Jammer, dit is misschien wel een leuke kans om Alliance te leren kennen. Aangezien ik zelf ook Ally speel op m'n main server - en meerdere mensen - kunnen we je dan juist helpen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:20 schreef Anthraxx het volgende:
Sowieso speel ik alleen Horde En ben ik net opnieuw begonnen. Dus dat laat ik maar aan mij voorbij gaan.
Nee dankje. Ik ben echt net opnieuw begonnen met een Tauren Druid. Level 15 in een dag of 3quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:23 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Jammer, dit is misschien wel een leuke kans om Alliance te leren kennen. Aangezien ik zelf ook Ally speel op m'n main server (en meerdere mensen) kunnen je dan juist helpen.
Dat ziet er wazig uitquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:26 schreef WyriHaximus het volgende:
Terug Vind Portal:
[ link | afbeelding ]
Nope gaat me niet lukkenquote:
Dat is de EPL/Ghostlands portal in CoT:Strat, ze hebben gewoon heel EPL + strat in 1 instance gezet en er vroeger van gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:50 schreef tonks het volgende:
Ja ik wil dan best mee doen, alliance toch? Speel dan wel heel casual hoor
Dat was net nog een Gnome die Náz zou hetenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:37 schreef TjopClown het volgende:
Ok ik maak een Human warlock aan op Steamwheedle Cartel. Ik weet hoe het is op een RP realm want speel zelf op Sporregar RPPVP. (Heb daar een 70 Blood Elf hunter) En daar ben ik ook een beetje Casual Roleplayer. Ik stoor mensen niet met mijn OOC chat!
Beetje samenspelen na een post hier in het topicquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:50 schreef tonks het volgende:
Ja ik wil dan best mee doen, alliance toch? Speel dan wel heel casual hoor
Hou het gewoon een beetje normaal en het zal wel goed gaanquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:55 schreef tonks het volgende:
Aan welke regels moet je je nu houden met namen?
Geen namen gerelateerd aan IRL objecten zoals groentensoep of keukentafel en ook geen namen zoals mcstunlock, moofire, sirdotalot (warlock), lazormage, flagrunnernl, etc. Moet wel een echte naam zijn. Athaniar heb ik op mn b-elf lock, Lithariel voor mn druid straks, en Sharqy heb ik voor mn rogue. Zoiets. Desnoods noem je hem/haar Tonks. Mooie naam.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:55 schreef tonks het volgende:
Aan welke regels moet je je nu houden met namen?
Weet van mezelf dat ik hetn iet vol hou om met een alt te spelen, heb al moeite met me druid om het vol te houdenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:51 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
![]()
Alleen jammer dat WywiHaximus niet mee doet.Anders was het clubje zowat compleet.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:20 schreef SharQueDo het volgende:
Hmm ik heb nog een lvl 14 human mage op SC. Daar ff op verder dan. Scheelt me ook weer 20 euro.
Hendig sjiek ofzoquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:55 schreef Heatseeker het volgende:
Kunnen we als guildnaam niet iets typisch fok doen? Zoals; Check_de_park of de TVP of dergelijk?
Goed ideequote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:55 schreef Heatseeker het volgende:
Kunnen we als guildnaam niet iets typisch fok doen? Zoals; Check_de_park of de TVP of dergelijk?
Dan vind ik 14.gif beterquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:02 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Goed idee
- <TVP> of <TerugVindPost>
- <Hendig Sjiek> (of <Maikuuul>)
Of gewoon
- <Fok>, <Fok NL>
Ik vind <Fok NL> wel een goeie.14.gif
<Fok!You!>quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:33 schreef SharQueDo het volgende:Het zijn maar ideeën. Wat voor guild namen zou jij willen zien, dan?
Wat is dat nou weer voor een rare beltquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:01 schreef Fir3fly het volgende:
RoS down. En http://www.wowhead.com/?item=32346 is mine
![]()
!
Ooit gehoord van Enhancement Shamans?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:08 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een rare belt![]()
Heb je als shaman heul niks aan. (als hunter wel)
Ik speel niet andersquote:
quote:Sheut (shadow)
A person's shadow (¨wt in Egyptian) was always present. A person could not exist without a shadow, nor the shadow without the person. The shadow was represented as a small human figure painted completely black.
Die will hem niet omdat er punten verspild zijn aan hitrating.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:11 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ooit gehoord van Enhancement Shamans?
Dat dus.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die will hem niet omdat er punten verspild zijn aan hitrating.
Op naar de council members Lady Malande, Gathios the Shatterer, High Nethermancer Zerevor, en Veras Darkshadow. Dan kan Akama de deur naar de Betrayer open maken voor julliequote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:00 schreef Mauro het volgende:
[..]
Op naar de council members Lady Malande, Gathios the Shatterer, High Nethermancer Zerevor, en Veras Darkshadow. Dan kan Akama de deur naar de Betrayer open maken voor jullie
het leuke is dat je je eigen spel kunt bepalenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:17 schreef Sloggi het volgende:
Ik wil ook eens gaan beginnen met WoW. Is het spel te doen als je er maar een paar uurtjes per week aan wil besteden, of loop je dan een achterstand op ofzo (ik weet er nog niks van).
Ik neem aan dat je wel gewoon goed kunt spelen zonder de expansion packs?
Human Warlock genaamd Nóaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:52 schreef GI het volgende:
[..]
Dat was net nog een Gnome die Náz zou heten
1 2 3 4 5 6 7 8 | Shaman 2 Druid 1 HUnter 3 Warrior 2 Rogue 2 Priest 1 Paladin 1 |
Hehe, noem hem dan 'Token' of 'Tokenly' ofzo. Op die manier kan het niet door de rare GM's als racistisch gezien wordenquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:38 schreef BossFight het volgende:
Ja ik maak een Human Priest aan.
En ik noem hem Tokenblack.
En ja, hij word een neger.
Want dat is grappig.
Ja, ik zie op een andere battlegroup vier token'squote:Op woensdag 28 mei 2008 08:46 schreef BossFight het volgende:
Je moet op de server uniek zijn, battlegroup maakt niet uit volgens mij.
Zodra de guild er is vanmiddag/vanavond dan is dat wat makkelijker. Tot die tijd is een friendlist het makkelijkstequote:Op woensdag 28 mei 2008 09:10 schreef Reneuh het volgende:
Ik ben dus gewoon een Rogue mocht dat nog niet duidelijk zijn.
Verder weer een stomme vraag waarschijnlijk, maar hoe weet ik wanneer Fokkers online zijn? Ik heb gisteren een tijd gespeeld, moet ik jullie dan allemaal toevoegen aan de Friends list, of even wachten tot er een guild invite komt?
... Vertel.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:18 schreef tonks het volgende:
Had gister de beste 'beg' ooit bedacht. Toen had ik zonder het geld van GI al 3 netherweave bags en zat goud.
quote:"TVP, the guild is named after the members unique ability to be able to recall discussions at any time by simply leaving a small note with the guild's name on it. TVP"
quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:21 schreef Silmarwen het volgende:
Roze
Dat past zo mooi bij mijn mierzoete naam Wingtips en haar pet Flowerfluff.
quote:
Waarom niet ? Aan iedere naam is wel iets te verzinnen hoor. Ik heb Yames, Corsoil, Smugso, Farlad en nog wel wat meer. Als je er een goed verhaal aan kan breien voor het geval je gaat RPén is het wel goed tochquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:43 schreef BossFight het volgende:
Ik zie nu pas dat het een RP server is...
Dan is Token misschien niet zo'n goede naam.
Argh. Moet ik eerst 30 copper farmen voor een mailtje.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:31 schreef GI het volgende:
En allemaal Yames even een mailtje sturenDan krijg je 10 goud voor het starten en kan ik je meteen in de guild gooien
Je doet er maar wat voorquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:51 schreef TjopClown het volgende:
[..]
Argh. Moet ik eerst 30 copper farmen voor een mailtje.
Nope. Wat denk je wel van mequote:Op woensdag 28 mei 2008 13:20 schreef SharQueDo het volgende:
Nog nooit een instance van binnen gezien?![]()
eBay account?
Mja, als tank of healer kun je altijd wel een groep joinen, als dpser is het tegenwoordig veel te moeilijk, aangezien er al veel te veel dpsers zijnquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:48 schreef BossFight het volgende:
Als je een goede party hebt die allemaal weten wat ze moeten doen hoeft het echt niet zo lang te duren hoor.
Maar eer dat je zo'n party hebt ben je wel een eind verder tegenwoordig, dat is zo jammer.
Ik denk dat je dat beter vertalen naar:quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, als tank of healer kun je altijd wel een groep joinen, als dpser is het tegenwoordig veel te moeilijk, aangezien er al veel te veel dpsers zijn
Das best schattig op zichquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:54 schreef Reneuh het volgende:
Ik denk een warrior die met zn pet de mobs aanvalt?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:54 schreef Reneuh het volgende:
Ik weet ook niet wat een tank isIk denk een warrior die met zn pet de mobs aanvalt? Een rogue telt niet als tank dan denk ik?
Oh, maar dan zat ik toch niet zo ver uit de buurtquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, een tank is iemand die de aggro van alle mobs op zich houdt, en een 1h weapon + shield draagtMeestal zijn het warriors of druids die tanken, al heeft een maat van me een uitstekende prot pally!
Mja, en tot aan 20 valt er weinig te tanken (naja, RFC voor de Horde en misschien net DM voor de Alliance...)quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:41 schreef tonks het volgende:
nou dan kan je beter een retri/prot hybrid maken maar dat zou alleen werken tot level 20 ofzo
Ik heb het liefst prot palas als affli.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, een tank is iemand die de aggro van alle mobs op zich houdt, en een 1h weapon + shield draagtMeestal zijn het warriors of druids die tanken, al heeft een maat van me een uitstekende prot pally!
Wow.. hoe KOM je aan al die paarse itemsquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:13 schreef tonks het volgende:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bloodscalp&n=Linadillar
(sexy protpally)
Kijkt u hier eens: http://www.wowwiki.com/Patch_mirrorsquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:07 schreef Edwinuss het volgende:
ik heb eigenlijk ook weer zin om die shit te spelen, alleen heb echt geen zin om al die tering updates te installeren. Duurt allemaal zo fucking lang!
Iemand een oplossing ?
is niet mijne hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:02 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Wow.. hoe KOM je aan al die paarse items
quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kijkt u hier eens: http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors
Ally wordt sowieso voo getrokken.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat WOTLK filmpje in de OP is vet!!!, alleen jammer dat je bijna geen Horde ziet (ja, alleen die Troll op t einde)
<TVP>! FTW ofzoquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:57 schreef poffu het volgende:
Is er een FOK guild ofzo? Of zijn er veel mensen op een bepaalde realm gererolled ofzo?
Ik heb rond een uurtje of tien Initiate's op member gezet en Members kunnen invitenquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:09 schreef dekkered het volgende:
Ik kon gister avond niemand inviten hor.
SFK tanken is leuk hoor, maar word wel klote als je 8 ghost warrior's op je dak krijgt (op de kasteel muur).quote:Op donderdag 29 mei 2008 04:32 schreef OFfSprngr het volgende:
Ben op mn alts een beetje mining en blacksmithing aan het levelen, beetje questen en uit mn guild gekicked omdat ik te veel stemmen tegen kreeg. Maar ja populairiteits gebeuren kunnen van mij op tiefen, ik ben er om te raiden, niet om te socializen want daar heb ik (nog wel (:P)) echte vrienden voor.
Lvl 13 op rogue nu dus ik kan eindelijk een beetje redelijk door RFC nu en met warrior kan ik gewoon dik RFC en DM tanken, binnenkort maar eens SFK proberen met hopelijk een groep alts en niet beginners.
Sowieso maar mn tank puur alleen dungeons levelen want anders schiet het toch niet op, daar in tegen merk ik wel dat rogue echt heel leuk is.
Uiteindelijk wil ik full end-game gaan met mn warlock en droom ik van de warglaive voor me rogue (misschien als ik lvl 80 ermee ben)..
Rest van de alts wordt gewoon dungeon aan kutten en plezier hebben.
Ik denk overigens dat ik het nu ff bij mn warrior en rogue laat, nu een lvl 3 priest, maar te veel de zelfde saaie begin quests word me ff te veel.
Anders kan je even niet tegen je verliesquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:55 schreef glremme het volgende:
Gvd kut blizzard met hun kut systeem in arena. Nog een game voordat we gladiator gebanked zouden hebben, komen we zo'n kut rogue tegen die met 290 resi rondloopt. Je zou denken dat je dat makkelijk zou kunnen afslachten, maar nee! Die kut rogues hebben namelijk 2 x evasion, clos, cheat death en vanish! Bt Gear in arena, heel eerlijk hoor Blizz!
Whisper Peachcake ffquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:55 schreef Reneuh het volgende:
Hmm, kunnen jullie me toevoegen. Ik ben online nu.
Ehm...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die will hem niet omdat er punten verspild zijn aan hitrating.
Niet dusquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ehm...![]()
Hit rating is voor enhancement shamans zelfs nog wat belangrijker dan spellhit voor casters volgens mij...
Dat dacht ik ook ooit.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ehm...![]()
Hit rating is voor enhancement shamans zelfs nog wat belangrijker dan spellhit voor casters volgens mij...
Op de vrijdagavond?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:40 schreef Heatseeker het volgende:
Vanavond ga ik Ignius naar lvl 10 helpen.
denk ik
Ja, doordeweeks heb ik geen mogelijkheid om te spelen, dus dan maar in het weekend.quote:
Knal em anders ff naar 12, kun je samen met mij (Torack) gaan questen in Westfallquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:12 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja, doordeweeks heb ik geen mogelijkheid om te spelen, dus dan maar in het weekend.
Ga m'n best doen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Knal em anders ff naar 12, kun je samen met mij (Torack) gaan questen in Westfall
Wat voor class is Ignius eigenlijkquote:
Warlock, en tevens mijn eerste warlock. Tips en tools dus welkom.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat voor class is Ignius eigenlijk
Ik ben ook warlockquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:17 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Warlock, en tevens mijn eerste warlock. Tips en tools dus welkom.
Ja ik zit ook op m'n werk nu. Alvast tot vanavond dan maar.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben ook warlockDe beste talent tree om te lvlen is Demonology, dus zorg dat je op lvl 10 meteen je voidwalker haalt en punten in Demonic Embrace steekt. De rest volgt vanzelf wel, aangezien ik nu op mn werk zit
Bij ons op de server ?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:25 schreef Sloggi het volgende:
Ben nu weer opnieuw begonnen met een Night Elf hunter. Ben benieuwd.
Hier ook tips welkom natuurlijk.
Zul'Farrak enneh misschien nog Razorfen Deepsquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:22 schreef Slappy het volgende:
Level 40 instance? wie weet een leuke instance?voor rond level 40.
Beast Mastery om te lvlen, en Marksmanship om tof te doen in BG'squote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:25 schreef Sloggi het volgende:
Ben nu weer opnieuw begonnen met een Night Elf hunter. Ben benieuwd.
Hier ook tips welkom natuurlijk.
Trolls alleen met bows en dwarfs met guns, 1% meer crit. Daarom heeft blizzard die badge boog een crossbow gemaakt, om whinen van dwarfs danwel trolls te voorkomen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:14 schreef Necrodeath het volgende:
Opzich maakt het geen bal uit wat voor ranged wapen je gebruikt.
Bows/Guns kunnen snel en langzame speeds hebben, maar Crossbows zijn vaker langzamer.
Enige waar je misschien op moet letten is wat tonks al zei, is als je een troll bent dat je dan meer crit % hebt met bows (crossbows?), en als dwarf meer crit % met guns.
Hit is voor vrijwel iedereen belangrijk, via talents danwel via gear. Enhancement shamans hebben 2 talents die op zichzelf eigenlijk wel genoeg hit geven. Rogues en (BM) hunters hebben die talents niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ehm...![]()
Ging je toen de boze punker uithangen?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:01 schreef OFfSprngr het volgende:
Gister zo'n kanker night elf lolstep rogue in shatt die me loopt te stalken, dus ik moun top, vlieg shatt uit en doe /duel canceled die. -_-
Mijn rogue is nu overigens 20.
En mn warrior nog steeds 18 waarmee ik gister RFC heb getanked in de meeste domme groep ooit, een lvl 19 rogue die niets kon sappen, lvl 10 huntard met pet pulls en een priest die wel ok was en geen laatste man omdat we niemand konden vinden. -_-
Na 3 wipes in RFCben ik maar dailies gaan doen.
Neem een Varken, lust alles en heeft charge.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:37 schreef Sloggi het volgende:
Ik kan niet kiezen welke pet ik wil. Ik heb al een spin, twee soorten katten, een uil en een krab gehad
.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:20 schreef Slappy het volgende:
Ik heb gold nodig,waar kan je veel gold mee verdienen?Want ik wil wat dope dingen maken met me leatherworking skills.
Haha ik had mijn pet precies dezelfde nickname gegeven als jouw usernamequote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:37 schreef Sloggi het volgende:
Ik kan niet kiezen welke pet ik wil. Ik heb al een spin, twee soorten katten, een uil en een krab gehad
.
Thnx.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kijk anders ook ff hier Petopia, kun je alle pets met hun voor- en nadelen vinden
Aszune.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:29 schreef shythe het volgende:
op welke zit je nu dan?
Nij mij is het juist andersom, ik heb een hele serie MMO's gespeeld, maar WoW is de enige die mij kan blijven boeien. Het is een combo van populatie + goede kwaliteit.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:15 schreef existenz het volgende:
Wat ik nog het ergste aan WoW vind is dat er al 155 topics over ongeveer hetzelfde gaat. Toch interessant om te zien hoe het zelfde repetieve werk mensen kan blijven boeien. Maar goed, dat was ook wel te verwachten van de eerste echte MMORPG die bij het grote publiek door brak. Veel "ervanere" mmorpg spelers spelen allang weer wat anders... (En af en toe nog WoW).
Misschien dat ik soon ook maar weer eens verder ga
Ik heb wel meerdere MMORPG's gespeeld en was een weekje geleden begonnen aan de nieuwste 'hit' : Age of Conan. Maar aangezien ik dat spel al weer snel gezien heb zit ik toch weer te denken om met WoW te beginnenquote:Op zondag 1 juni 2008 00:15 schreef existenz het volgende:
Wat ik nog het ergste aan WoW vind is dat er al 155 topics over ongeveer hetzelfde gaat. Toch interessant om te zien hoe het zelfde repetieve werk mensen kan blijven boeien. Maar goed, dat was ook wel te verwachten van de eerste echte MMORPG die bij het grote publiek door brak. Veel "ervanere" mmorpg spelers spelen allang weer wat anders... (En af en toe nog WoW).
Misschien dat ik soon ook maar weer eens verder ga
Ja, ik ben met het spel begonnen voor de PvP, maar het is zo statisch als het maar zijn kan. Je staat daar een beetje tegen de andere speler aan je combo's te doen en maar hopen dat je wint. Weinig techniek heb je nodig om een gevecht te winnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |