Die trein niet nee. Maar als je heel die brug daarmee nou eens in een krakeling trekt?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:44 schreef Fixers het volgende:
[..]
Want een touwtje tussen een stalen treinwiel en een stalen brug, dat zet zoden aan de dijk. Dat touwtje is een centimeter of 2 doorsnee, dergelijk touw heeft een breeksterkte van een slordige 6900 kilogram. Lijkt me dat zo'n diesel met een rollende kolensleep toch wel iets meer dan dat weet los te trekken. Zelfs al is het een lijn van 40mm 8strengs gevlochten polyester (breeksterkte een ton of 25). Dat zou die trein echt niet tegen houden.
Ja is een BR189, gaat dienst doen op de HSL naar station Noordkempen.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:17 schreef James1988 het volgende:
Zouden dit mogelijk de Traxx-locomotieven kunnen zijn, die gaan rijden op de HSL?
Volgens mij zijn er ook geen uiterlijke verschillen tussen beide Baureihen, hooguit iets met het dak / verschil in pantograaf etcquote:Op zondag 15 juni 2008 10:51 schreef sander89 het volgende:
Ooh is het een 186, kan nog steeds niet echt verschil zien tussen 186 en 189.![]()
![]()
Behalve natuurlijk als ik het op de loc voorop gezien heb
Op Lombardijen is er eentje aan de rand van het perron blijven staan. Die is nu stukquote:Op zondag 15 juni 2008 11:51 schreef Willy84 het volgende:
Man zwaargewond na val van roltrap
Het perron?quote:Op zondag 15 juni 2008 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die is nu stuk
http://www.nu.nl/news/1613403/14/Trein_grijpt_man_op_station.html
quote:Op zondag 15 juni 2008 09:13 schreef Zug-Chef het volgende:
Dat gebeurt hier in NL ook... Kijk maar naar de 1600'en of de B-Cargo 25.5'jes
[ afbeelding ]
Ik zal het proberen te onthoudenquote:Op zondag 15 juni 2008 12:36 schreef ReisT het volgende:
Uiterlijke verschillen:
186 (gebouwd door Bombardier) heeft een gladde zijkant en zijraampjes met een hoekje eraf
189 (gebouwd door Siemens) heeft een geribbelde zijkant en vierkante zijraampjes.
Nee die man.quote:Op zondag 15 juni 2008 13:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
Het perron?
De 25.5 heeft maar 1 panto en rijdt zoals ie kan rijden, namelijk beide. Geen stuurstand o.i.d. dus. De ene keer dus panto voorop, en als ie gedriehoekt rijdt zit de panto achteropquote:Op zondag 15 juni 2008 15:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zit er aan de andere kant een stuurstand of rijdt het ding hier daadwerkelijk vooruit met de voorste panto omhoog?
Meestal gebruiken ze toch de achterste als ze vooruit rijden.
Ja. Meteen twee gekocht!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:27 schreef Lausteen het volgende:
Iemand dit al gezien? Dagkaarten voor 15 euro
http://members.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewUserPage&userid=treindagkaart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |