Het gaat niet goed mequote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:08 schreef Jipje het volgende:
Honey I'm home!
99 of 13quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:08 schreef Jipje het volgende:
Ik krijg een kadootje van de ANWB. Een oranje hesje
Weet iemand een leuk rugnummer?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Het gaat niet goed me
Ik kan niks leuks bedenken
quote:
14quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:08 schreef Jipje het volgende:
Ik krijg een kadootje van de ANWB. Een oranje hesje
Weet iemand een leuk rugnummer?
Saaiquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:12 schreef Jipje het volgende:
Ow. Ik mag mn rugnummer niet zelf kiezen.
ANWB geeft geen garantie wat betreft levertijden van de EK-hesjes en biedt met betrekking tot de EK-hesjes niet de garantie dat deze voldoen aan de Europese norm voor veiligheidskleding in het verkeer.
Ja, behoorlijk... Maarja. Zo'n hesje in de auto is altijd handigquote:
Die hoor je gewoon bij je te hebbenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:15 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk... Maarja. Zo'n hesje in de auto is altijd handig
Bravebart a.k.a el salvadorquote:
Is niet verplicht hoor.. althans nog niet in Nederland.quote:
Juistquote:
Nee ik ook niet. Het hesje wat ik ooit gehad heb van Heijmans ligt bij mn vader in de auto...quote:
Word jij nooit moe van jezelf?quote:
Weet ik, maar daarom wel heel veilig om bij je te hebben als je met een kapotte auto zonder verlichting aan de kant van de weg staat bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:19 schreef PieterBas het volgende:
Is niet verplicht hoor.. althans nog niet in Nederland.
Hij komt gewoon iets tekort of heeft iets teveel...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Ik heb verschillende startnummers gehadquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:20 schreef Jipje het volgende:
[..]
En een nummer heb ik ook nooit gehad, heb dan ook nog nooit gevoetbald
Moe niet. Maar ik kan begrijpen dat het moeilijk is dat je de hele tijd zo moet zijnquote:
Je mag mij er ook voor betalen hoorquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:23 schreef Jipje het volgende:
Hij komt gewoon iets tekort of heeft iets teveel...Ik zal ophouden voor het komende uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar weer iets serieusHoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:23 schreef Yesse het volgende:
Moe niet. Maar ik kan begrijpen dat het moeilijk is dat je de hele tijd zo moet zijn![]()
quote:
Doe maar niet, ik edit net dat ik weer iets serieus wilquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:27 schreef Jipje het volgende:
[..]Hier kan ik dan wel weer iets op bedenken... Zal het maar niet doen
quote:
Beetje wel jaquote:
Daarom doe ik het ook nietquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik edit net dat ik weer iets serieus wil
[..]
Als je eenmaal begint gaat het op den duur vanzelfquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:29 schreef Yesse het volgende:
Dat je de hele tijd zo die dingen moet verzinnen
Dank jequote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:23 schreef Jipje het volgende:
[..]
Hij komt gewoon iets tekort of heeft iets teveel...Ehm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:30 schreef Yesse het volgende:Ah kom op nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ehm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:33 schreef Jipje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Heb afgelopen zaterdag nog een pak gekocht bij suit supplyquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb over iets meer dan 3 weken een bruiloft en moet nog steeds een nieuw pak kopen. Het schiet niet op, zaterdag vier ik mijn verjaardag en moet daar nog e.e.a. voorbereiden. De zaterdag daarna hebben we het vrijgezellenfeest. En ik wil ook niet op de zaterdag voor de bruiloft gokken.
Al heb ik al wel iets moois gevonden, maar dan moet ik wel eens naar Amsterdam/Hoofddorp.
http://suitsupply.nl/#/collection/seasonspecials/1794/
Hopen dat het vrijdag eens gaat lukken.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:34 schreef Piles het volgende:
Wat is dit voor marteling, ik mag geen opmerkingen meer maken het komende uur
Op de meet gaan wij armpje drukken, kijken wie er wintquote:
Ga er trouwens maar mee doorquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:34 schreef Piles het volgende:
Wat is dit voor marteling,
Ik ben er nog nooit geweest. Bij welke was je? Ik neem aan dat ik alle pakken van de website in elke winkel wel zal vinden. Ze hebben in ieder geval wel mooie pakken op de site staan.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:36 schreef jna het volgende:
[..]
Heb afgelopen zaterdag nog een pak gekocht bij suit supply
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Op de meet gaan wij armpje drukken, kijken wie er wint![]()
[..]
Ga er trouwens maar mee door
![]()
![]()
En als jullie zo doorgaan trek ik me straks nog ff terug in het archief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Den Haag. Ik weet niet hoe het in de andere vestigingen zit maar in Den Haag hadden ze wel redelijk wat keuze. Hoewel die pakken er in het echt toch anders uitzien dan op de site. Zo kan ik bijvoorbeeld mijn pak niet vinden op de site (of hij staat er wel op maar ziet er in het echt heel anders uit)quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest. Bij welke was je? Ik neem aan dat ik alle pakken van de website in elke winkel wel zal vinden. Ze hebben in ieder geval wel mooie pakken op de site staan.
Het is volgens mij maar een selectie op de site. Maar ik wil in ieder geval eens iets beige of lichtbruin. Dat kwam ik bij C&A helemaal niet tegen, dat viel wel erg tegen, je zou het wel verwachten in de zomercollectie. Maar ja, dan maar eens bij Suit Supply. Het is wat prijziger, maar dat heb ik wel voor een mooi pak over.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:41 schreef jna het volgende:
[..]
Den Haag. Ik weet niet hoe het in de andere vestigingen zit maar in Den Haag hadden ze wel redelijk wat keuze. Hoewel die pakken er in het echt toch anders uitzien dan op de site. Zo kan ik bijvoorbeeld mijn pak niet vinden op de site (of hij staat er wel op maar ziet er in het echt heel anders uit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |