Ik ook, zoiets werkt gewoon niet makkelijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:20 schreef Pascal81 het volgende:
[..]
De leidingen worden gewoon onder het kanaal doorgeschoven, maar is inderdaad iets makkelijker als de kanalen er nog niet liggen, spreek uit ervaring
En? Hoe is dit afgelopen?quote:Op maandag 23 februari 2009 20:07 schreef Gurb het volgende:
En ook nog even een bouwfout gevonden, dit doet het hele voordeel van een ankerloze woningscheidende wand weer teniet
[ afbeelding ]
morgen de foto maar ff mailen naar de aannemer, nu kunnen ze het nog eenvoudig herstellen
Leidingen liggen meestal op de breedplaat vloer en nooit op de bewapening. Tenzij de leiding achteraf na het betonstorten pas gelegd is; dan ligt hij namelijk in de smeervloerquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:05 schreef Plankje55 het volgende:
Weten jullie wat eind jaren 80 gebruikelijk was met koperen waterleiding? Werd die direct op de breedplaat gelegd, of op de wapening? Ik moet een vloer open hakken om de warmwaterleiding af te takken.
De vloer is donderdags 1,5 week terug gestort, en ben toen vrijdags nog even wezen kijken, en het leek erop dat het weg was, maar ben eigenlijk vergeten echt goed te kijken. Ik zal komende week weer langs gaan en dan ff wat foto's maken, ze zijn iig druk bezig met de wanden van de 1e verdiepingquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:26 schreef Barbie het volgende:
[..]
En? Hoe is dit afgelopen?
Heb je al weer nieuwe foto's van de vorderingen?
De brokken kalkzandsteen zaten er trouwens nogquote:
Nou, lekker is dat.. Kunnen ze daar nog iets aan doen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:38 schreef Gurb het volgende:
De brokken kalkzandsteen zaten er trouwens nog![]()
die dakkoepel komt idd in de badkamer, anders had ik daar geen daglicht, en nu kan ik ook gewoon ventileren via de dakkoepelquote:Op maandag 13 april 2009 20:42 schreef Forno het volgende:
Gaat lekker. Lopen ze nog op schema?
Die toekomstige dakkoepel komt in je badkamer?
Nog niet. Zoals zovaak in de nieuwbouw wordt het bouwtempo bepaald door de metselaars. En ondanks de krisis in de bouw zijn er nog steeds te weinig goede metselaars. Ze kunnen bij mijn project bijna overal metselen, dus daarom gaat het nu niet zo snel. De huidige stand van zaken:quote:
Metselwerk ziet er trouwens netjes schoon uit, dat is vaak wel anders....quote:Op zondag 3 mei 2009 13:41 schreef Gurb het volgende:
[..]
die dakkoepel komt idd in de badkamer, anders had ik daar geen daglicht, en nu kan ik ook gewoon ventileren via de dakkoepel
afgelopen koninginnedag was dit de stand:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk het ook wel ja,quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:10 schreef Vonkenboer het volgende:
Lijkt er wel op dat ze de oplevering in de herfst van 2009 wel gaan redden!
Keuken ga ik idd zelf plaatsen, toilet en badkamer zijn betegeld en voorzien van sanitair, daar moet ik zelf nog een douchewand plaatsen en de wasmachineaansluiting weghalen.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:09 schreef sanger het volgende:
Lijkt inderdaad aardig op schemaHelemaal omdat ze na de bouwvak waarschijnlijk geen andere projecten meer hebben en zich dus vol hierop kunnen richtten. Je had alleen de badkamer en het toilet door hun toch? Keuken niet dacht ik?
Hoe staat het met de infrastructuur? Zijn ze daar al mee begonnen?
Daar is het wel weer tijd voor jaquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |