk het liefst een keer een spits die er vanaf het begin staat en dat is bij zo'n talent maar de vraag.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tim Matavz.. Een talent dat zeker potentie heeft. (is een spits)
Ik vond hem ook best goed hoor, oerdegelijk en nooit verzaken. Voetballend drama, maar verdedigend tegen fysieke spits als N'Kufo en Huntelaar gewoon erg goed.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:24 schreef Charles.Darwin het volgende:
Bosnar hadden we nooit zo gemakkelijk weg moeten doen, imo. Toch jammer.
quote:Er wordt altijd wel veel gezeurd over de nivellering van het Nederlandse voetbal, en vooral de verslachtering van de klassieke Top 3, maar als clubs als Groningen, Heerenveen, Twente en AZ zich goed kunnen ontwikkelen, zullen ze meer geld binnenkrijgen en betere spelers kopen, waardoor acceptabele spelers zoals Svejdik beschikbaar komen voor de lagere echelonen.
Kijk, ik geef er weer even een positieve draai aan
Daar kan Grunn jullie niet aan helpen vrees ik.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:06 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik zie nu eigenlijk het liefst een keer een spits die er vanaf het begin staat en dat is bij zo'n talent maar de vraag.
Tja, dat komt dan ook niet van Heracles maar van Groningen. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat er veel meer belangstelling zal zijn voor Fledderus.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:58 schreef Blawh het volgende:
Ik snap niet waarom opeens die interesse in spelers in de media komt, eerst bleef alles bij Heracles intern. Als je nu niet snel genoeg zaken doet duiken er misschien weer meer clubs opaf.
quote:Garcia-Garcia naar Vitesse
AMSTERDAM - Vitesse heeft Gonzalo Garcia-Garcia (24) overgenomen van SC Heerenveen. De aanvaller uit Uruguay, die in Arnhem een meerjarig contract tekende, speelde sinds de winterstop van het afgelopen seizoen op huurbasis bij Heracles Almelo waar hij ook een contract kon tekenen.
De bij Real Madrid opgeleide voetballer werd drie jaar geleden door Ted van Leeuwen, toenmalig technisch directeur van AGOVV Apeldoorn, ontdekt bij het Spaanse Palencia. Van Leeuwen is nu hoofd scouting bij Vitesse.Australië is niet van plan zich terug te trekken als kandidaat voor de organisatie van het wereldkampioenschap voetbal van 2018. FIFA-voorzitter Sepp Blatter maakte vorige week in Sidney duidelijk dat het WK van 2018 waarschijnlijk weer in Europa plaatsvindt. Hij adviseerde andere landen hun kandidaatstelling te heroverwegen.
telegraaf
Ik niet, maar had wel verwacht dat hij naar een betere club zou gaan dan Vitesse.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Hadden jullie hoop hem te kunnen behouden dan?
Had me er dus al bij neer gelegd, alleen Vites joh.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij inderdaad naar een subtopper gaat die ieder jaar bij de eerste 7 speelt, niet naar een Vitesse. Daar is altijd onrust, moet hij nog maar afwachten of hij zoveel vrijheid krijgt als bij ons en ze eindigen vaak maar 2 of 3 plaatsen hoger. Het enige wat daar zo goed als zeker beter zal zijn is het salaris, de rest is afwachten.
En dat is 1quote:Jørg van Nieuwenhuyzen staat zal de komende twee seizoenen bij Heracles Almelo onder contract. De doelman komt over van Excelsior en dient als stand-in van eerste doelman Martin Pieckenhagen te fungeren. Hij kwam eerder uit voor RBC Roosendaal.
"Vorige week hebben we een eerste gesprek gevoerd en ik had meteen een goed gevoel", vertelt Van Nieuwenhuyzen op de website. "Heracles is een warme club, dat bleek ook uit het feit dat voorzitter Jan Smit, directeur Nico-Jan Hoogma en de trainers aanwezig waren bij het gesprek. Ik heb erg veel zin in de nieuwe uitdaging in Almelo”
De 29-jarige doelman ondergaat komende donderdag een medische keuring. "Jörg is een goede keeper die als volwaardige stand-in kan fungeren voor Martin Pieckenhagen", voegt directeur Hoogma toe. "We zijn blij met zijn komst.”
Zou wat zijn zeg.quote:Garcia-Garcia (nog) niet naar Vitesse
Het verhaal dat vermeld stond in de Telegraaf en bij V-bal dat Garcia-Garcia naar Vitesse zou gaan, is erg voorbarig. Navraag bij technisch directeur Nico-Jan Hogma zegt ons dat Heracles Almelo ook nog steeds in de race is. Hoogma had maandag een gesprek met de zaakwaarnemer van Gonzalo Garcia- Garcia. Een ander heeft ook te maken met het spelersfonds van Heracles Almelo.
Omroep Almelo
Zonder dat hij weet wie daar zijn trainer wordt?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:46 schreef Damzkieee het volgende:
Zou wel mooi zijn, maar ik denk dat als Gonzalo moet kiezen, dat hij dan (helaas) voor faillietesse kiest.
Dankje, ben benieuwd. Eerste jaar sowieso 2e keeper lijkt me, daarna wellicht opvolger van Piecke.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:31 schreef Mindlight het volgende:
Feli met Jorg, zullen jullie nog veel plezier aan beleven. Echt jammer want hij is bij ons een held!
quote:Sebastiaan Steur naar Heracles Almelo
HERACLES.NL - Heracles Almelo en Sebastiaan Steur (24) zijn een contract overeengekomen voor de duur van twee seizoenen. De aanvaller stond onder contract bij Heerenveen maar speelde de laatste twee seizoenen op huurbasis voor Excelsior Rotterdam. Hij wordt komende donderdag medisch gekeurd in Almelo. “Ik ben hier hartstikke blij mee”, aldus Steur. “Heracles Almelo is een mooie club met fanatieke supporters. Ik heb er veel zin in en hoop dat ik mooie dingen kan laten zien.”
Algemeen directeur Nico-Jan Hoogma is content met de aanwinst: “Sebastiaan is een talentvolle speler die snel is en een fantastische individuele actie in huis heeft. We zijn blij dat hij de komende jaren in Almelo te bewonderen zal zijn.”
Bij Vitesse kan hij -in principe- wel meer voetballen. Al zal bij Heracles het kunstgras een pluspunt zijn wat vaak een fijnere ondergrond is voor technisch begaafdere spelers.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:24 schreef Charles.Darwin het volgende:
Vitesse is een kutclub, en bij Heracles kan hij de grote man spelen, en dat doet hij graag
Tuurlijk kan hij in principe meer voetballen bij Vites, maar daar is de nieuwe trainer nog niet bekend. Misschien dat hij na zijn debacle bij Heerenveen eerst wil weten met welke trainer hij te maken gaat krijgen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bij Vitesse kan hij -in principe- wel meer voetballen. Al zal bij Heracles het kunstgras een pluspunt zijn wat vaak een fijnere ondergrond is voor technisch begaafdere spelers.
haha, don't get your hopes upquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:46 schreef Blawh het volgende:
Hopelijk komt er van de week nog een speler bij, heb nu de smaak van nieuwe namen wel te pakken.
quote:Mark-Jan Fledderus naar Heracles
GRONINGEN - Mark-Jan Fledderus verruilt FC Groningen voor Heracles Almelo.
Fledderus heeft een contract voor drie jaar getekend. Hij had onlangs te horen gekregen, dat hij niet op al te veel speeltijd hoefde te rekenen in het nieuwe seizoen en dat hij eventueel mocht vertrekken.
Fledderus heeft vier jaar voor FC Groningen gespeeld.
RTVNOORD
Steur.quote:
Fledderus kan natuurlijk ook een alternatief zijn voor Schilder, Heracles had Ajax namelijk een deadline gesteld.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:36 schreef Damzkieee het volgende:
Gaat de goede kant op.
Schilder behouden, heb je meteen je creatieve speler.
Ik heb zelf liever nog een lange beuker voor achterin. En een lange spits.
Dat vond ik ook al.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:51 schreef Damzkieee het volgende:
Deadline stellen aan Ajax voor de aankoop van een speler![]()
Weeeer een top aankoop na 2 excelsior spelers! Het kan niet op!quote:
Ja ... gratis bier voor de aanwezigenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:05 schreef Damzkieee het volgende:
En vanavond is de businessclub meeting
Kijken of daar nog wat uit komt rollen
Yupz, die paar transfers maakt mogelijke geldschieters wel enthousiast denk ik. Beter dan wanneer er geen aankopen waren geweest denk ik.quote:
quote:Fledderus voor drie jaar naar Heracles
Mark-Jan Fledderus speelt de komende drie seizoenen voor Heracles Almelo. De linkermiddenvelder speelde de afgelopen vier seizoenen ruim honderd officiële wedstrijden voor FC Groningen en had nog een contract voor één seizoen in Euroborg.
De 25-jarige Fledderus mocht van FC Groningen uitzien naar een andere club. Heracles toonde belangstelling voor de geboren Coevordenaar, die eerder uitkwam voor FC Emmen, SC Heerenveen en StormvogelsTelstar.
De club uit Almelo betaalt een bedrag van ¤ 175.000 als afkoopsom voor het doorlopende contract. Daarnaast krijgt FC Groningen een bonus uitgekeerd als Heracles zich komend seizoen voor het vierde achtereenvolgende seizoen weet te handhaven in de Eredivisie.
Fledderus maakte bij FC Groningen zijn debuut op 10 augustus 2004 in een bekerwedstrijd tegen ACV. Hij scoorde negen treffers in 88 eredivisiewedstrijden, één goal in de vijf bekerduels die hij speelde en één doelpunt in de tien play-offduels. Daarnaast maakte hij een treffer in de UEFA Cup-uitwedstrijd bij Partizan Belgrado.
Overigens hangt Fledderus nog een schorsing boven het hoofd wegens een vermeende overtreding in de play-offthuiswedstrijd tegen NEC. Nadat een schikkingsvoorstel van vier duels onvoorwaardelijke schorsing werd afgewezen, zal de zaak nu op donderdag 19 juni mondeling worden behandeld in Zeist.
Bron: FC Groningen
Koopje, zal in totaal dan wel rond de 2 ton opleveren voor jullie. We blijven er namelijk uiteraard wel in.quote:
Waar? Ik zie niets.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:06 schreef Incolumis het volgende:
uhm ik lees op HAFC dat Garcia ook bij ons blijft
Nog maar een keer. Wie komt er morgen?quote:Mark-Jan Fledderus naar Heracles Almelo
HERACLES.NL - Mark-Jan Fledderus (25) zal de komende drie seizoenen voor Heracles Almelo spelen. De middenvelder speelde de afgelopen vier seizoenen voor FC Groningen en kwam daarvoor uit voor SC Heerenveen. Algemeen directeur Nico-Jan Hoogma: “Mark-Jan is een dynamische speler met veel loopvermogen en een goed schot. Hij is een echte teamspeler met een winnaarsmentaliteit. Een zeer goede versterking voor ons.”
Mark-Jan Fledderus: “Ik heb een heel positief gevoel bij Heracles Almelo en heb goede gesprekken gehad met voorzitter Jan Smit, directeur Nico-Jan Hoogma en de trainers. Ze hebben aangegeven dat de club graag vooruit wil. Dat is ook mijn ambitie en daar wil ik graag onderdeel van uitmaken.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |