ik vlieg met de 340 van Taipei naar Sydney. als ik dat al haalquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Alles met vliegtuigen, computer ook redelijk
En Fok ook nog een heel klein beetje
[..]
De 380![]()
Nee hoor, ik ook nietquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:54 schreef Yesse het volgende:
Ben ik de enige die geen chocolade eet als ik ongesteld ben?
Zijn we samen drukquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Sorry ik was ff druk.. en dat ben ik denk ik de rest vd middag ook nog wel..
Succes, ik zou zeggen neem de metroquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:54 schreef PieterBas het volgende:
Anders ga ik met de auto naar Capelle aan de Ijssel/Rivium.. als het daar gratis parkeren is, moet wel tijdens de ochtendspits rijden
Als jij er in zit welquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:55 schreef Jipje het volgende:
ik vlieg met de 340 van Taipei naar Sydney. als ik dat al haalIs die ook
?
Ik vind chocolade altijd lekkerquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:54 schreef Yesse het volgende:
Ben ik de enige die geen chocolade eet als ik ongesteld ben? Ik ben sowieso meer van 't snoep dan van de chocolade...Af en toe choco ja, vooral chocolademelk
maar niet persé
Ik zat 91.. maar die kan ik met heel veel geluk halen, zoniet wordt het 20 minuten lopenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Succes, ik zou zeggen neem de metroVolgens mij rijdt er trouwens een bus naar het rivium
quote:
Daarom zou ik wel eens moeten stoppen, maar het is net als Fok: zeer verslavendquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:56 schreef Jipje het volgende:
Ik vind chocolade altijd lekkerAlleen als ik ongesteld ben zit ik vaak al vol met pukkels, chocolade doet dat alleen maar verergeren... vooral chocomel...
Zal ik met je mee gaan om je handje vast te houdenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:56 schreef Jipje het volgende:
dat bedoelde ik toch helemaal niet... Ik ben mn moed een beetje verloren na het zien van die foto's...[/sub]
Je krijgt helemaal geen pukkels van chocoladequote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom zou ik wel eens moeten stoppen, maar het is net als Fok: zeer verslavend
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Zal ik met je mee gaan om je handje vast te houden
Zeg, we gaan niet lopen zeuren hè. Wees blij dat ik het niet (meer) tegen jouw vriendin hebquote:
Weet je t zekerquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:59 schreef Yesse het volgende:
Je krijgt helemaal geen pukkels van chocolade
Ja. Puistjes komen van hormonen en je huid. Daar doet voedsel niets aan. Alleen denk je vaak van wel omdat je er daardoor beter op gaat letten.quote:
Nou, wie maakt de grapquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:04 schreef Yesse het volgende:
Ja. Puistjes komen van hormonen en je huid.
Hehe, mag best hoor Pilsiequote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeg, we gaan niet lopen zeuren hè. Wees blij dat ik het niet (meer) tegen jouw vriendin heb
Het komt vaak voor in de puber jaren want:quote:
Heb ik daar ook wat over te zeggen danquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hehe, mag best hoor PilsieWil je een omgangsregeling?
Daar moet ik jou voor betalen zeker?quote:
M'n lichaam loopt gewoon achterquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:07 schreef Yesse het volgende:
Het komt vaak voor in de puber jaren want:
Ligt eraanquote:
Magquote:
IK BEN NIET TE KOOP/TE HUUR/TE LEEN!quote:
Mijne ookquote:[..]
M'n lichaam loopt gewoon achter
Ooooooooooooh zo'n goed ideequote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe maar offerte
Mss komt HostiMeister ook nog langs vandaag, kan ik die ook nog ff vragen
te leasen dan..?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
IK BEN NIET TE KOOP/TE HUUR/TE LEEN!![]()
[..]
Mijne ook
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ooooooooooooh zo'n goed idee![]()
Je kunt de vriend van dat meisje vragen of je haar mag lenen
Ook nietquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
te leasen dan..?
moest heb gewoon even maken
Nog bedankt hequote:
Waarom?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog bedankt he![]()
Ik denk dat ik de afgelopen uren maar als boekvorm uit breng![]()
En nu val ik bijna in slaap![]()
Vind het wel een mooie thriller: De verdwijning van Pilesquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:37 schreef Yesse het volgende:
Waarom?
Nog ff hoorquote:En ik ook
Nee er is zo weinig boeiendsquote:
Jaaaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:45 schreef Yesse het volgende:
Nee er is zo weinig boeiendsKunnen we geen spelletje spelen
*
Nooouuuquote:* = geen vervelende opmerkingen a.u.b.
Idd, alleen heb ik hier toch geen msnquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:46 schreef jna het volgende:
jammer dat ze dat 1 tegen 100 op msn hebben gestopt
Dat was echt hilarisch..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:46 schreef jna het volgende:
jammer dat ze dat 1 tegen 100 op msn hebben gestopt
quote:
Vandaag ook alquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:05 schreef PieterBas het volgende:
Voor de liefhebbers.. morgen staakt Connexxion weer...
Goed dat ik het even na keek.. anders kon ik een heel stuk gaan lopen..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:06 schreef Piles het volgende:
Reclamebureau was het hè. Verbazend
[..]
Vandaag ook al
En donderdag ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |