Zal het doorgevenquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lik Georgina maar even in de poes namens mij
Hier immer kwaliteitspostsquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
Jort
Lukt het spammen hier ook? Of gaat dat in de KSC beter?
Freak klinkt wat negatiefquote:
Oh ja dat was gisteravondquote:
Na mijn rug had gisteravond ook internet het begevenquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat was gisteravondEn eigenlijk eergisterochtendvroeg
Nou ja, laat ook maar
Het duurt wel erg lang.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:57 schreef Pheno het volgende:
Ik wilde dat ik beter was
iddquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:28 schreef qu63 het volgende:
Wat een pokkeweer zeg
Wil gaan fietsen, maar het weer ziet er hier nou niet al te best uit
wat is hetquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd
Arboarts heeft gebeld
moet over 4-6 weken bij hem op bezoek komen
de bevestiging van wat ik eigenlijk allang wistquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
wat is het-stuk?
Dat je langs moet komen, of dat je pas over 4-6 weken langs mag komen?
Mja, de arts heeft me nu een angstremmer/spierverslapper gegeven. Maar als ik die waslijst aan complicaties zie dan word ik pas echt bangquote:
Is dat alleen voor 's avonds?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, de arts heeft me nu een angstremmer/spierverslapper gegeven. Maar als ik die waslijst aan complicaties zie dan word ik pas echt bang
Toch maar weer wachten, al lijkt augustus nog zo ver weg.
Dat het toch wel serieus is bedoel je?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
de bevestiging van wat ik eigenlijk allang wist
das ff slikken
Zijn dat allemaal complicaties na dat auto ongeluk?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
de bevestiging van wat ik eigenlijk allang wist
das ff slikken
dat t nog altijd niet over is, en dat ik me níet aanstel wat sommige mensen wel steeds heel erg laten merken dat ze dat vinden.quote:
Nee, als ik een angstaanval heb. Maar ik heb nu eigenlijk al besloten dat we het de hard way gaan doen, hij kan me wat met die ***medicijnen. Complicatie na stoppen: het kan versterkt terug komen, heel nuttig zo'n medicijnquote:
yepzquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn dat allemaal complicaties na dat auto ongeluk?
het lastigste is denk ik wel dat anderen vinden dat je je aanstelt iddquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat t nog altijd niet over is, en dat ik me níet aanstel wat sommige mensen wel steeds heel erg laten merken dat ze dat vinden.
ik had gewoon nooit verwacht dat t zo'n impact zou hebben.
moet iig door blijven gaan met therapie, regelmaat en zeer zeker ook met fotografie als afleiding, iets wat sommigen ook al niet kunnen begrijpen.
owjah, Sjow, sinds gistermiddag werkt t internet weerthnx
Maar als je het slikt en pas stopt nadet er een oplossing is gevonden voor je, is de kans wel kleiner dat je nog een angstaanval krijgt. Want die angstaanvallen krijg je nu omdat je niet weet wat er nou aan de hand is (Correct me i'm wrong).quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, als ik een angstaanval heb. Maar ik heb nu eigenlijk al besloten dat we het de hard way gaan doen, hij kan me wat met die ***medicijnen. Complicatie na stoppen: het kan versterkt terug komen, heel nuttig zo'n medicijn
Ik zou het niet eens zo gek vinden inderdaadquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:50 schreef Pheno het volgende:
Oh, mijn dokter denkt dat ook dat ik me aanstel. Ja, daarom voel ik allerlei dingen in mijn buik, ondanks therapieEn omdat de dokter het denkt, denkt de rest het ook maar.
Doktoren
Ik zou echt de hele zooi gaan aanklagen als ze in augustus/september wat vinden, alleen al omdat het zo'n tyfustijd duurt.
quote:
Ik hoorde niks?quote:
t hangt precies hierboven nu, lekker flitsen tussen de flats inquote:
Ik zit nu dus nog net op het randjequote:
Eerst naar jouquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
vanmiddag komt die rooie pluk naar jou toe quutje
en vragen of ie zn behoefte even op kon houden?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
Is ik ook weer
Leuk zo'n vergadering wel, even eruit.
Alleen jammer dat ik moest meerijden bij iemand in de auto die rookt. Ik was al misselijk en nu nog erger
Das kut jaquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
Te laat , die auto stonk al behoorlijk.
Dan wordt er rekening gehouden hoor, dus bij roken ramen vol open. Maar nog, toen die dicht gingen (en het roken al klaar was), die stank is niet zomaar wegquote:
Met z'n tweeen moeten we medische pechvogels zijnquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:54 schreef Ynske het volgende:
T zit bij jou ook nog altijd niet mee he Pheno
quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met z'n tweeen moeten we medische pechvogels zijn
?quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:33 schreef Ynske het volgende:
en om t nu via t UCK te doen en voor 8 bijeenkomsten 298 euro te betalen, nee dank je
utrechts centrum voor de kunstenquote:
Dat duurt wel 2-3 weken voordat het ongeveer uit de auto is. De auto waarik nu in rij was ook eerder van een roker geweest, dit rook ik meteen toen ik de deur open deed de eerste keer. Nu af en toe ruik ik nog.quote:Op donderdag 29 mei 200813:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan wordt er rekening gehouden hoor, dus bij roken ramen vol open. Maar nog, toen die dicht gingen (en het roken al klaar was), die stank is niet zomaar weg [afbeelding]
Geen idee eerlijk gezegd. Vond het wel smerigquote:Op donderdag 29 mei 200813:59 schreef Pheno het volgende:
In lease autos mag je toch niet roken? gelukkig maar.
En dit is dan de auto van iemand die er dagelijks veel in rooktquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat duurt wel 2-3 weken voordat het ongeveer uit de auto is. De auto waarik nu in rij was ook eerder van een roker geweest, dit rook ik meteen toen ik de deur open deed de eerste keer. Nu af en toe ruik ik nog.
Moet je nagaanquote:Op donderdag 29 mei 200814:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dit is dan de auto van iemand die er dagelijks veel in rookt [afbeelding]
Nogal ja, en dan helemaal als de ramen niet open kunnen doordat je in een stortbui zit.quote:
80km/u of meer met raampje open is ook niet fijnquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nogal ja, en dan helemaal als de ramen niet open kunnen doordat je in een stortbui zit.
Anders doe ik het raam altijd open als ik mee rij. Weet hoe het stinktquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
80km/u of meer met raampje open is ook niet fijn
quote:
Studeer zequote:Op donderdag 29 mei 2008 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Lekker bijzonder zal dat zijn ja
Maar goed, eten is op, nu studeren
quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
en er is voetbal, en er is een film over de treinkapingen, en en en....
en ik had net 940 voor mijn laatste proefexamenik vind het wel prima zo
WYz!quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
en er is voetbal, en er is een film over de treinkapingen, en en en....
en ik had net 940 voor mijn laatste proefexamenik vind het wel prima zo
Mooie filmquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:59 schreef qu63 het volgende:
Mooie film nu op RTL 8
Mockingbird don't sing
Helaas wel soort van actueel door die Fritzl
Niet echtquote:
Wat is het alternatief, Belgiequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |