Dat is ongeveer 1 en dezelfde persoonquote:Op donderdag 18 december 2008 08:49 schreef Gurb het volgende:
[..]
Wat een toeval, mooi joh. Is dat de Grontmij, of niet?
En niet alleen de ontwikkelaar, maar ook één van de directeuren en een projectleider van de aannemer, en de huishypotheker van de ontwikkelaar hebben in dit project een woning
Das niet dezelfde persoon hoor, ik ben aardig op de hoogte van mijn toekomstige buren.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:49 schreef inXs het volgende:
Dat is ongeveer 1 en dezelfde persoonZijn woning is op het linker eiland, de kavel rechtsonder. En nee, niet bij Grontmij, Het stedenbouwkundig plan is van ons, het inrichtinsplan (bestrating ed.) is in samenwerking met Grontmij gedaan.
De andere projecten ken ik idd, ik probeer altijd aardig op de hoogte te blijven van de bouwplannen in de gemeente.quote:Wij doen een groot aantal projecten in Reeuwijk samen met de Grontmij overigens, zoals Groendijck-Oost (ten oosten van de dubbele Wiericke, teverns in Driebruggen), Reeuwijk centrum, Reeuwijk dorp, etc etc. Maar wees gerust, de gronden aan de zuidkant van jouw project blijven gewoon leeg
Daarom zei ik ook "ongeveer"quote:Op donderdag 18 december 2008 13:41 schreef Gurb het volgende:
[..]
Das niet dezelfde persoon hoor, ik ben aardig op de hoogte van mijn toekomstige buren.
Één directeur van de aannemer komt er te wonen, één participant van de ontwikkelaar (diegene die het makelaarskantoor bezit), een projectleider van de aannemer en de huishypotheker van de makelaar.
[..]
De andere projecten ken ik idd, ik probeer altijd aardig op de hoogte te blijven van de bouwplannen in de gemeente.
En dat de weilanden aan de zuidkant voorlopig onbebouwd blijven geloof ik, maar dat zeiden ze 20 jaar geleden ook tegen de bewoners van de vorige wijk, en 20 jaar later staan er toch echt woningen in het weiland
Dat zijn waarschijnlijk de blokken die ze er omheen maken waar ze het beton dan vervolgens weer in storten.quote:Op zondag 21 december 2008 22:31 schreef Nint het volgende:
Wat zijn die rode strepen op de fundering?
Dat is gewoon erop gezet door de leverancier, en die strepen zitten elke 10 of 15 cm, zodat de betontimmerman makkelijk de bekisting op maat kan maken zonder alles met duimstok / rolmaat te hoeven metenquote:Op zondag 21 december 2008 22:31 schreef Nint het volgende:
Wat zijn die rode strepen op de fundering?
Mooi he? "winterlijm" voor de kalkzand blokkenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:32 schreef SuusK het volgende:
Bij mijn huis lagen vrijdag ook de blokken ineens klaar en vandaag zijn ze al een heel eind gekomen.. Ons huis staat in 't Zuiden (vandaag sneeuw enzo), maar ze werken gewoon door. Gelukkig! Hopelijk gaat het bij jou ook voorspoedig! Vooralsnog loopt de bouw van onze huizen redelijk gelijk op.
Het weer is aardig meegevallen gisteren idd, dus ik vermoed dat ze gewoon door gegaan zijn met blokken lijmen, maar het was gisteren donker toen ik thuis was, dus niet kunnen kijken.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:32 schreef SuusK het volgende:
Bij mijn huis lagen vrijdag ook de blokken ineens klaar en vandaag zijn ze al een heel eind gekomen.. Ons huis staat in 't Zuiden (vandaag sneeuw enzo), maar ze werken gewoon door. Gelukkig! Hopelijk gaat het bij jou ook voorspoedig! Vooralsnog loopt de bouw van onze huizen redelijk gelijk op.
Vergeet niet dat de profielen al gesteld staan, dus de buitencontouren zijn al zichtbaar, alleen nog niet de raam- en deuropeningenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:47 schreef Cybersijp het volgende:
Leuk om te zien dat er geopperd is gerben! dan duurt het niet lang meer eer de contouren te zien zullen zijn
Het gaat nu idd lekker snel, ik verwacht dat ze eind deze week de onderschil van de verdiepingsvloer erop leggen (ligt bij één blok eerder nu al)quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:44 schreef SuusK het volgende:
Het gaat dan ineens heel snel! Bij ons ligt de plaat voor de etage vloer er al op. Het zijn maar 8 huizen zoals die van ons en bij de eerste staan de profielen voor de 1e etage al gesteld. Nu nog wachten tot de bouwvergunning definief is (en we moeten gaan betalen)
Maaruhh... gaaf om te zien he, de bouw van je huis?
De leidingen worden gewoon onder het kanaal doorgeschoven, maar is inderdaad iets makkelijker als de kanalen er nog niet liggen, spreek uit ervaringquote:Op maandag 23 februari 2009 21:09 schreef Vonkenboer het volgende:
Het schiet al aardig op !![]()
[ afbeelding ]
Opvallend detail, tenminste in mijn ogen
Men plaats eerst de mechanische ventilatie (instort) kanalen, en daarna legt men pas de elektraleidingen ?
Lijkt mij niet bepaald makkelijk met het elektraleidingen.
Ik zelf en veel andere elektriciens / installateurs doen het namelijk precies andersom vanweg de vele voordelen die het heeft.
Weet jij een reden waarom ze dat hier niet gedaan hebben ?
Ik ben het idd ook anders gewend, de kanalen voor de mv op de elektra- en loodgietersleidingen.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:09 schreef Vonkenboer het volgende:
Het schiet al aardig op !![]()
[ afbeelding ]
Opvallend detail, tenminste in mijn ogen
Men plaats eerst de mechanische ventilatie (instort) kanalen, en daarna legt men pas de elektraleidingen ?
Lijkt mij niet bepaald makkelijk met het elektraleidingen.
Ik zelf en veel andere elektriciens / installateurs doen het namelijk precies andersom vanweg de vele voordelen die het heeft.
Weet jij een reden waarom ze dat hier niet gedaan hebben ?
Ik wil het idd graag allemaal zelf in de gaten houden ja, af en toe wel eens lastig om alles door anderen te laten doen, en er zelf geen invloed op te hebben, maar ja, het is niet anders, tot nu toe doet de aannemer het niet slechtquote:Op maandag 23 februari 2009 23:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Lekker handig dat brokstuk puin ertussen inderdaad...
Zou je niet het liefst 24/7 op hun vingers kijken om te zien of ze het goed doen? Ik zou namelijk zelf denk ik wel die neiging hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |