Ik weet niet of jullie haar kennen, maar ik ben hetquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:04 schreef bixister het volgende:
snoopy, ik ben ook benieuwd nu. is 't een fok!ker? kennen wij hem/haar?
Ik denk dat Ken hier wel even zou moeten wennen.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:50 schreef Stiemie het volgende:
Linde logeert wel regelmatig, maar alleen nog bij opa's en oma's en een keer bij mijn broer en schoonzus. Maar echt een "vreemde" oppas durf ik nog niet echt aan. Al zal Linde er minder moeite mee hebben dan wij denk ik
Misschien telt ook mee dat we niet echt mensen kennen die zouden kunnen oppassen (wij zijn de eerste in onze vriendengroep met een kindje) en dan kom je toch al snel echt bij een vreemde uit en dat vind ik toch nogal eng.
ah, wat leuk!quote:Op maandag 2 juni 2008 11:47 schreef Lemijn het volgende:
Ik weet niet of jullie haar kennen, maar ik ben het![]()
Balen...quote:Op maandag 2 juni 2008 12:39 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste werkdag en ik vind het maar stom.
Niettes, ik moet nog tot woensdagquote:
Zo zijn we dus aan onze oppas gekomenquote:Op maandag 2 juni 2008 11:47 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ik weet niet of jullie haar kennen, maar ik ben het![]()
Ik las een keer dat snoopy best eens een avondje weg wilde, en wilde wel eens een woonboot van binnen zien dus bood me aan als oppas![]()
Nee hoor, ik ben student met te onregelmatige stages voor een bijbaan en heb veel oppaservaring (16 jaar was wel ongeveer het hoogtepunt met meerdere keren per week) dus doe het met plezier. Dat komt natuurlijk vooral door Lis & Morris want die zijn nog superder dan de oppas zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |