Uhm.. dat doe ik ookquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:58 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb gisteren een spijkerbroekje gekocht die Lilah al heeft. In een grotere maat. Omdat het zo'n leuk broekje is. Dit is het begin van het eind volgens mij, ik ben nu echt officieel niet goed geworden
.
Dat is heel normaal! Zo heb ik een truitje nu al voor de 4e keer gekocht, omdat hij zo leuk isquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:58 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb gisteren een spijkerbroekje gekocht die Lilah al heeft. In een grotere maat. Omdat het zo'n leuk broekje is. Dit is het begin van het eind volgens mij, ik ben nu echt officieel niet goed geworden
.
Oh dat heb ik voor Noah ook al een aatal keer gehad. Is toch niks om je voor te schamen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:58 schreef k_i_m het volgende:
.
Nou het is toch maatje 98/104 wat ik mee moet nemen. Gelukkig weet ik niet wat het weer daar doet dus neem gewoon van alles 7 meequote:Op donderdag 5 juni 2008 14:07 schreef Ticootje het volgende:
MeNicole, voor die kleintjes neemt het nog niet zo'n ruimte in beslag. Gewoon doen dus.
Voor Priscil neem ik ook altijd veel te veel mee op vakantie, terwijl ze alleen maar haar grijze vest, zwarte vest en roze vest draagt. Verder neem ik op vakantie mee wat ik leuk vind (tenminste dat kon tot vorig jaar nog, dit jaar zal ik waarschijnlijk het grijze vest, het zwarte vest en het roze vest zien)
Herkenbaar..quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:22 schreef MeNicole het volgende:
Het is heel normaal als je bijna op vakantie gaat en de tas aan het pakken bent voor je kleine dat je zo'n beetje alles wat ie in zijn kast heeft liggen meeneemt he?!? Ik kan maar niet kiezen wat ik meeneem en wat ik hier laatAlles staat hem zo leuk en het is zo'n smeerpoets
Steeds leg ik weer iets terug in de kast om daarna toch maar snel in zijn tas te doen
Als ik fulltime thuis ben staan ze nog vaker op de stoep, "want je bent toch thuis"quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:08 schreef tinny het volgende:
K_I_M is full-time moederschap misschien niet eventjes de beste keuze en dan later je werk weer oppikken? of is dat euro-technisch lastig?
komt me bekend voor!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:00 schreef k_i_m het volgende:
Moeder; Ik ben in Hilversum, zal ik langskomen?
k_i_m; ik ga zo de deur uit om boodschappen te doen....
Moeder; Zal ik meegaan??
k_i_m;.
.
. Nee moeder, ik denk dat ik het wel alleen kan
.
Ja doh, met zo'n dochterquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oi ik heb niet afgesnauwd hoor..ze heeft gewoon mensenvrees in het algemeen.
Eens.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:54 schreef Vivi het volgende:
Jeetje hey..ik kan mijn moeder ook wel eens achter het behang plakken maar als ik jullie zo lees... ik ben blij dat ik mijn ma nog heb hoor, denk eens dat jullie zelf later zo worden afgesnauwd door je kind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |