Jammer, dit is misschien wel een leuke kans om Alliance te leren kennen. Aangezien ik zelf ook Ally speel op m'n main server - en meerdere mensen - kunnen we je dan juist helpen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:20 schreef Anthraxx het volgende:
Sowieso speel ik alleen Horde En ben ik net opnieuw begonnen. Dus dat laat ik maar aan mij voorbij gaan.
Nee dankje. Ik ben echt net opnieuw begonnen met een Tauren Druid. Level 15 in een dag of 3quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:23 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Jammer, dit is misschien wel een leuke kans om Alliance te leren kennen. Aangezien ik zelf ook Ally speel op m'n main server (en meerdere mensen) kunnen je dan juist helpen.
Dat ziet er wazig uitquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:26 schreef WyriHaximus het volgende:
Terug Vind Portal:
[ link | afbeelding ]
Nope gaat me niet lukkenquote:
Dat is de EPL/Ghostlands portal in CoT:Strat, ze hebben gewoon heel EPL + strat in 1 instance gezet en er vroeger van gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:50 schreef tonks het volgende:
Ja ik wil dan best mee doen, alliance toch? Speel dan wel heel casual hoor
Dat was net nog een Gnome die Náz zou hetenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:37 schreef TjopClown het volgende:
Ok ik maak een Human warlock aan op Steamwheedle Cartel. Ik weet hoe het is op een RP realm want speel zelf op Sporregar RPPVP. (Heb daar een 70 Blood Elf hunter) En daar ben ik ook een beetje Casual Roleplayer. Ik stoor mensen niet met mijn OOC chat!
Beetje samenspelen na een post hier in het topicquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:50 schreef tonks het volgende:
Ja ik wil dan best mee doen, alliance toch? Speel dan wel heel casual hoor
Hou het gewoon een beetje normaal en het zal wel goed gaanquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:55 schreef tonks het volgende:
Aan welke regels moet je je nu houden met namen?
Geen namen gerelateerd aan IRL objecten zoals groentensoep of keukentafel en ook geen namen zoals mcstunlock, moofire, sirdotalot (warlock), lazormage, flagrunnernl, etc. Moet wel een echte naam zijn. Athaniar heb ik op mn b-elf lock, Lithariel voor mn druid straks, en Sharqy heb ik voor mn rogue. Zoiets. Desnoods noem je hem/haar Tonks. Mooie naam.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:55 schreef tonks het volgende:
Aan welke regels moet je je nu houden met namen?
Weet van mezelf dat ik hetn iet vol hou om met een alt te spelen, heb al moeite met me druid om het vol te houdenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:51 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
![]()
Alleen jammer dat WywiHaximus niet mee doet.Anders was het clubje zowat compleet.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:20 schreef SharQueDo het volgende:
Hmm ik heb nog een lvl 14 human mage op SC. Daar ff op verder dan. Scheelt me ook weer 20 euro.
Hendig sjiek ofzoquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:55 schreef Heatseeker het volgende:
Kunnen we als guildnaam niet iets typisch fok doen? Zoals; Check_de_park of de TVP of dergelijk?
Goed ideequote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:55 schreef Heatseeker het volgende:
Kunnen we als guildnaam niet iets typisch fok doen? Zoals; Check_de_park of de TVP of dergelijk?
Dan vind ik 14.gif beterquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:02 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Goed idee
- <TVP> of <TerugVindPost>
- <Hendig Sjiek> (of <Maikuuul>)
Of gewoon
- <Fok>, <Fok NL>
Ik vind <Fok NL> wel een goeie.14.gif
<Fok!You!>quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:33 schreef SharQueDo het volgende:Het zijn maar ideeën. Wat voor guild namen zou jij willen zien, dan?
Wat is dat nou weer voor een rare beltquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:01 schreef Fir3fly het volgende:
RoS down. En http://www.wowhead.com/?item=32346 is mine
![]()
!
Ooit gehoord van Enhancement Shamans?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:08 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een rare belt![]()
Heb je als shaman heul niks aan. (als hunter wel)
Ik speel niet andersquote:
quote:Sheut (shadow)
A person's shadow (¨wt in Egyptian) was always present. A person could not exist without a shadow, nor the shadow without the person. The shadow was represented as a small human figure painted completely black.
Die will hem niet omdat er punten verspild zijn aan hitrating.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:11 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ooit gehoord van Enhancement Shamans?
Dat dus.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die will hem niet omdat er punten verspild zijn aan hitrating.
Op naar de council members Lady Malande, Gathios the Shatterer, High Nethermancer Zerevor, en Veras Darkshadow. Dan kan Akama de deur naar de Betrayer open maken voor julliequote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:00 schreef Mauro het volgende:
[..]
Op naar de council members Lady Malande, Gathios the Shatterer, High Nethermancer Zerevor, en Veras Darkshadow. Dan kan Akama de deur naar de Betrayer open maken voor jullie
het leuke is dat je je eigen spel kunt bepalenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:17 schreef Sloggi het volgende:
Ik wil ook eens gaan beginnen met WoW. Is het spel te doen als je er maar een paar uurtjes per week aan wil besteden, of loop je dan een achterstand op ofzo (ik weet er nog niks van).
Ik neem aan dat je wel gewoon goed kunt spelen zonder de expansion packs?
Human Warlock genaamd Nóaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:52 schreef GI het volgende:
[..]
Dat was net nog een Gnome die Náz zou heten
1 2 3 4 5 6 7 8 | Shaman 2 Druid 1 HUnter 3 Warrior 2 Rogue 2 Priest 1 Paladin 1 |
Hehe, noem hem dan 'Token' of 'Tokenly' ofzo. Op die manier kan het niet door de rare GM's als racistisch gezien wordenquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:38 schreef BossFight het volgende:
Ja ik maak een Human Priest aan.
En ik noem hem Tokenblack.
En ja, hij word een neger.
Want dat is grappig.
Ja, ik zie op een andere battlegroup vier token'squote:Op woensdag 28 mei 2008 08:46 schreef BossFight het volgende:
Je moet op de server uniek zijn, battlegroup maakt niet uit volgens mij.
Zodra de guild er is vanmiddag/vanavond dan is dat wat makkelijker. Tot die tijd is een friendlist het makkelijkstequote:Op woensdag 28 mei 2008 09:10 schreef Reneuh het volgende:
Ik ben dus gewoon een Rogue mocht dat nog niet duidelijk zijn.
Verder weer een stomme vraag waarschijnlijk, maar hoe weet ik wanneer Fokkers online zijn? Ik heb gisteren een tijd gespeeld, moet ik jullie dan allemaal toevoegen aan de Friends list, of even wachten tot er een guild invite komt?
... Vertel.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:18 schreef tonks het volgende:
Had gister de beste 'beg' ooit bedacht. Toen had ik zonder het geld van GI al 3 netherweave bags en zat goud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |