Interressant, seizoen 3 kan ik me het slechts herrineren, dat betekent dus dat Martine verder ging da Frits, Ludo en Rien, maar was ze ook machtiger, ik weet wel dat ze terugweek voor Herman Hogendoorn.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:54 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Over Martine heb ik echter meer twijfels. Vergeet niet hoeveel aanslagen zij heeft laten plegen. Ze heeft Rolf Huygens uit de weg laten ruimen, net als de getuigen in die zaak. Ook zijn vrouw werd door Martine onder handen genomen. En natuurlijk Helen Helmink en Peter Kelder, die ze in seizoen 3 ook dood wilde hebben.
Martine kende daarbij ook veel onderwereldfiguren en had zat handlangers. Zij is in principe gevaarlijker dan Frits en Rien zijn, in de eerste seizoenen, en gaat later ook verder dan Ludo in haar wraakacties. Dus van mij mag je haar wel bij de topcriminelen zetten. Ze hebben haar alleen in seizoen 14 wat afgezwakt, om haar personage wat geloofwaardiger te maken en minder vatbaar om gearresteerd te worden, terwijl ze in de eerste seizoenen puur en puur slecht was.
maar niemand wist toch van de tweelingbroer van frits? alleen augusta toch?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Interressant, seizoen 3 kan ik me het slechts herrineren, dat betekent dus dat Martine verder ging da Frits, Ludo en Rien, maar was ze ook machtiger, ik weet wel dat ze terugweek voor Herman Hogendoorn.
Rien vond ik overigens helemaal niet zo slecht, eerder een knullig oplichtertje, volgens mij is Frits er ook ingeschreven om zijn rol over te nemen als slechterik en hebben ze het er later bij bedacht dat het zijn halfbroer is.
Wat ook opmerkelijk is, is dat Frits tegen Rien in de gevangenis zegt dat Rien zijn enige broer is, toen klopte dat, nu na het 'Hans van Houten' gebeuren niet meer natuurlijk
Met Martine en Herman was het een beetje gelijkspel. Herman wist haar meestal te overtroeven, maar dat wilde niet zeggen dat ze het niet steeds weer probeerde om hem kapot te maken, omdat ze hem als hoofdverantwoordelijke achtte voor de zelfmoord van haar vader. Frits is meestal de speelbal van Martine. In seizoen 2 moet hij Hogendoorn vermoorden en in seizoen 4 brengt Martine hem in contact met Onno P. Wassenaar, wat nou ook niet echt vlekkeloos verloopt voor Frits.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Interressant, seizoen 3 kan ik me het slechts herrineren, dat betekent dus dat Martine verder ging da Frits, Ludo en Rien, maar was ze ook machtiger, ik weet wel dat ze terugweek voor Herman Hogendoorn.
Rien vond ik overigens helemaal niet zo slecht, eerder een knullig oplichtertje, volgens mij is Frits er ook ingeschreven om zijn rol over te nemen als slechterik en hebben ze het er later bij bedacht dat het zijn halfbroer is.
Wat ook opmerkelijk is, is dat Frits tegen Rien in de gevangenis zegt dat Rien zijn enige broer is, toen klopte dat, nu na het 'Hans van Houten' gebeuren niet meer natuurlijk
Klopt, alleen na dat debacle met Wassenaar kan ik me goed herrineren dat Frits zich los had geweekt van Martine, ze kwam nog een keer naar hem toe, maar hij wees haar de deur geloof ik.quote:Op zondag 1 juni 2008 10:41 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Met Martine en Herman was het een beetje gelijkspel. Herman wist haar meestal te overtroeven, maar dat wilde niet zeggen dat ze het niet steeds weer probeerde om hem kapot te maken, omdat ze hem als hoofdverantwoordelijke achtte voor de zelfmoord van haar vader. Frits is meestal de speelbal van Martine. In seizoen 2 moet hij Hogendoorn vermoorden en in seizoen 4 brengt Martine hem in contact met Onno P. Wassenaar, wat nou ook niet echt vlekkeloos verloopt voor Frits.
Ik vraag me af of Frits dat zelf ook wilde, wat ik me ook afvroeg is wanneer Frits definitief uit de gratie is gevallen, in seizoen 4 was het zo bij zowat iedereen behalve Martine, en hoewel ik seizoen 1 en 2 goed ken, kan ik me 3 echt slecht herrineren..quote:Ik denk dat het te rechtvaardigen is dat Frits Rien zijn enige broer noemt, omdat hij Hans en Augusta achter zich had gelaten en niets meer met hen te maken wilde hebben. Rien zegt ook de hele tijd dat Frits zo graag een Hogendoorn had willen zijn en een hekel aan de Van Houten-naam had.
Frits zelf ook neem ik aan.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maar niemand wist toch van de tweelingbroer van frits? alleen augusta toch?
quote:Op maandag 2 juni 2008 10:28 schreef BVO het volgende:
Even Daury bellen.
kan me zo'n scene uit Pulp Fiction herinneren. (Ik heb alleen deze GTST aflevering niet gezien, dus weet niet of het overeenkomt).quote:
Het kwam redelijk op hetzelfde neer ja...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:55 schreef RSie het volgende:
[..]
kan me zo'n scene uit Pulp Fiction herinneren. (Ik heb alleen deze GTST aflevering niet gezien, dus weet niet of het overeenkomt).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en info over de cliffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |