Wel eens een vrouw op een Corsaro gezien?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:19 schreef ikookhier het volgende:
Het zijn wel vaak mannen die met je willen knallen![]()
quote:De fiets is van voor naar achter niet alleen heel goed ontworpen, ook de afwerking is weer Italiaans om te smullen. Alles netjes, alles strak, alles met niet mis te verstane onderdelen. Tot in het kleinste detail een motor die klópt. Wat dan weer niet gezegd kan worden over het blok, dat klopt niet….dat rámt. Wat wil je ook; 1200 cc verdeeld over slechts twee cilinders.. daar krijg je wel leuke waardes uit. En inderdaad; zoals dit blok afgaat als je aan het gas draait is ongekend… slechts de eerdere generaties RSV-blokken komen er in de buurt, en niet eens dicht. Morini gooit er nog even fijntjes 20 procent ademruimte bovenop. Oftewel; hiep hiep, we hebben weer een Mannenmotor. Zoals eerder al gezegd moeiteloos in staat om overal zwarte strepen achter te laten en het mederijders erg moeilijk te maken. Geholpen door de slipperclutch is het devies nog enkel: geef vooral hárd en véél gas. En o ja: hou je vast. Mocht er geremd worden, dan staat een set No-nonsense Brembo's klaar voor actie, en dankzij de slipkoppeling is dat het enige waar je op hoeft te letten.
@ welbekend fok! kansloos niveau.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjonnie!!!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:43 schreef Crashcat het volgende:
Dat terzijde, nu rijd ik wel met een gouden ketting rond.
![]()
Neequote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:19 schreef Worldbeater het volgende:
Wel eens een vrouw op een Corsaro gezien?![]()
keerring lek?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:39 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Zo goudkleurig zijn ze ook weer niet.. Past goed bij mijn voorvork![]()
[ afbeelding ]
Wat een bende was dat hejquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:58 schreef Gawaine het volgende:
F1 van Monaco staat er op
Kheb geen blik gezien?quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:15 schreef Cageon het volgende:
[..]
Kheb geen blik gezien?
Fucking hell, die actie van wie was dat raikonnen? (hoe dat ook is geschreven)
dat die achterkant alle kanten op uitbreekt en zo achterop die ander klapt
echt mega hoe ver die uitbrak zeg en nog weer recht krijgen, met die geringe stuur uitslagquote:
geloof er niks meer van, dr uit die dingen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:35 schreef Snelwagen het volgende:
Nou geloof me, als ik zonder DB killers ga rijden is het niet best meer. En ik ben best wat gewend hoor
Gast geloof me, met die killers erin maakt dat ding meer herrie dan Bart zn motor zonder killers. Die heb je weleens gehoord toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:36 schreef Cageon het volgende:
[..]
geloof er niks meer van, dr uit die dingen.
Zeker als we gaan spelen, dan MOETEN ze dr uit. Wil je wel kunnen horen.
Verblijd mij met uwen kennisquote:Op het moment heb ik nog wel wat banden in deze maat, Michelin Power Race, Bridgestone BT002 en Metzeler Racetec. In de loop van de week verwacht ik ook weer een aantal Supercorsa te krijgen.
En ik dacht vroeger dat ik met een Opel Manta een tractorpullingwedstrijd kon winnen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:35 schreef Snelwagen het volgende:
Nou geloof me, als ik zonder DB killers ga rijden is het niet best meer. En ik ben best wat gewend hoor
Pilot power race doen, zachste compound kopen die je kan krijgenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:45 schreef stinkie het volgende:
Bandenkeuze:
[..]
Verblijd mij met uwen kennis
Denken mag altijd...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
En ik dacht vroeger dat ik met een Opel Manta een tractorpullingwedstrijd kon winnen.
ja en wat over t warm krijgen / houden van een echte race band?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:47 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Pilot power race doen, zachste compound kopen die je kan krijgen![]()
Maaruh nee ik kan er niet veel over zeggen, heb alleen ervaring met de pirelli mt60r (klote band voor wat ik ermee deed), Michelin pilot power (toppie), Metzeler sportec m3 (ook lekker, minder in de regen)
Kan nooit moeilijk wezen, ken jij die Robin nog van de allereerste GSM meeting?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:53 schreef Cageon het volgende:
[..]
ja en wat over t warm krijgen / houden van een echte race band?
en die BT002 welke is dat?
Want zijn race pro en street race versies van...
@snelwagen,
nee heb zijn exc nooit gehoord...
maar dan nog, db-killers zijn voor watjes.![]()
ja daar was ik niet bij...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:16 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Kan nooit moeilijk wezen, ken jij die Robin nog van de allereerste GSM meeting?
Midden in de winter, lag een klein beetje sneeuw.
Die gast reed op volledige slicks, bij de Mac in Arnheim ging die eerst zn banden ff opwarmen met een koude motor. Jah ik doe dat altijd ff zo, dan pak ik de motor in 1 hand, en laat ik hem een paar doughnuts draaien. Die gast
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:15 schreef Cageon het volgende:
[..]
Kheb geen blik gezien?
Fucking hell, die actie van wie was dat raikonnen? (hoe dat ook is geschreven)
dat die achterkant alle kanten op uitbreekt en zo achterop die ander klapt
Nee dat was volgens mij de eerste meeting hoor, voordat jij er nog bij was....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:20 schreef Cageon het volgende:
[..]
ja daar was ik niet bij...
dat was toch eentje (paar) later, die gast was er nog niet bij toen ik mee reed, ook niet in t topic?
Maarja, bandjes warm houden die op circuit gedrag rekenen kan nog wel is lastig zijn.
Maargoed, dunno uit eigen ervaring.
Allemaal hypersport banden.quote:
Model 1987/88quote:Front
Sizes :
120/70 ZR 17 (58 W) TL
Pression :
2.3 bars
Rear
Sizes :
170/60 ZR 17 (72 W) TL
Pression :
2.5 bars
quote:Front
Sizes :
120/70 ZR 17 (58 W) TL
Pression :
2.2 bars
Rear
Sizes :
160/60 ZR 18 (70 W) TL
Pression :
2.5 bars
quote:
juist lekkerquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:35 schreef Snelwagen het volgende:
true...quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:33 schreef Rib-i het volgende:
Hola
Goeie picsNet alsof je in een file rijdt
quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:03 schreef Childbeater het volgende:
Oh WB heeft weer een nieuwe bike gekocht, begint de indoctrinatie en verzameling popi jopi quotes weer van voor af aan.![]()
quote:Corsaro betekend piraat, maar is de Corsaro wel een piraat?
Deze Italiaanse zeerover heeft een wat ruwe uitstraling, en gaat bij het minste of geringste volledig in de aanval. Harde klappen zijn het gevolg.
Maar de middeleeuwse koningen waren ook niet voor de poes.
Misschien is de Corsaro meer een koning.
Hij heerst en verdeelt op de binnen en buitenwegen, en dat vanuit de comfortable hoge positie waar alle dagelijkse onderdanen ondergeschikt zijn.
De Corsaro heeft alles wat een koning heeft, enorm veel daad en stootkracht achter de hand, en toch een tot in detail doordachte verfijndheid.
Piraat?
DE Piratenkoning.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zullen vast niet de street versies zijn. Daarom denk ik inmiddels ook maar er gewoon een sport pilot onder te mikkenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:53 schreef Cageon het volgende:
[..]
ja en wat over t warm krijgen / houden van een echte race band?
en die BT002 welke is dat?
Want zijn race pro en street race versies van...
@snelwagen,
nee heb zijn exc nooit gehoord...
maar dan nog, db-killers zijn voor watjes.![]()
Mits rebuild engine wise leuk voor de classic races.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:57 schreef Cageon het volgende:
potentiele circuit fiets?
[ [url=http://i30.tinypic.com/23jk2t.jpg
]afbeelding ]
[/url]
Prima gevoel voor humorquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:57 schreef Cageon het volgende:
potentiele circuit fiets?
[ [url=http://i30.tinypic.com/23jk2t.jpg
]afbeelding ]
[/url]
De oudere VFR was wat sportiever.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:25 schreef Cageon het volgende:
Maar een VFR750R zou toch leuk kunnen zijn?
Dan print je het op een a3 of groter uitquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:12 schreef Geerd het volgende:
Leuk, maar dat gaat me echt niet lukken met die dikke vingers van mij:P
quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:34 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Dan print je het op een a3 of groter uit
1:1 en een karton motorblok op luchtdruk.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:34 schreef Crashcat het volgende:
Dan print je het op een a3 of groter uit
Dat zou kunnen werken.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
1:1 en een karton motorblok op luchtdruk.![]()
Moet het alleen niet gaan regenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 58% gewijzigd door Cageon op 28-05-2008 17:29:31 ]Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
ja komopquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:35 schreef Worldbeater het volgende:
Elk gebruik verboden.Mooi misbruik hoor!
voor de fullsizes wil ik best betalen, als het t betalen waard wasquote:
ja en nee, OPM gaf het een 6 en daar ben ik t wel mee eens.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:46 schreef Rib-i het volgende:
Hola
@Cageon & OPM
Was het wel de moeite waard
quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:19 schreef Cageon het volgende:
(chicane rechts -> links)
aan de kant met die ViFfeR!
[ afbeelding ]
opm met vrij baan
[ afbeelding ]
en WEER!![]()
[ afbeelding ]
Nu ff niet
[ afbeelding ]
OPM vrij baan![]()
[ afbeelding ]
yeaa ruimte
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Ik heb een kneedown!!"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
smile!![]()
[ afbeelding ]
*gaap*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
beter
[ afbeelding ]
zo hoort t dacht ik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
FOK! UG
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]KK says niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:49 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik heb trouwens een demper, spiegels en banden gekregen voor mijn verjaardag
haha niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geniaal hoor
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
ge-wel-digSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zwaai naar dieren.
pwned zeg ik jequote:Op woensdag 28 mei 2008 21:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
True
Maar toch zit er een naar smaakje aan
'T begin is er iig
wanneer ga jij mee t circuit op? (met vol vermogen, alhoewel dat nergens voor nodig is op niveau 1quote:
OPM moet je nog wel wat lesjes geven HK te gedragenquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:00 schreef Cageon het volgende:
ja en nee, OPM gaf het een 6 en daar ben ik t wel mee eens.
We hebben ons vermaakt, maar t tempo lag toch wat (te) laag.
volgende keer maar 1+ (bij motorsportschool) op zandvoort hebben we iig tracktraining niveau 2.
de fun hebben we moeten halen uit het uit laten lopen van de voorganger(s) en er dan flink hard naartoe rijden. Niet echt t idee wat je hebt bij circuit rijden
ik spreek hier in we vorm, maargoed, vervang dat maar voor ik.
Weet niet hoe OPM t zou verwoorden
Verkapt ik ben jarigquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:49 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik heb trouwens een demper, spiegels en banden gekregen voor mijn verjaardag![]()
Anders geef je jij me een lesje binnekort aangezien je moto weer rijd binnekort?quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:38 schreef Childbeater het volgende:
[..]
OPM moet je nog wel wat lesjes geven HK te gedragen![]()
Ok binneKROTquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
Anders geef je jij me een lesje binnekort aangezien je moto weer rijd binnekort?
Over 1 a 2 weken kan ik wel wat vroeger van t werk/stage weg denk ik. (of in t weekend ipv doordeweekse dag werken)quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:44 schreef Childbeater het volgende:
[..]
Ok binneKROT
Maar hoe zit het met jullie werktijden dan, even doordeweekste dag op een zwoele zomeravond ofzo![]()
?
Want weekenden kan ik dus niet, dinsdag woensdag donderdag wel
quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:43 schreef Childbeater het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jongens, binnenkort echt kej.
GefeliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.komt er nou eindelijk een andere pijp
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:43 schreef Childbeater het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jongens, binnenkort echt kej.
Cker met die sniperquote:
die moet je ook niet zoveel gebruikenquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:42 schreef bvvt het volgende:
me koppelings kabel hangt op ½ 7 - 1 of 2 strengen zijn geknapt.
Morgen eens checken wat een nieuwe kabel kost
Na 80K kan dat wel eens gebeuren - dacht ik zoquote:
Hmja, truequote:Op donderdag 29 mei 2008 00:03 schreef bvvt het volgende:
[..]
Na 80K kan dat wel eens gebeuren - dacht ik zo
Het wordt een blamagequote:
Volgende week, of de week daarop.quote:
Rij je nog steeds op die gele pisvlekquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:03 schreef bvvt het volgende:
Na 80K kan dat wel eens gebeuren - dacht ik zo
quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:34 schreef Childbeater het volgende:
[..]
Rij je nog steeds op die gele pisvlek![]()
Waar is Makster
Weet Cageon wie Makster is?
[ Bericht 29% gewijzigd door bvvt op 29-05-2008 01:21:38 ]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 07:08 schreef -XX- het volgende:
Wie is childbeater?
Ik dacht dat dat toch wel duidelijk was met alle hints die gegeven warenquote:
Moto in de verkoop.quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:34 schreef Childbeater het volgende:
[..]
Rij je nog steeds op die gele pisvlek![]()
Waar is Makster
quote:Weet Cageon wie Makster is?
Een pers kaart krijg je dus alleen als je een bedrijfsvorm hebt lijkt t op.quote:eantwoord de vragen en klik uiteindelijk onderin op "Zend"
U kunt met de tab-toets van veld naar veld springen.
De maandcontributie bedraagt 0,9% van het bruto inkomen,
met een minimum van ¤ 17,50 en een maximum van ¤ 34,50.
Studenten kunnen lid worden voor ¤ 63,00 per jaar.
Fotografen betalen ¤ 297 per jaar, student fotografen ¤ 114 per jaar.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:33 schreef Childbeater het volgende:
[..]
Het wordt een blamage![]()
[..]
Volgende week, of de week daarop.[insert loop][/nerd]
Die doet het tegenwoordig met speedboaten.quote:
Respect hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2008 07:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wij hebben de smaak iig te pakkenoja, de B12 is niet per se dé ideale circuitfiets...maar dat wisten we al
Ach ja, het was leuk zo lang het duurde.quote:@WB: feli met je nwe aanwinst![]()
damn geil
ik zeg meeten
quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Respect hoor.![]()
[..]
Ach ja, het was leuk zo lang het duurde.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lamzak
Pax & Pry Free download
Volgend weekend is bij mij niet aankomend weekend.quote:
quote:
T is wel t volgende weekendquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgend weekend is bij mij niet aankomend weekend.
Sorry voor de verwarring.![]()
![]()
quote:We kennen het allemaal wel, even de videocamera op de tank plakken, filmen en het resultaat met je vrienden delen door de beelden op YouTube te zetten. Dat je hier tegenwoordig heel erg goed mee moet uitkijken, is een 37 jarige motorrijder uit Eugene, Oregon (V.S.) op pijnlijke wijze duidelijk geworden. Een ritje met zijn CBR600RR is hem wel heel erg duur komen te staan.
Ben Howard Kelly werd in april dit jaar door de Oregon State Police gearresteerd, nadat deze hem op de snelweg met een snelheid van naar schatting 100-115 Mph (160-184 km/u) hadden zien rijden. Nadat de man was staande gehouden viel het oog op de gemonteerde camera, en werden de opgenomen beelden bekeken. Daarop was te zien dat de man een snelheid van 164 Mph (262 km/u) had gereden.
De beelden werden in beslag genomen en als bewijsmateriaal gebruikt in de daaropvolgende rechtzaak, waar de beste man werd veroordeeld tot 15 dagen voorwaardelijke gevangenisstraf met een proeftijd van 18 maanden, 90 dagen rijontzegging, $1.300,- aan boetes en het volgen van een rijvaardigheidstraining. Alsof dat nog niet genoeg was moest hij ook nog $520,- betalen voor zijn in beslag genomen Honda terug te krijgen en kostte het geintje hem $1.500,- aan advocaatkosten.
Hier en bevlektquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:21 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Waar blijft de foto van de dame en Corsaro.![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgend weekend is bij mij niet aankomend weekend.
Sorry voor de verwarring.![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:50 schreef Worldbeater het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Van wie is die Corsaro, ik wil de koplampen van die gozert. Kan je hem ff jatten?
...will shut them up.
Aldus onze verslaggeefster live vanuit Berquelle ende Rodenroisquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:41 schreef Worldbeater het volgende:
Die doet het tegenwoordig met speedboaten.En 2 takt.
![]()
Nou gaat zijn pa een huis schilderen, en krijgt als loon een SV650 uit 2002.
Die wordt @Makster gestald, dus hij heeft toegezegd tegen die tijd weer te kunnen meeten.
Uw waardering kent weer geen grenzen!quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:24 schreef Childbeater het volgende:
Aldus onze verslaggeefster live vanuit Berquelle ende Rodenrois![]()
Je hebt hem ook gebeldquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:31 schreef Worldbeater het volgende:
Uw waardering kent weer geen grenzen! [ afbeelding ]
Een andere baardmans die niet meer post is dagelijks vanuit Amsterdam aan het werk.
En dat met de auto....... kan je het voorstellen.![]()
![]()
quote:
Ook fietsenquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:37 schreef Childbeater het volgende:
Je hebt hem ook gebeld?
Want voor zover ik weet fietst ie![]()
Damn, een echte doorrijderquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:43 schreef Worldbeater het volgende:
Ook fietsen, zie je, hij was aan het uitsloven 'ik ga iedere dag met de auto'.
![]()
Het was dan nog wel winter de laatste keer.![]()
Moeders is weer paar weekjes weg, gister nog wel even een diepvriesmaaltijd van H. meegejat.quote:MejeH, tegenwoordig ver van je bed show.
Of moet je nog drie keer per week langs mamma.
Je moet wel goed eten.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:49 schreef Childbeater het volgende:
Damn, een echte doorrijderBikkel
Ligt aan waar ie "gedetacheerd" (
) is geloof ik.
Dus fietsafstand is fietsen, verder weg is aansluiten in de file.
[..]
Moeders is weer paar weekjes weg, gister nog wel even een diepvriesmaaltijd van H. meegejat.![]()
Had geen zin om weer wat kansloos in elkaar te prutsenEn honger
![]()
![]()
Ik heb pas weer gepost, volgens mij heeft Raus een nieuwe rugvriendelijke/reuma/gewrichten motor, maar er wordt vreemd genoeg niet gereageerd. Zal wel toeval zijn.quote:Heb je Martie ook nog gebeld![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motoport is ook lekker informatief. Wel dealer, geen occazie zoeker.![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door Worldbeater op 29-05-2008 12:50:35 ]
Leuk om ff te lezen.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Leuk om ff te lezen.![]()
Edit. tnx voor je bijdrage in het Morini topique.![]()
"In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst"quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Z750 is een goede basis voor een toekomstige carriere als Morini rijder.
Ik kan helemaal niet sleutelenquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Z750 is een goede basis voor een toekomstige carriere als Morini rijder.
Maar je crashwaardigheid is wel hoog!quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:30 schreef ikookhier het volgende:
Ik kan helemaal niet sleutelen![]()
laat staan elke dag mn onderdelen aan draaien.
![]()
Truquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar je crashwaardigheid is wel hoog!
dat heb je grotendeels zelf in de handquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:46 schreef ikookhier het volgende:
[..]
TruOf ik daar nou echt blij mee ben
Daar gaat het dus misquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:52 schreef Cageon het volgende:
[..]
dat heb je grotendeels zelf in de hand
Misschien je andere hand proberen.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien je andere hand proberen.
Pax & Pry Free download
Die andere ook gezien van urbnnquote:
Er zit overigens een minimale hoeveelheid blauwe loctite op heel veel onderdelen.quote:
Nope, ben nog niet bij hem langs geweest mss vanaaf ffquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
Cageon al gelukt met die laatste pic
quote:
scoolquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:55 schreef Cageon het volgende:
Nope, ben nog niet bij hem langs geweest mss vanaaf ff
It is a mans world.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:09 schreef Cageon het volgende:
OPM zin in een dure motorvakantie, volgend jaar?
DOCSHOP Racing - DARE
alles erop en eraan 2333 euro ofzo
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
It is a mans world.OH YEAH!!
![]()
vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
It is a mans world.OH YEAH!!
![]()
yah fahk is nog tru ook nog nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is wél dé shitincl massage
![]()
![]()
die had ik niet meegenomen in mijn berekeningquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
yah fahk is nog tru ook nog nu
is wél dé shitincl massage
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Specialist hoor die poot.....
[ afbeelding ]
Hmmz dan kan ik in china beter een massage nemenquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Specialist hoor die poot.....
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Respect hoor.![]()
[..]
Ach ja, het was leuk zo lang het duurde.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Dude, is dat nou die van jou??????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What happenedOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:15 schreef bvvt het volgende:
[..]
Dude, is dat nou die van jou??????
What happened
Nee voor de div!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:54 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
En dat is voor als je met de minibike komt?
Ik ga niet rijden dit weekend, benzine besparen voor de meet met de westerse mensen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
baggerweerweinig rijden dit weekend
![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:38 schreef Cageon het volgende:
Ik ga niet rijden dit weekend, benzine besparen voor de meet met de westerse mensen.
Oh, hierheenquote:Zou mooi zijn als WB en CB op dezelfde datum kunnen.
ehh welke meet wanneer is diequote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:38 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik ga niet rijden dit weekend, benzine besparen voor de meet met de westerse mensen.
Zou mooi zijn als WB en CB op dezelfde datum kunnen.
nog geen datum, over een week of 2 ofzo?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ehh welke meet wanneer is die
Ja die is voor me pa jeweetsquote:als het goed is 25 euro ontvangen..kun je toch een aardig stukje mee rijden![]()
ahjahquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:43 schreef Cageon het volgende:
nog geen datum, over een week of 2 ofzo?
op een doordeweekse dag op een zwoele zomeravond
ik BEN de beschavingquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ga je de beschaving eens opzoeken?![]()
8 juni.quote:
Alleen de heenreis.quote:als het goed is 25 euro ontvangen..kun je toch een aardig stukje mee rijden![]()
mijn TLR komt nooit in jou schuur te staan.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
8 juni.![]()
![]()
[..]
Alleen de heenreis.
Dan moetíe in mijn schuur naast de Triumph overnachten totdat het saldo weer afdoende is.
I am the law!quote:
Die kan wel buiten.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:58 schreef Cageon het volgende:
mijn TLR komt nooit in jou schuur te staan.
heb je geen kalender ofzo?quote:
CB doe je maar apart.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:58 schreef Cageon het volgende:
[..]
heb je geen kalender ofzo?
Donderdag zei die
D8 het donderdagavond voorstel gisteren van CB al gezien te hebben.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:01 schreef Cageon het volgende:
had t over OPM
klopt, maar OPM heeft dat ook liever, dus 3 voor donderdagquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
D8 het donderdagavond voorstel gisteren van CB al gezien te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
mooiquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:26 schreef Cageon het volgende:
klopt, maar OPM heeft dat ook liever, dus 3 voor donderdag
shit, nog meer gangsters in da house.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:11 schreef Den_Haag het volgende:
ik zie het eindvoorstel wel.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:18 schreef Cageon het volgende:
[..]
shit, nog meer gangsters in da house.
"boks ouwuh!"
nice.... maar geen racebaanquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:18 schreef Geerd het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/203485
de zachtste, WB heeft nog wel een rubber meterquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:21 schreef stinkie het volgende:
Dinsdag dan eindelijk nieuwe banden halen.
nu nog verzinnen welke![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:18 schreef Geerd het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/203485
volgende keer ijseldijk richting hattem?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kunnen we iig weer es afwisselen
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:34 schreef Cageon het volgende:
[..]
volgende keer ijseldijk richting hattem?
[ afbeelding ]
denk dat Geerd wel mee wilt.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]best..wilde binnenkort oftwel zondag
ook weer es langs KBA, heeft wat mooier asfalt+langere bochten
Neej, ik haak echt afquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
as usual?![]()
uurtje of 1300 bij se dome
Ik wil ook graag rijden, the usual problem.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
owkeejik kan trouwens niet de hele dag zondag..
renker, van wanneer?quote:trajectcontrole o pde A12 bij Utrecht doet het trouwens prima62euri
dromquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:54 schreef Cageon het volgende:
Ik wil ook graag rijden, the usual problem.
is van motoquote:renker, van wanneer?
Kans groot dat ik die ook ga krijgen dan? (of is die van de auto)
Staat toch een datum op? O je bent niet thuis ofczquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dromvalt niks te regelen deze keer
[..]
is van motodatum weet ik zo niet, snelheid 118 minus correctie 14km te hard
kan me niet herinneren dat ik alleen daro reed
mss wel van motodag in Zvoort..
1x met de KTM 125quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
niet thuis neemjah valt me nog mee met moto-fanmail, al ruim 3,5jr niets gehad
auto daarentegen
In 15 jaar tijd nog nooit een bekeuring met de motorfiets.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
niet thuis neemjah valt me nog mee met moto-fanmail, al ruim 3,5jr niets gehad
auto daarentegen
Als je nooit rijd is dat ook niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In 15 jaar tijd nog nooit een bekeuring met de motorfiets.
Met verstand bedoel je.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:26 schreef Geerd het volgende:
Als je nooit rijd is dat ook niet zo moeilijk.
Dus je rijd nooit met verstand?quote:
Ik las als je zo rijdt.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:29 schreef Cageon het volgende:
Dus je rijd nooit met verstand?
Laat die meet maar zitten.
2k in 4 weken moet wel lukken hier.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik las als je zo rijdt.![]()
![]()
MejeH, heb de eerste 10 jaar zeker een ton weg.
En dit jaar 2k alleen met de Triumph.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:47 schreef Cageon het volgende:
jullie moeten zondag hier heen gaan:
Supersport meiden achterhoek meet 13:00 @ mac doetinchem![]()
router resettenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:28 schreef koffiekoekje het volgende:
Iemand verstand van wifi
mijn inet is namelijk niet meer stabiel![]()
Ik vroeg niet om een standaard helpdesk tipquote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:36 schreef Cageon het volgende:
[..]
router resetten(niet volledig, ff stekker eruit paar tellen wachten en er weer in)
kun je niet met een ander wifi apparaat testen hoeveel die trekt?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik vroeg niet om een standaard helpdesk tip![]()
Ik heb sinds een paar dagen een 20mbit connectievia 't utp kabeltje werkt het uitstekend
![]()
Maar mijn wifi usb stick schommelt tussen de 12 mbit en 40kb...
Met de vorige config was dat constant +- 340kbit.
waarschijnlijk een matig presterend usb stick.maar altijd een kabel door ze living is geen optie
Nee ... jammergenoeg nietquote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:51 schreef Cageon het volgende:
[..]
kun je niet met een ander wifi apparaat testen hoeveel die trekt?
Dan weet je beter of t aan de stick ligt
check eens of je buren ook draadloos werken....quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik vroeg niet om een standaard helpdesk tip![]()
Ik heb sinds een paar dagen een 20mbit connectievia 't utp kabeltje werkt het uitstekend
![]()
Maar mijn wifi usb stick schommelt tussen de 12 mbit en 40kb...
Met de vorige config was dat constant +- 340kbit.
waarschijnlijk een matig presterend usb stick.maar altijd een kabel door ze living is geen optie
morgen bedoelde ik eh?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
14u best
trouwens, ik ben ff naar RR zometeen
zie je zoquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
oh morgen
[..]
geen idee, ga gewoon ff langsm off
Ik denk nieuwe buren.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:42 schreef bvvt het volgende:
ps. een magnetron die werkt zorgt voor 90% signaal verlies
die werken namelijk ook op 2,4 Ghz
Dus die gecrashte corso was niet die van jou maar van een anderquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:48 schreef Worldbeater het volgende:
Even Nick op de Corsaro weggebracht naar een feestje, allen dat was al een leuk ritje van 20 km.![]()
Het rechter duostepje is ws nooit uitgeklapt geweest, zat muur en muur vast.
Moest het eerst demonteren en weer terug. Zit alleen ff zonder veer.![]()
Maar de motor is goedgekeurd door de tienjarige criticus, en de zithouding is het beste van allemaal!Onderbroken bericht/flesvoeding.
genoeg die in de buurt komen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:59 schreef bvvt het volgende:
Hmmm, Heb je wel eens een recht afgesleten slider gezien??
ik in iedergeval niet
vind het oefenen @ KB niet echt spannend maargoedquote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik zeg morgen practice @ KBA![]()
alleen iets vroeger ivm verjaardag
dnno wat je PG vind? overzichtelijk is het iig niet. Misschien bij de gamma daarzo (verder naar achteren)quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ehh![]()
maar dan mss beter meeten @ mac duivendaarachter is toch ook een PG
redelijk lang recht stuk is voor mij al PG genoegquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:39 schreef Cageon het volgende:
dnno wat je PG vind? overzichtelijk is het iig niet. Misschien bij de gamma daarzo (verder naar achteren)
maar dat weet ik niet...
anders beetje van beide ofzoquote:probleem wat ik heb met KB is dat het alleen maar rechtse bochten zijn, (zelfde als bij de steeg wat weer linksom is)
Bij de woestehoeve kun je hem links en rechtsom nemen en redelijk safe
ik vind alles eigenlijk kut sinds circuitquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
redelijk lang recht stuk is voor mij al PG genoegmaar ok, voor boggies zijn we nu eigenlijk aangewezen op circuit/dijkjes
[..]
anders beetje van beide ofzoafwisselen ivm langplakrisico's
Wat klinkt dat als een verslaafde zegquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:11 schreef Cageon het volgende:
[..]
ik vind alles eigenlijk kut sinds circuit![]()
Die was van Bob.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:18 schreef bvvt het volgende:
Dus die gecrashte corso was niet die van jou maar van een ander
Ga jij maar ouwehoeren op MF. Testosteron bommetje.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:49 schreef Cageon het volgende:
nou net nog ff paar KD's gemaakt, maar dat schiet ook niet op, heb me houding aangepast etc maar krijg die slider niet recht op t asfalt.![]()
Jij wilde toch ook nog eens een keer.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:45 schreef vannelle het volgende:
Omdat de topictitel toch over rijden zonder dbkillers gaat:
Vandaag mijn dempers vervangen.
oude
nieuwe
Firefox does it all.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:59 schreef vannelle het volgende:
Jazeker!
Url van de filmpjes achterhalen is best makkelijk he?
Rondje Rotterdam, rondje Wateringen over Vlaardingen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:59 schreef stinkie het volgende:
Vandaag aan de caravan gesleuteld
Iemand nog wel iets leuks gedaan geen zin in teruglezen
blablaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die was van Bob.
Bob kreeg een auto die een vreemde U bocht maakte voor zijn neus.![]()
Bob is wel even buiten dienst.![]()
[..]
Ga jij maar ouwehoeren op MF. Testosteron bommetje.![]()
Spanks voor ze tipquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:42 schreef bvvt het volgende:
[..]
check eens of je buren ook draadloos werken....
vaak is he tzo dat er meerdere draadloze netwerken in de buurt zijn die "allemaal" op het zelfde kanaal werken.
Geheid dat je dan storing krijgt.
Check met je PC op welk kanaal de buren werken en kies dan zelf een ander kanaal (moet je instellen in de router)
[/geavanceerde helpdesk]
ps. een magnetron die werkt zorgt voor 90% signaal verlies
die werken namelijk ook op 2,4 Ghz
HEHEHEHEquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:15 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Spanks voor ze tip
Heb de routert nu praktich naast de pc staan. Nu 12mb constant. Zit em denk ik in de kwaliteit van de 't sticky of die van de router.
zal s kieken wat de freq kan doen
pcmcia enzulks.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:10 schreef bvvt het volgende:
[..]
HEHEHEHE
dat je de router naast je PC zet wilt niet alles zeggen hoor.
Andere signalen zullen het overstemmen.
En een USB dingetje is gevoeliger voor de omgeving.
kan misschien wel helpen als je een PCI kaatje er in gooit - als het een notebook is heb je pech gehad.
De 802.11 standaard komt in meerdere varianten. Heb je geen oude 802.11B.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:15 schreef koffiekoekje het volgende:
Spanks voor ze tip
Heb de routert nu praktich naast de pc staan. Nu 12mb constant. Zit em denk ik in de kwaliteit van de 't sticky of die van de router.
zal s kieken wat de freq kan doen
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De 802.11 standaard komt in meerdere varianten. Heb je geen oude 802.11B.![]()
![]()
Volgende week zondag aangekondigd dat ik een stukje ga rijden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
A man just have to take his chance.
Klopt - b variant is 11 MbitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- g variant is 54 MbitOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?
Zit nu in de woonkamer op dinnetjes lappie, andere compie staat boven.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:49 schreef bvvt het volgende:
Klopt - b variant is 11 Mbit
- g variant is 54 Mbit
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zit nu in de woonkamer op dinnetjes lappie, andere compie staat boven.
Alles draait wireless, en de verbinding is sneller dan in het oude huis over de kabel.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?
Weet ik, maar de betrouwbaarheid en snelheid hebben me wel degelijk verbaast.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:46 schreef Cageon het volgende:
je wifi is niet de bottleneck WB. Dat is nog steeds je internet verbinding. (tenzij je b draait)
wat onwaarschijnlijk is overigens.
Vlaardingen, mijn oude heimatquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:08 schreef Worldbeater het volgende:
Volgende week zondag meeten met de FZR?
quote:Op zondag 1 juni 2008 04:11 schreef Geerd het volgende:
Cageon zit je al te wachten @ dome?
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:18 schreef bvvt het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aha, je leest echt niet mee.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:52 schreef stinkie het volgende:
Vlaardingen, mijn oude heimat
Meeten, misschien, zondag heb ik vrienden van BE over de vloer voor BBQ.
Zou misschien in de ochtend uurtje kunnen.
Mits zaterdag geen duikprojectje zou dat ook nog kunnen
![]()
Morningom 11.00 bezoeker voor de Trophy.
![]()
heb slaapzak meequote:Op zondag 1 juni 2008 04:11 schreef Geerd het volgende:
Cageon zit je al te wachten @ dome?
kheb sponsor(s) gevondenquote:Op zondag 1 juni 2008 10:59 schreef Geerd het volgende:
Nee dat valt wel mee, maar ik sla keertje over die grappige muntjes zijn een beetje op.
- Checkquote:Op zondag 1 juni 2008 11:05 schreef Geerd het volgende:
Eerst 10km lopen zeker?
Vraag het hem isquote:Op zondag 1 juni 2008 12:43 schreef Cageon het volgende:
opm is er nog niet. onze 25kw r6 fan wel. zonder kuipdelen. zou die hem neergelegd hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |