Nee, ik ga eerst nog 3 dagen allemaal dingen met je doen, en dan krijg je eten, en dan ga ik weer dingen met je doen, en dan deel ik je.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 04:50 schreef tong80 het volgende:
shmoooooooooopyyyyyyyyyyy haal me er nu vanaf
Vanwege het gistingsproces, volgens mij.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:27 schreef Biancavia het volgende:
Waarom moet dat tien dagen blijven staan voordat je het gaat bakken?
En wordt dat niet heel ranzig als je steeds een stukje doorgeeft?
Dat verklaart toch helemaal niks.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Bij ons heette het vroeger Hermanbrood, wat de naam Herman dacht ik ook wel verklaarde
quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:25 schreef Duderinnetje het volgende:
O dat heb ik 25 jaar geleden ook wel eens gemaakt!![]()
Shmoop, ik vind het helemaal reumatisch dat daar misschien nog een molecuultje van door jouw deegje zit!
Mijn god ik ga verdeeld wordenquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:15 schreef Naamah het volgende:
Herman! Jeugdsentiment! Wauw! Shmoopy, als ik nou heel snel vrienden met je ga worden, krijg ik dan een deeltje Herman van je?
Yep. En dan stopt iedereen weer een beetje meer in je en uiteindelijk is er dan heeeeeeel veel Herman. Fijn toch?!quote:
Je hebt nog even de tijd dan, want mijn jongste wil er maar 3 weggeven, omdat ie het hele proces zo leuk vond dat ie het opnieuw wil gaan doen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:15 schreef Naamah het volgende:
Herman! Jeugdsentiment! Wauw! Shmoopy, als ik nou heel snel vrienden met je ga worden, krijg ik dan een deeltje Herman van je?
Bij ons werd het niet een cake genoemd maar een brood. Een Herman Brood.quote:
Haha, en gelijk heeft ie! Ik vraag me alleen wel een beetje af.. heeft het echt zin dat het zolang duurt? Zou je niet gewoon alles in een keer er in kunnen gooien en dat het dan ook werkt? Dat het alleen maar een beetje voor de show is dat er elke dag iets in moet zodat je echt voor 'm zorgt? Naja, het is wel leuke show natuurlijk!quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:09 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Je hebt nog even de tijd dan, want mijn jongste wil er maar 3 weggeven, omdat ie het hele proces zo leuk vond dat ie het opnieuw wil gaan doen.
ga je toch langs zaltbommel ?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:17 schreef shmoopy het volgende:
Menneke komt net thuis van een logeerpartijtje, wil dolenthousiast z'n Hermannetjes kwijt, is er gewoon niemand thuis.
Ik raak die krengen nie meer kwijt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |