thxquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:43 schreef portier het volgende:
Ik dacht dat het het nieuwe nummer van de jeugd van tegenwoordig was, maar ik kan nergens bevestiging vinden. Iemand ideeen? Ik heb het langs zien komen bij TMF, volgens mij is het jeugd van tegenwoordig (Willie Wartaal en P. Faberge zitten sowieso in de clip) en het heeft een hoop electrogeluidjes erin.
Je bedoelt Hollereerquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:43 schreef portier het volgende:
Ik dacht dat het het nieuwe nummer van de jeugd van tegenwoordig was, maar ik kan nergens bevestiging vinden. Iemand ideeen? Ik heb het langs zien komen bij TMF, volgens mij is het jeugd van tegenwoordig (Willie Wartaal en P. Faberge zitten sowieso in de clip) en het heeft een hoop electrogeluidjes erin.
Op welke zender wordt ie gedraaid?quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:07 schreef s.g1985 het volgende:
opzoek naar het nummer in onderstaand fragment met telefoon opgenomen. Lijkt me een nieuwe dancenummer gezien hij steeds word aangekondigd als 'nieuwe muziek' maar ik geen titel/artiest heb gehoord op de zender.
Ben erg benieuwd, en bedankt voor de moeite alvast!![]()
http://home.hccnet.nl/a.gruijs/nummergezocht.mp4
quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:03 schreef Willempiehhh het volgende:
Ik zoek een soort zomers getint nummer, dance, met een zwaar blaasinstrument (als een tuba) die het meest opvalt... bij voorbaat dank!
Dat is 'm inderdaad. Thanks!!quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:50 schreef MarBu het volgende:
[..]
Inderdaad zo'n typisch ik-kan-er-niet-op-komen nummer:
en een wat recentere versie:
Het is in elk geval van Yann Tiersen, te vinden op de soundtrack van Amélie. Luister even op bol.com naar de soundtrack, ben je er zo achter!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:32 schreef P.U.N.T het volgende:
Ik probeer het nog een keer, in de hoop dat iemand het weet.
Dat is "Ercola - Every Word (Wendel Kos Remix)"quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:54 schreef s.g1985 het volgende:
[..]
fresh fm.. gisteravond al gehoord, en nu net rond 16.35 ook weer..
Iemand die deze nog week? Ik weet zeker dat ik dat nummer heb (komt namelijk uit een thuisgemaakt filmpje), maar ik kan hem echt nergens terug vinden. Kan ook Kris Menace, lifelike zijn ofzo. Desperate.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:53 schreef T-mo-T het volgende:
Ik ben opzoek naar het volgende nummer:
klik
Klinkt als iets van Justice? Ik heb al hun releases afgezocht, maar ik kan dit nummer echt nergens terugvinden. Kan natuurlijk ook zijn dat dit niet eens Justice is.
Dat is Nic Chagall - What You Need. Hij is trouwens van Cosmic Gate.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:42 schreef Flaccid het volgende:
Ik zoek een liedje, lijkt op tiesto met in de dark
Tekst:
What you need
What you bring
What you say
Means nothing to me
en dingen als deadly slience erin (qua tekst).
Dus een beetje dance achtig
thanks dat was em!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:44 schreef T-mo-T het volgende:
[..]
Dat is "Ercola - Every Word (Wendel Kos Remix)"
Moet je ook meteen "Wendel Kos - Sueno" even beluisteren. Leuke progressive-house!
[..]
quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
die eerste en derde weet ik niet, de tweede is een versie van robert miles met children.Van wie deze versie is weet ik niet.
OVerigens blijft die passeerbeweging op 2.08 fenomenaal![]()
![]()
Dank beide!quote:
Is het deze reclame?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:33 schreef warmbloedig het volgende:
Ik zoek het nummer dat gedraaid wordt in de reclame van D&G Jewels.
alvast bedankt voor de gouden tip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |