Hoe bevalt je Corrolla?quote:
Gewoon naar de requirements en strategie vragen. Dan heb jij weer een week rust.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe bevalt je Corrolla?
Ik val onder een druiloor die testmanager is en niets weet van managen, niet van testen en niets van projecten. Dit is dan ook z'n eerste klus - hij heeft wel 27(!) jaar ervaring als functioneel beheerder () bij dit bedrijf, en is tegenwoordig extern.
Die vinden ze niet nodigquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Gewoon naar de requirements en strategie vragen. Dan heb jij weer een week rust.
risico's nog niet besproken zeker?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Die vinden ze niet nodig.
Echt waar Aaah, ik heb al best een en ander gezien, maar dit slaat alles.
We hebben 'm laatst het *idee* achter planning en voortgangsrapportage moeten uitleggen.
Risico's bespreken is 'indekgedrag'. Wel dienen we rekening te houden met lessons learned, die maken dat iedere(!) vorm van planning van te voren dus indekgedrag is.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
risico's nog niet besproken zeker?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Risico's bespreken is 'indekgedrag'. Wel dienen we rekening te houden met lessons learned, die maken dat iedere(!) vorm van planning van te voren dus indekgedrag is.
Jaja, hogere logica. Gelukkig kent 'ie wel iedereen, daardoor kwamen we er laatst toevallig achter dat een externe die al 6 weken(!) geen inlog heeft voor het netwerk, deze al 4 weken wel heeft volgens de netwerkbeheerders. Daarvan was hij per email in kennis gesteld.
Nee, de meeste zijn coordinator. Op hoog niveau is er een kernteam.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Iedereen is zeker ook manager? Is er ook een stuurgroep die zich overal mee bemoeit als het even kan?
En zijn hun acceptatiecriteria in het project meegenomen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, de meeste zijn coordinator. Op hoog niveau is er een kernteam.
Echt waar, de meest professioneel onverstoorbaar en tamelijk logisch en op zeer acceptabel niveau werkende mensen zijn.. de gebruikers die de GAT uitvoeren.
Acceptatiecriteria? Die zijn glashelder: 0 high, 0 mayor, een hooguit 5% minor / low. Dus. Klaar als een klontje toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En zijn hun acceptatiecriteria in het project meegenomen?
euh ja, dat zou ik dan exit-criteria noemen....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Acceptatiecriteria? Die zijn glashelder: 0 high, 0 mayor, een hooguit 5% minor / low. Dus. Klaar als een klontje toch?
Die ene die wanhopig mensen zoektquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
euh ja, dat zou ik dan exit-criteria noemen....![]()
Klinkt als een succesvol traject. Bij welke bank kan ik beter niet zijn de komende tijd?
Zeg, jij bent zeker dedicated gealloceerd in de lijn?quote:
quote:
Dank, u is een Marokkaanse versie van tafkahs?quote:
Dat heeft weinig met 'zo rationeel mogelijk' te maken. Het gaat er meer om dat een dergelijke methodiek inzichtelijk probeert te maken welke problemen men nou eigenlijk wil aanpakken en in welke mate oplossing bij zouden dragen aan het oplossen van die problemen, welke eventuele nieuwe problemen een dergelijke oplossing met zich mee kan brengen, in hoeverre die af te vangen zijn, etcetera. Die problemen zelf kunnen best bijvoorbeeld zaken zijn als een volstrekt irrationele morele afkeer van het gebruik van drugs.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat was de zo rationeel mogelijke theorie achter de maakbare samenleving uit de jaren '60 en '70. Werkte ook niet geweldig
comment? Ik weet niet wie dat isquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dank, u is een Marokkaanse versie van tafkahs?
Een of andere lul die hier altijd rondliep.quote:
Ik ben nog geen freelancer, ik heb me er niet mee bezig gehouden. Maar ik verdien heel aardigquote:
Dat was een zak, Harrie.quote:
x-ray? lemmeb?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een of andere lul die hier altijd rondliep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |