Ik kan dit soort verhaaltjes tussendoor wel waarderen, misschien nog wel meer dan Hoi Zug!quote:Op maandag 2 juni 2008 20:10 schreef dennistd het volgende:
dit is het treintopic, het tramtopic is een deurtje verder
Het sportveld is 300 meter voorbij de snackbarquote:Op maandag 2 juni 2008 20:10 schreef dennistd het volgende:
dit is het treintopic, het tramtopic is een deurtje verder
Opbokken. Het tramtopic is al jaren op sterven na dood. Mooi Rondje van Zug, dat doe je niet ieder weekend.quote:Op maandag 2 juni 2008 20:10 schreef dennistd het volgende:
dit is het treintopic, het tramtopic is een deurtje verder
Inderdaad, ik heb er weer van genotenquote:
Ja idd, ik zag m Deventer binnen stiefelen om 18:42, toen ik de andere kant op moest. Als ik nou had geweten dat de 17:50 trein van Deventer ri Zwolle geen Mat64 was maar ICM, was ik een uur eerder naar huis gegaan..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:33 schreef Brembo het volgende:
Vandaag een eenzame ICM IV in de 3700, is toch wel wat krapjes in de avondspits. Maar ja, mat '64 heeft niet iedere dag zin meer ...
Mja, op zich heb je wel gelijk idd dat het er traag van wordt. Maar goed, over 2 posts zitten de meesten toch weer op een nieuwe pagina en dan is het weer opgelostquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:17 schreef Charango het volgende:
Natuurlijk allemaal prachtige fotoreportages, maar het laden van het treinentopic wordt er niet bijster veel sneller van....![]()
(Ja, en ook in Twenteheeft men tegenwoordig breedband internet, dus daar ligt het hier niet aan)
Is er geen manier om de foto's op een bepaalde website te plaggen, en dan dit topic pure-text te houden?
Er schijnt 1 stel klaar te zijn, er zit echter geen interieur in. Dat ding schijnt ergens op een testbaan in Tjechie ofzo te rijden.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:21 schreef SpeedyRich het volgende:
Hoe gaat het momenteel met het testen van het v250 materieel
Ik hoop dat ze het verkopen aan Kazachstan of zo , dat materieel ziet er niet uitquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:34 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Er schijnt 1 stel klaar te zijn, er zit echter geen interieur in. Dat ding schijnt ergens op een testbaan in Tjechie ofzo te rijden.
Indienstelling is waarschijnlijk tegelijk met de Noord-Zuidlijn (2025)
De hosting is er, de Ideen zijn er en de (Standaard)scripts liggen klaar. door alleen wat problemen met mijn studie en onverwachte vele werzaamheden aan een andere site die ik meehelp beheren wil het niet zo vlotten helaasquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:21 schreef Charango het volgende:
Darkwing_Dukkie... hoe zit het trouwens met die CTA-site die je van plan was te maken....?
en gelijk een paar nieuwe eurostars en de nieuwe AGV en wat ICE's er bij bestellenquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:12 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het verkopen aan Kazachstan of zo , dat materieel ziet er niet uit.
doe ff normaalquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:24 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
en gelijk een paar nieuwe eurostars en de nieuwe AGV en wat ICE's er bij bestellen
quote:
Eigenlijk vind ik de term 'Zonder vaste vertrektijden' misleidend. Een echte dienstregeling hoef je niet te onthouden als een trein vaker dan 12 keer per uur rijdt.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:41 schreef ReisT het volgende:
In 2010 treinen zonder vaste vertrektijden
AMSTERDAM - Treinreizigers op het traject Amsterdam-Utrecht-Einhoven hoeven in 2010 niet meer in het spoorboekje te kijken. Treinen rijden dan zonder vaste vertrektijden. Via een dynamisch reisinformatiesysteem op de desbetreffende perrons kan de reiziger zien van welk perron een trein vertrekt, zo meldt de Volkskrant vrijdag.
"In feite ontstaat een soort metro-achtig systeem, waarbij de reiziger nooit langer dan tien minuten op een volgende trein hoeft te wachten", zo zegt Bert de Klerk van ProRail in de krant. Vanaf 2012 zijn volgens De Klerk ook andere drukke Randstadtrajecten aan de beurt voor spoorboekloos rijden. Trajecten die hiervoor in aanmerking zouden kunnen komen zijn Amsterdam-Haarlem-Rotterdam, Utrecht-Arnhem en Schiphol-Amsterdam-Almere-Lelystad.
De Nederlandse Spoorwegen zijn erg enthousiast over het voornemen van spoorbeheerder ProRail. "We juichen dit toe", aldus een woordvoerder van NS vrijdag. "Maar er moet nog wel het nodige gebeuren voordat het zo ver is, met name rond Den Bosch."
In het verleden spraken ProRail en NS zich al vaker uit voor zo'n regeling, die uiterlijk in 2012 ingevoerd moet zijn op de drukste spoorlijnen in de Randstad.
Aldus bericht nu.nl
Jaja, ben benieuwd hoe dit uit zal gaan pakken, 10-minutendienst is nu ook weer niet zo spectaculair dat je geen vaste vertrektijden meer nodig zou hebben, toch?
Ik ben vrijwilliger bij het NNTTM in Zuidbroekquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Of vrijwilliger bij een museumclub?
Fijn. Het is dus allemaal NOG erger, maar we worden weer eens lekker voorgelogen. Mooi land hier.quote:Vernietigend rapport ov-chipkaart werd afgezwakt
De chip in de ov-chipkaart is dermate onveilig, dat onmiddellijk een alternatief gezocht moet worden. Die harde conclusie uit een onderzoek van een Londense universiteit werd geschrapt uit een rapport dat naar de Tweede Kamer is gestuurd.
Waar niet? Hoort erbij, is al jaren zo, is emigreren niks voor jou Fles?quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
klik
[..]
Fijn. Het is dus allemaal NOG erger, maar we worden weer eens lekker voorgelogen. Mooi land hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |