quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:31 schreef Yesse het volgende:
Ik wil niet weten waarmee, Pili we zijn de enige zonder leven
Tuurlijk, is echt super. Alleen wel jammer dat er bijna alleen rock nummers inzitten. Maarja, shit happens hequote:
Kun je geen andere muiziek ervoor downloaden ofzo, er is toch zo'n download programma?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:00 schreef jna het volgende:
[..]
Tuurlijk, is echt super. Alleen wel jammer dat er bijna alleen rock nummers inzitten. Maarja, shit happens he
ja maar dat heb ik nog niet bekeken. Hopelijk zit daar ook wat anders tussen dan rock jaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kun je geen andere muiziek ervoor downloaden ofzo, er is toch zo'n download programma?
Denk je? Want ik verveel me. Nooit geweten hoeveel tijd je eigenlijk hebt op zo'n avond als je niet lekker even met je ouders hebt gekletst. Ja wel gedaan vandaag, maar alleen via de telefoon een paar minuutjesquote:
Volgens mij zit daar juist wel anders tussen, maar weet het niet zeker hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:04 schreef jna het volgende:
[..]
ja maar dat heb ik nog niet bekeken. Hopelijk zit daar ook wat anders tussen dan rock ja
Het?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:38 schreef PieterBas het volgende:
Even kijken waar ik morgen kan parkeren... anders zet ik het wel op plaats van de baas
Ja, mijn paard Americoquote:
Je meent hetquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:40 schreef PieterBas het volgende:
Ja, mijn paard Americo
de auto natuurlijk![]()
Trustequote:
slaapsequote:
Ik ook maarquote:
Als ik weer een half uur niks zeg moeten jullie bellen, want dan slaap ikquote:Wordt leuk morgen
En dan zeg je wat tegen mij over moe zijn enzoquote:
quote:
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:44 schreef Bravebart het volgende:
MOGGUH!
Mogguhquote:
Ga krassenquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:36 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ga aan de cola. Dat heb ik nu ff nodig
En ik zit alleen hier, in het topic en op de afdeling
Wat ga je doen dan?quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:46 schreef G.Fawkes het volgende:
goede morgen!
Ik ga vandaag hard werken. Tot 9.15 even hier en dan aan de slag
Pff dat had veel meer kunnen zijn als gisterenavond niet zo dood wasquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:09 schreef Piles het volgende:
Top 100 van dinsdag 27 mei 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 161 Piles
03. 116 Yesse
Nou, goedemorgen dan maar
Ik heb wel eens € 5,- gewonnen met krassenquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:40 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Dan ga ik liever weer naar het archief
Ook goedemorgenquote:
Tenzij???quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:50 schreef Yesse het volgende:
Tenzij...................
Mijn afstudeerverslag schrijvenquote:
Ook goedquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:40 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Dan ga ik liever weer naar het archief
Maar je bent er helemaal nietquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mijn afstudeerverslag schrijven![]()
Maar jij mag me wel lastig vallen heur.
Tenzij er in het archief een vrouw is waar wij niet van weten!quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook goedemorgen
Ik moet eigenlijk ook iets gaan doen, sowieso zal ik er vanmiddag ff een tijdje niet zijn. Weten jullie dat alvast
[..]
Tenzij???
Voorlopig ben ik er nog hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:52 schreef Yesse het volgende:
Tenzij hier iedereen weg is straks.
MSNquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar je bent er helemaal niet![]()
Ik ga ook maar verder met mn evaluatieverslag zo.. Maar dat kan ik natuurlijk weer tegelijkertijdTenzij hier iedereen weg is straks.
In m'n dromen nog niet eensquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:53 schreef Yesse het volgende:
Tenzij er in het archief een vrouw is waar wij niet van weten!
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 28 mei 2008 08:57 schreef Yesse het volgende:
Waarom is een evaluatie vaak alleen maar onzin?
Gezelligquote:
Maar nog niet helemaal beter?quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:06 schreef Jipje het volgende:
Zit toch maar weer op mn werkplek...
mwa. De antibiotica leveren een beetje een suf gevoel en hoofdpijn. Ik mag dan ook niet eens autorijden met die stomme pillen...quote:
Lagen?quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:07 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Gezellig
Je kunt nog 7 minuten lagen tegen mij praten
Vervelendquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:08 schreef Jipje het volgende:
mwa. De antibiotica leveren een beetje een suf gevoel en hoofdpijn. Ik mag dan ook niet eens autorijden met die stomme pillen...
Wat ga je doen dan?quote:
Werken, voor de veranderingquote:
Ja ik ook. Alleen. Ik wil vanavond gaan dansen. En de bussen rijden niet. En ik vind het een rotstuk om te fietsen als meisje alleen...quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Vervelend
Maar snap wel dat je niet mag rijden![]()
quote:
Ik ben wegquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:15 schreef Jipje het volgende:
Ja ik ook. Alleen. Ik wil vanavond gaan dansen. En de bussen rijden niet. En ik vind het een rotstuk om te fietsen als meisje alleen...
Tja. Als je dan alles buiten je woonplaats moet zoeken is het nog niet handigquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:16 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Ben af en toe toch blij dat ik niet in de stad woon
quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:gister op het dak van mn gebouw geweest
8 verdiepingen en de zon zien opkomen! GODVERDOMME...! Wat is dat ding toch mooi he?
![]()
En je hebt daar een Hollands product zitten rokenquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:gister op het dak van mn gebouw geweest
8 verdiepingen en de zon zien opkomen! GODVERDOMME...! Wat is dat ding toch mooi he?
![]()
Het went, maar het is soms wel vervelendquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:18 schreef Jipje het volgende:
Tja. Als je dan alles buiten je woonplaats moet zoeken is het nog niet handig
echt, mijn eerste grote liefde...! Die zon!quote:
Ik weet er alles van hoor, ik heb ook 14 jaar in een gat gewoondquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Het went, maar het is soms wel vervelend![]()
Ik doe geen drugs...!quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:19 schreef Piles het volgende:
[..]
En je hebt daar een Hollands product zitten roken
De zon onder zien gaan is ook schitterendquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
echt, mijn eerste grote liefde...! Die zon!![]()
![]()
![]()
dat ging ik dus vanavond nog even doenquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:21 schreef Jipje het volgende:
[..]
De zon onder zien gaan is ook schitterend![]()
quote:
Of die Oostenrijkse flesquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je hebt een Russisch product gedronken?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Nee dit keer had ik oernederlands Grolsch en Jamaicaanse rum !quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je hebt een Russisch product gedronken?
Mja, sta je daar 10 minuten te wachten, moet je alsnog gaan lopenquote:
Tja. In eindhoven hebben ze zelfs de borden die boven de rijen hangen bij het station een nieuwe tekst gegeven (daar hadden ze nu toch tijd zat voor...quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, sta je daar 10 minuten te wachten, moet je alsnog gaan lopenBeetje bummer enzo
Oh in Leiden niet hoor, daar staan de hele dag de bustijden gewoon op de bordenquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:44 schreef Jipje het volgende:
[..]
Tja. In eindhoven hebben ze zelfs de borden die boven de rijen hangen bij het station een nieuwe tekst gegeven (daar hadden ze nu toch tijd zat voor...) "STAKING BUSSEN RIJDEN NIET" ...
Aahgos. Ben je nog wel op tijd?quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, sta je daar 10 minuten te wachten, moet je alsnog gaan lopenBeetje bummer enzo
Ja, college van eerste uur bleek toch niet door te gaanquote:
toch uitslapen enzoquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, college van eerste uur bleek toch niet door te gaanDus nu hoef ik pas om 10 uur te beginnen
Ja als ik het eerder had gewetenquote:
jaja.. je hebt je natuurlijk gewoon keihard anaal laten nemen!! HAHAHAquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:53 schreef Piles het volgende:
Zo, ben ik weer
En heb het weer meer last van mn rug
Net een paar minuten iets staan lezen wat op tafel lag, aaauuww
Wilde eerst posten dat ik ff gebukt had gestaan, maar dat leek me niet zo'n goed plan
quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:53 schreef Piles het volgende:
Zo, ben ik weer
Wilde eerst posten dat ik ff gebukt had gestaan, maar dat leek me niet zo'n goed plan
Tis toch al zo verdacht, dat archief van jouquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:53 schreef Piles het volgende:
Zo, ben ik weer
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 28 mei 2008 09:53 schreef Piles het volgende:
Zo, ben ik weer
Komt vanavond welquote:
quote:
quote:
lekker rustigquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:14 schreef jna het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOODMORNINGGGGGG STAGE SC
Ik ben in een goede bui vandaag. wellicht komt dat door het feit dat de baas een week op vakantie is
quote:
quote:
ieuw.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]als ik een vrouw was zou ik gelijk kussen!
die wil je ook graag zoenen?quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:26 schreef Jipje het volgende:
[..]
ieuw.
ik moet meteen denken aan die kikker die bij ons in de vijver zit
Ja maar jij...quote:
Ik zou het doenquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:26 schreef Jipje het volgende:
[..]
ieuw.
wat? het is een prins! Dat zegt hij toch? geloof jij kikkers niet ofzo?quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:26 schreef Jipje het volgende:
[..]
ieuw.
Nouja, die kikker bij mij in de vijver is een stuk mooier om te zien, misschien komt daar wel een knappe vent uitquote:
Hahaha, ja, hij is alleen misschien een beetje slijmerig..quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:28 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nouja, die kikker bij mij in de vijver is een stuk mooier om te zien, misschien komt daar wel een knappe vent uit
Ikquote:
Dan heb jij de hele sprookjesmoraal gemist natuurlijk!! Je moet de lelijkste kikker nemen, dan krijg je de leukste vent. Als je voor de meest voorspelbare keuze gaat, loopt het altijd verkeerd af.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:28 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nouja, die kikker bij mij in de vijver is een stuk mooier om te zien, misschien komt daar wel een knappe vent uit
Ow. nou, dan blijf ik wel van de kikkers afquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dan heb jij de hele sprookjesmoraal gemist natuurlijk!! Je moet de lelijkste kikker nemen, dan krijg je de leukste vent. Als je voor de meest voorspelbare keuze gaat, loopt het altijd verkeerd af.
Ja we moeten jou een beetje tegemoet komen toch?quote:
quote:
Kikkers zijn hipquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:42 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ow. nou, dan blijf ik wel van de kikkers af
Jaquote:
Kikkerquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kikkers zijn hipIs dit niet lief
[ afbeelding ]
We gaan ook lekker, we zijn aan het werkquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want er is al 12 minuten niets gezegd
Ja precies jaquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:57 schreef Jipje het volgende:
[..]
We gaan ook lekker, we zijn aan het werk![]()
dat is waar maar niet in de SCquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:57 schreef Jipje het volgende:
[..]
We gaan ook lekker, we zijn aan het werk![]()
Preciesquote:
Ik denk zoietsquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:03 schreef Jipje het volgende:
[..]
Precies
Zelfs piles reageert niet meer, of zit die weer in zn archief?![]()
z'n archief is niet stiekem een metafoor voor z'n broek?quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:03 schreef Jipje het volgende:
[..]
Precies
T was hier ff druk met collega's over wat hier binnen het bedrijf allemaal gebeurd. Dus dan altijd goed luisterenquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:03 schreef Jipje het volgende:
Dan nog eerder voor mn popquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:06 schreef nicomart het volgende:
z'n archief is niet stiekem een metafoor voor z'n broek?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
Laten we hopen dat alles dan makkelijk te vinden is.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
ok ok.. sorryquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:07 schreef Piles het volgende:
[..]
T was hier ff druk met collega's over wat hier binnen het bedrijf allemaal gebeurd. Dus dan altijd goed luisteren![]()
[..]
Dan nog eerder voor mn pop![]()
Inderdaad.. Hopelijk een logische structuur. Als het op alfabet is gesorteerd, is het misschien makkelijk te vinden, maar het ziet er niet uitquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:10 schreef jna het volgende:
[..]
Laten we hopen dat alles dan makkelijk te vinden is.
Wat voor beelden vorm jijquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
Inderdaad.. Hopelijk een logische structuur. Als het op alfabet is gesorteerd, is het misschien makkelijk te vinden, maar het ziet er niet uit
ben nogal visueel ingesteld en een creaftief persoonquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat voor beelden vorm jij![]()
Dat lukt mij niet eens
Ga je toch ff naar je archiefquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:23 schreef Piles het volgende:
Vind het maar stil hier, moet ik mezelf weer zien te vermaken
Ik kan het weer niet laten
Ja klopt. Ik heb gewoon werkquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:23 schreef Piles het volgende:
Vind het maar stil hier, moet ik mezelf weer zien te vermaken
Ik kan het weer niet laten
quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:17 schreef Piles het volgende:
Maar zijn jullie echt allemaal hard aan het werk?
Ja, ander onderwerp
Doen anderen wel voor jequote:Op woensdag 28 mei 2008 11:25 schreef Jipje het volgende:
nee, ik ga er maar geen opmerking opmaken...![]()
3 weken werk en maar 1 mutatiequote:VTTFSYGVQC FSRYPDHMKR HDFFKSAMPE
GYVQERTIFF
KDDGNYKTRA EVKFEGDTLV NRIELKGIDF KEDGNILGHK
LEYNYNSHNV
YIMADKQKNG IKANFKTRHN IEDGGVQLAD HYQQNTPIGD
DPVLLPDNHY
LSTQSALSKD PNEKRDHVVL LEFVTAAGIT (HGMDELYKStop P R G I L)
VTTFSYGVQC FSRYPDHMKR HDFFKSAMPE
GYVQERTIFF
KDDGNYKTRA EVKFEGDTLV NRIELKGIDF KEDGNILGHK
LEYNYNSHNV
YIMADKQKNG IKANFKTRHN IEDGGVQLAD HYQQNTPIGD
DPVLLPDNHY
LSTQSALSKD PNEKRDHMVL LEFVTAAGIT (HGMDELQYG)
quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Doen anderen wel voor je
Maar anders ga ik ook maar iets doen
Niet klagenquote:
Aminozuren zijn datquote:
Eierkoek etenquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:33 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, maar we willen niet waten wat je aan het doen bent
Wat? Fok!ken?quote:
En bedanktquote:
Wat? Jij?quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Eierkoek eten
Topsporters moeten goed eten he![]()
Je hebt de oplossing al gevondenquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:35 schreef littledevilSC het volgende:
Nu wil ik alleen maar onzin dingen doen.Help.
16 weken werk en ik kom er niet meer uitquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet klagen20 weken werk en GEEN mutatie...Maj dat is het ECHTE werk...dat doe jij nog niet
Alweer?quote:
Ik ben de draad kwijt. En mn begeleidster is er niet. En zij heeft allemaal opmerkingen gemaakt. En nu weet ik het niet meer...quote:
quote:
Dact ik al....Wou toch even laten weten dat ik het ook wist wat het wasquote:
Had ik dat al eens gemeldquote:
show-offquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Dact ik al....Wou toch even laten weten dat ik het ook wist wat het was
Piles lijstje:quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Had ik dat al eens gemeld
Ik hou er nou eenmaal geen lijstje van bij
Al is dat wel een goed idee eigenlijk![]()
quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Piles lijstje:
Cali is tof
Jipje is lief begrijpt me
Yesse is oke
Kuno is mijn schatje![]()
....
Zoietsquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:45 schreef Californium het volgende:
Piles lijstje:
Nou, ik vond het vrij echt hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet klagen20 weken werk en GEEN mutatie...Maj dat is het ECHTE werk...dat doe jij nog niet
[..]
Piles lijstje:
Cali is tof
Jipje is lief
Yesse is oke
Kuno is mijn schatje![]()
....
Kom dan maar eens hier werkenquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoiets![]()
Maar Yesse is wel iets meer als oke
Oh en Kuno is, nou ja, dat snappen jullie wel
Piles lijstje:
Cali is tof
Jipje is lief
Yesse is oke
Kuno is mijn geile schatje![]()
....
Zet er dan gelijk bij dat jij me ook begrijptquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:49 schreef Californium het volgende:
Geil? Ik zal het direct even aanpassen op je lijstje
Je vergeet Yesse weerquote:
Is goedquote:
jij en kuno willen jullie relatie nog niet openbaar maken?quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoiets![]()
Ik wel, hij nietquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:51 schreef nicomart het volgende:
jij en kuno willen jullie relatie nog niet openbaar maken?
Ik hap echt niet hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Je bent gewoon een nepperd jij
Nepstagiair, nep-onderzoeker
quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:51 schreef Californium het volgende:
Piles lijstje:
Cali is tof en geweldig en begrijp me
Jipje is lief en begrijpt me
Yesse is meer dan oke en zelfs helemaal geweldig![]()
....
je begrijpt dat dit lijstje natuurlijk helemaal fictief is en geen eerlijk beeld van de werkelijkheid geeftquote:
Dat maak ik wel uitquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:59 schreef nicomart het volgende:
je begrijpt dat dit lijstje natuurlijk helemaal fictief is en geen eerlijk beeld van de werkelijkheid geeft
quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
je begrijpt dat dit lijstje natuurlijk helemaal fictief is en geen eerlijk beeld van de werkelijkheid geeft
quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoiets![]()
Nou ben ik kwijt of je serieus bent of nietquote:
Wanneer ga je weer wegquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:02 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben een hele ochtend niet geweest en niemand die me groet
Sjonge jonge jongequote:Op woensdag 28 mei 2008 12:03 schreef Bravebart het volgende:
Nou, ik ben dr hier wel klaar meeIk ga maar naar huis
Serieus?? Waarover?quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ben ik kwijt of je serieus bent of niet![]()
Lieeeeeeeeeeeeeeeve lieeeeeeeeeeeve lieveeeeeeeeeeeee G.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:02 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben een hele ochtend niet geweest en niemand die me groet
You lost me.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij's fijn
Het wordt tijd voor pauze
Even een moment voor mezelf
Mooie kruisjesquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lieeeeeeeeeeeeeeeve lieeeeeeeeeeeve lieveeeeeeeeeeeee G.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zei niet dat ik klaar wasquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Sjonge jonge jonge
Vind het echt niet kunnen
Dat zeker, mijn schuld sorryquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik klaar wasThuis doortypen als een malle
Nee, i lost youquote:
quote:
Euh. Nee. Ik snap het nietquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, i lost you
Ik ben nog niet weg
Maar ik was serieus, en snapte deze niet:
[..]
Snap je
@Yesse: hij is al weer weg hoor
Hier nietquote:
Like WTF...!quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:51 schreef Californium het volgende:
Piles lijstje:
Cali is tof en geweldig en begrijp me
Jipje is lief en begrijpt me
Yesse is meer dan oke en zelfs helemaal geweldig![]()
....
Ik snapte diequote:
Je ziet wie het lijstje gemaakt heeft hèquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Like WTF...!
Je weet hoe ik over 'mensen kennen via internet' denkquote:
quote:
Weet ikquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:19 schreef Jipje het volgende:
Je weet hoe ik over 'mensen kennen via internet' denk
Dat zekerquote:
pff...! Welke meet!quote:
Dan is het goedquote:
Die meet, die iemand aan het regelen was...quote:
nou als het zo door gaat dat Piles over mij praat dat ik zn "vriend" ben dan ben ik weg!quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:24 schreef Jipje het volgende:
[..]
Die meet, die iemand aan het regelen was...
Dus Piles is uit de kast gekomen?quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou als het zo door gaat dat Piles over mij praat dat ik zn "vriend" ben dan ben ik weg!
weet ik veel, lijkt er wel op...!quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
weet ik veel, lijkt er wel op...!
Piles onze eerste Stage SC homoquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
weet ik veel, lijkt er wel op...!
Je moet hier af en toe ook voorzichtig zijn met wat je hier zegt..quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:56 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Volgens mij is de grap een beetje uit de hand gelopen
was maar een grapje, wel een flauwequote:
Dat blijktquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je moet hier af en toe ook voorzichtig zijn met wat je hier zegt..
Als op Fok kan en zal tegen je gebruikt worden
Niet leuk meer als sommige mensen niet meer weten of het een grap of serieus isquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
was maar een grapje, wel een flauwe
en jipje, cali, yesse en kiwi wel?quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:02 schreef Piles het volgende:
En Kuno, jij komt ook gewoon, want ik ben geen homo
En als ik het al zou zijn (als hè, dus hypothetisch), ik ken je niet eens
Ik weet dat het een grapje is, maar ja dat weten de andere die zeg maar nieuw zijn, zullen denken dat je het wel bent.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat blijkt
[..]
Niet leuk meer als sommige mensen niet meer weten of het een grap of serieus is
Nieuwe mensen boeien me niet eens zoveel, maar dat zelfs Kuno het dachtquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:04 schreef PieterBas het volgende:
Ik weet dat het een grapje is, maar ja dat weten de andere die zeg maar nieuw zijn, zullen denken dat je het wel bent.
Hoe bedoel je?quote:
Succesquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:06 schreef Piles het volgende:
Nieuwe mensen boeien me niet eens zoveel, maar dat zelfs Kuno het dachtdenkt
Wat een timing had je weerquote:
Dan is het de schuld van Yessequote:Op woensdag 28 mei 2008 13:08 schreef nicomart het volgende:
chill man.. ik geloof nooit dat Kuno het echt dacht
Jaquote:
MIJN SCHULD????????????????????quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:10 schreef Piles het volgende:
Dan is het de schuld van Yesse![]()
En van Kuno, dat ie geen PI's gebruikt
huh yesse's schuld? waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat een timing had je weer
[..]
Dan is het de schuld van Yesse![]()
En van Kuno, dat ie geen PI's gebruikt
Hier heb ik iets uit te leggen begrijp ikquote:
Ik doe d'r wel ff pmmenquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:14 schreef nicomart het volgende:
[..]
huh yesse's schuld? waar haal je dat vandaan?
Zekerquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier heb ik iets uit te leggen begrijp ik![]()
Klein beetjequote:
Ik wil het ook snappen...quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier heb ik iets uit te leggen begrijp ik![]()
[..]
Ik doe d'r wel ff pmmen
Precies!quote:
Jij was toch niet van het persoonlijke via internet, maar wel willen meegenieten hèquote:
Meegenieten?quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij was toch niet van het persoonlijke via internet, maar wel willen meegenieten hè
Maar dit pm ik gewoon lekker, het wordt me al moeilijk genoeg zo
quote:
quote:
Sorry, zal het niet meer doenquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:24 schreef Yesse het volgende:
*word ook nog eens gek van de persoon/computer die steeds naar het werk nummer belt en dan alleen "pieeeeeeeep - pieeeeeeeeeeeeep" hoort(al 5 keer gebeurd in de laatste 15 minuten
)
Van mij wel hoorquote:
Valt mee dat je nog niet telefonisch gerickrolled bentquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:24 schreef Yesse het volgende:
*word ook nog eens gek van de persoon/computer die steeds naar het werk nummer belt en dan alleen "pieeeeeeeep - pieeeeeeeeeeeeep" hoort(al 5 keer gebeurd in de laatste 15 minuten
)
Ja. Tis verschrikkelijk!quote:
Weet ikquote:
Dit is nog ergerquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Valt mee dat je nog niet telefonisch gerickrolled bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |