quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:31 schreef Yesse het volgende:
Ik wil niet weten waarmee, Pili we zijn de enige zonder leven
Tuurlijk, is echt super. Alleen wel jammer dat er bijna alleen rock nummers inzitten. Maarja, shit happens hequote:
Kun je geen andere muiziek ervoor downloaden ofzo, er is toch zo'n download programma?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:00 schreef jna het volgende:
[..]
Tuurlijk, is echt super. Alleen wel jammer dat er bijna alleen rock nummers inzitten. Maarja, shit happens he
ja maar dat heb ik nog niet bekeken. Hopelijk zit daar ook wat anders tussen dan rock jaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kun je geen andere muiziek ervoor downloaden ofzo, er is toch zo'n download programma?
Denk je? Want ik verveel me. Nooit geweten hoeveel tijd je eigenlijk hebt op zo'n avond als je niet lekker even met je ouders hebt gekletst. Ja wel gedaan vandaag, maar alleen via de telefoon een paar minuutjesquote:
Volgens mij zit daar juist wel anders tussen, maar weet het niet zeker hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:04 schreef jna het volgende:
[..]
ja maar dat heb ik nog niet bekeken. Hopelijk zit daar ook wat anders tussen dan rock ja
Het?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:38 schreef PieterBas het volgende:
Even kijken waar ik morgen kan parkeren... anders zet ik het wel op plaats van de baas
Ja, mijn paard Americoquote:
Je meent hetquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:40 schreef PieterBas het volgende:
Ja, mijn paard Americo
de auto natuurlijk![]()
Trustequote:
slaapsequote:
Ik ook maarquote:
Als ik weer een half uur niks zeg moeten jullie bellen, want dan slaap ikquote:Wordt leuk morgen
En dan zeg je wat tegen mij over moe zijn enzoquote:
quote:
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:44 schreef Bravebart het volgende:
MOGGUH!
Mogguhquote:
Ga krassenquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:36 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ga aan de cola. Dat heb ik nu ff nodig
En ik zit alleen hier, in het topic en op de afdeling
Wat ga je doen dan?quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:46 schreef G.Fawkes het volgende:
goede morgen!
Ik ga vandaag hard werken. Tot 9.15 even hier en dan aan de slag
Pff dat had veel meer kunnen zijn als gisterenavond niet zo dood wasquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:09 schreef Piles het volgende:
Top 100 van dinsdag 27 mei 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 161 Piles
03. 116 Yesse
Nou, goedemorgen dan maar
Ik heb wel eens € 5,- gewonnen met krassenquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:40 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Dan ga ik liever weer naar het archief
Ook goedemorgenquote:
Tenzij???quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:50 schreef Yesse het volgende:
Tenzij...................
Mijn afstudeerverslag schrijvenquote:
Ook goedquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:40 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Dan ga ik liever weer naar het archief
Maar je bent er helemaal nietquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mijn afstudeerverslag schrijven![]()
Maar jij mag me wel lastig vallen heur.
Tenzij er in het archief een vrouw is waar wij niet van weten!quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook goedemorgen
Ik moet eigenlijk ook iets gaan doen, sowieso zal ik er vanmiddag ff een tijdje niet zijn. Weten jullie dat alvast
[..]
Tenzij???
Voorlopig ben ik er nog hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:52 schreef Yesse het volgende:
Tenzij hier iedereen weg is straks.
MSNquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar je bent er helemaal niet![]()
Ik ga ook maar verder met mn evaluatieverslag zo.. Maar dat kan ik natuurlijk weer tegelijkertijdTenzij hier iedereen weg is straks.
In m'n dromen nog niet eensquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:53 schreef Yesse het volgende:
Tenzij er in het archief een vrouw is waar wij niet van weten!
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 28 mei 2008 08:57 schreef Yesse het volgende:
Waarom is een evaluatie vaak alleen maar onzin?
Gezelligquote:
Maar nog niet helemaal beter?quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:06 schreef Jipje het volgende:
Zit toch maar weer op mn werkplek...
mwa. De antibiotica leveren een beetje een suf gevoel en hoofdpijn. Ik mag dan ook niet eens autorijden met die stomme pillen...quote:
Lagen?quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:07 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Gezellig
Je kunt nog 7 minuten lagen tegen mij praten
Vervelendquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:08 schreef Jipje het volgende:
mwa. De antibiotica leveren een beetje een suf gevoel en hoofdpijn. Ik mag dan ook niet eens autorijden met die stomme pillen...
Wat ga je doen dan?quote:
Werken, voor de veranderingquote:
Ja ik ook. Alleen. Ik wil vanavond gaan dansen. En de bussen rijden niet. En ik vind het een rotstuk om te fietsen als meisje alleen...quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Vervelend
Maar snap wel dat je niet mag rijden![]()
quote:
Ik ben wegquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:15 schreef Jipje het volgende:
Ja ik ook. Alleen. Ik wil vanavond gaan dansen. En de bussen rijden niet. En ik vind het een rotstuk om te fietsen als meisje alleen...
Tja. Als je dan alles buiten je woonplaats moet zoeken is het nog niet handigquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:16 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Ben af en toe toch blij dat ik niet in de stad woon
quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:gister op het dak van mn gebouw geweest
8 verdiepingen en de zon zien opkomen! GODVERDOMME...! Wat is dat ding toch mooi he?
![]()
En je hebt daar een Hollands product zitten rokenquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:gister op het dak van mn gebouw geweest
8 verdiepingen en de zon zien opkomen! GODVERDOMME...! Wat is dat ding toch mooi he?
![]()
Het went, maar het is soms wel vervelendquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:18 schreef Jipje het volgende:
Tja. Als je dan alles buiten je woonplaats moet zoeken is het nog niet handig
echt, mijn eerste grote liefde...! Die zon!quote:
Ik weet er alles van hoor, ik heb ook 14 jaar in een gat gewoondquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Het went, maar het is soms wel vervelend![]()
Ik doe geen drugs...!quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:19 schreef Piles het volgende:
[..]
En je hebt daar een Hollands product zitten roken
De zon onder zien gaan is ook schitterendquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
echt, mijn eerste grote liefde...! Die zon!![]()
![]()
![]()
dat ging ik dus vanavond nog even doenquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:21 schreef Jipje het volgende:
[..]
De zon onder zien gaan is ook schitterend![]()
quote:
Of die Oostenrijkse flesquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je hebt een Russisch product gedronken?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Nee dit keer had ik oernederlands Grolsch en Jamaicaanse rum !quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je hebt een Russisch product gedronken?
Mja, sta je daar 10 minuten te wachten, moet je alsnog gaan lopenquote:
Tja. In eindhoven hebben ze zelfs de borden die boven de rijen hangen bij het station een nieuwe tekst gegeven (daar hadden ze nu toch tijd zat voor...quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, sta je daar 10 minuten te wachten, moet je alsnog gaan lopenBeetje bummer enzo
Oh in Leiden niet hoor, daar staan de hele dag de bustijden gewoon op de bordenquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:44 schreef Jipje het volgende:
[..]
Tja. In eindhoven hebben ze zelfs de borden die boven de rijen hangen bij het station een nieuwe tekst gegeven (daar hadden ze nu toch tijd zat voor...) "STAKING BUSSEN RIJDEN NIET" ...
Aahgos. Ben je nog wel op tijd?quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, sta je daar 10 minuten te wachten, moet je alsnog gaan lopenBeetje bummer enzo
Ja, college van eerste uur bleek toch niet door te gaanquote:
toch uitslapen enzoquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, college van eerste uur bleek toch niet door te gaanDus nu hoef ik pas om 10 uur te beginnen
Ja als ik het eerder had gewetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |