Zal het doorgevenquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lik Georgina maar even in de poes namens mij
Hier immer kwaliteitspostsquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
Jort
Lukt het spammen hier ook? Of gaat dat in de KSC beter?
Freak klinkt wat negatiefquote:
Oh ja dat was gisteravondquote:
Na mijn rug had gisteravond ook internet het begevenquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat was gisteravondEn eigenlijk eergisterochtendvroeg
Nou ja, laat ook maar
Het duurt wel erg lang.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:57 schreef Pheno het volgende:
Ik wilde dat ik beter was
iddquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:28 schreef qu63 het volgende:
Wat een pokkeweer zeg
Wil gaan fietsen, maar het weer ziet er hier nou niet al te best uit
wat is hetquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd
Arboarts heeft gebeld
moet over 4-6 weken bij hem op bezoek komen
de bevestiging van wat ik eigenlijk allang wistquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
wat is het-stuk?
Dat je langs moet komen, of dat je pas over 4-6 weken langs mag komen?
Mja, de arts heeft me nu een angstremmer/spierverslapper gegeven. Maar als ik die waslijst aan complicaties zie dan word ik pas echt bangquote:
Is dat alleen voor 's avonds?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, de arts heeft me nu een angstremmer/spierverslapper gegeven. Maar als ik die waslijst aan complicaties zie dan word ik pas echt bang
Toch maar weer wachten, al lijkt augustus nog zo ver weg.
Dat het toch wel serieus is bedoel je?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
de bevestiging van wat ik eigenlijk allang wist
das ff slikken
Zijn dat allemaal complicaties na dat auto ongeluk?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
de bevestiging van wat ik eigenlijk allang wist
das ff slikken
dat t nog altijd niet over is, en dat ik me níet aanstel wat sommige mensen wel steeds heel erg laten merken dat ze dat vinden.quote:
Nee, als ik een angstaanval heb. Maar ik heb nu eigenlijk al besloten dat we het de hard way gaan doen, hij kan me wat met die ***medicijnen. Complicatie na stoppen: het kan versterkt terug komen, heel nuttig zo'n medicijnquote:
yepzquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn dat allemaal complicaties na dat auto ongeluk?
het lastigste is denk ik wel dat anderen vinden dat je je aanstelt iddquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat t nog altijd niet over is, en dat ik me níet aanstel wat sommige mensen wel steeds heel erg laten merken dat ze dat vinden.
ik had gewoon nooit verwacht dat t zo'n impact zou hebben.
moet iig door blijven gaan met therapie, regelmaat en zeer zeker ook met fotografie als afleiding, iets wat sommigen ook al niet kunnen begrijpen.
owjah, Sjow, sinds gistermiddag werkt t internet weerthnx
Maar als je het slikt en pas stopt nadet er een oplossing is gevonden voor je, is de kans wel kleiner dat je nog een angstaanval krijgt. Want die angstaanvallen krijg je nu omdat je niet weet wat er nou aan de hand is (Correct me i'm wrong).quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, als ik een angstaanval heb. Maar ik heb nu eigenlijk al besloten dat we het de hard way gaan doen, hij kan me wat met die ***medicijnen. Complicatie na stoppen: het kan versterkt terug komen, heel nuttig zo'n medicijn
Ik zou het niet eens zo gek vinden inderdaadquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:50 schreef Pheno het volgende:
Oh, mijn dokter denkt dat ook dat ik me aanstel. Ja, daarom voel ik allerlei dingen in mijn buik, ondanks therapieEn omdat de dokter het denkt, denkt de rest het ook maar.
Doktoren
Ik zou echt de hele zooi gaan aanklagen als ze in augustus/september wat vinden, alleen al omdat het zo'n tyfustijd duurt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |