bij mij welquote:
Hier is niks gevallenquote:
Maakt niet uit hoor, enkel benieuwd ernaarquote:Op woensdag 28 mei 200808:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij mij wel
mijn ouders nog niet gesproken dus weet niet of t daar alweer werkt,sorry
En nu?quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:00 schreef Ynske het volgende:dr hangt vel aan de binnenkant van de oven
Dat ken ik jaquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:00 schreef Ynske het volgende:dr hangt vel aan de binnenkant van de oven
stinkt t en heb ik een rottige brandplek op de bovenkant van mijn handquote:
je moet het vooral koelen, en er niet aan gaan pulken. Dat laatste gaat bij mij meestal verkeerdquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
stinkt t en heb ik een rottige brandplek op de bovenkant van mijn hand
hoop dat t bij gesnirkt vel blijft
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een prutsers zijn jullie zeg. Zo lomp ben IK nog niet eensHoe kan je nou je hand branden aan de oven?
Nou, je wilt wat pakken uit de oven, iemand loopt tegen je aan waardoor je je hand stoot enzoquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een prutsers zijn jullie zeg. Zo lomp ben IK nog niet eensHoe kan je nou je hand branden aan de oven?
oh, hee, dat gaat voor mij niet op hequote:Op woensdag 28 mei 2008 13:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
vrouw he
t verklaard waarschijnlijk ook waarom ik geen drinkglazen heb maar plastic bekers
Lomp, dat zeg ikquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nou, je wilt wat pakken uit de oven, iemand loopt tegen je aan waardoor je je hand stoot enzo
Of je pakt een bakplaat uit een bakkersoven, laat die balanceren op je hand (met handschoen natuurlijk), en de plaat kantelt jouw kant op. Dus wat doe je? Je tikt em even terug (met je blote arm
). En een week later doe je dat nog een keer
zijn er al fok examensquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja eten, goed plan. Ben alleen maar oefenexamens aan het doen vandaag
Niet?quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Qutie.
Ben niet echt bengels vandaag.
*knuf*quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
niks bijzonders eigenlijk.
Het hele gedoe hier valt me wat zwaar, dat is alles.
Het blijkt dat er af en toe even iemand eraan herinnerd moet worden dat fok in bepaalde uitzonderlijke gevallen nog net niet helemaal optimaal draaitquote:
Ik denk dat de meeste mensendat wel weten hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het blijkt dat er af en toe even iemand eraan herinnerd moet worden dat fok in bepaalde uitzonderlijke gevallen nog net niet helemaal optimaal draait
Ik heb 100 ppp maar de jouwe zat niet op een nieuwequote:Op woensdag 28 mei 2008 17:17 schreef qu63 het volgende:
Speciaal voor Fles (en de anderen die op 25, 50 of 100 posts per pagina zitten..)
Een nieuwe pagina!
ohja, kutquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb 100 ppp maar de jouwe zat niet op een nieuwe
Nou, daar blijkt anders bar weinig vanquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensendat wel weten hoor
Ze weten het, alleen doen ze er in jouw ogen te weinig aan bedoel jequote:Op woensdag 28 mei 2008 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, daar blijkt anders bar weinig van
quote:Deze post is 20017 tekens groot. Vanwege deze grootte is de post misschien niet te wijzigen.
das meer een waarschuwing voor jou Fles, anders ga je weer schelden als je weer opnieuw kan beginnenquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens heb ik hem inmiddels wel leeg gekniptik kreeg nog wel een melding
[..]![]()
![]()
Pruts0rz luts0rz
ne, dat is gewoon het op elkaar botsen van meerdere foutmeldingen tegelijkquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
das meer een waarschuwing voor jou Fles, anders ga je weer schelden als je weer opnieuw kan beginnen
50quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:17 schreef qu63 het volgende:
Speciaal voor Fles (en de anderen die op 25, 50 of 100 posts per pagina zitten..)
Een nieuwe pagina!
*gniffelquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens heb ik hem inmiddels wel leeg gekniptik kreeg nog wel een melding
[..]![]()
![]()
Pruts0rz luts0rz
We gaan hard.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:48 schreef Kuukske het volgende:
801 alweer. Poeh hé.
Sorryquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:59 schreef Kuukske het volgende:
Mja, gaat hard tegenwoordig.
Ik krijg straks alquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:00 schreef Ynske het volgende:
nog iemand wat aardappel anders?
Hé daar! Hoest?quote:
Goed! Ik ben druk met de proefexamens en scoor ze met regelmaat aan de goede kant van de scorequote:Op woensdag 28 mei 2008 18:22 schreef Kuukske het volgende:
Hé daar! Hoest?
Nou vrijdag? Dus dan flink duimen?quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed! Ik ben druk met de proefexamens en scoor ze met regelmaat aan de goede kant van de scorevrijdag is de grote dag
Spannend! Ik duim voor je.quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed! Ik ben druk met de proefexamens en scoor ze met regelmaat aan de goede kant van de scorevrijdag is de grote dag
[insert vrij overbodige tekst]quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:04 schreef Kuukske het volgende:
Nou zég. Ik wil alleen maar aardig zijn hoor.
dat vind ik nu eens een goed ideequote:Op woensdag 28 mei 2008 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
Geen zin in zelf trainen, lekker thuis, zo meteen douche en vroeg naar bed
Heb af en toe best goeie ideeënquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat vind ik nu eens een goed idee
denk dat ik dat ook maar doe
Iddquote:
Ja, héquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:15 schreef Sjowhan het volgende:
Drukke dag Niek!
Flessiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |