De biggen hebben al zijn spullen gejat, wolf baalt en besluit bak water vol te schijten voor als ze terugkomen dat ze een bak met schijt en water stelen maar die biggen waren hem sneller af door een schildpad in het water te doenquote:
Ohhh! ... WHA HA HA!quote:Op woensdag 3 september 2008 12:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De biggen hebben al zijn spullen gejat, wolf baalt en besluit bak water vol te schijten voor als ze terugkomen dat ze een bak met schijt en water stelen maar die biggen waren hem sneller af door een schildpad in het water te doen
Die met ik heet geen hans? die was tof jaquote:Op woensdag 3 september 2008 16:19 schreef Hymen_Copter het volgende:
Toch zijn ze met schelden leuker, ik heb gelachen om die strip met dat schip, of zegt dit meer iets over mij dan over de humor van de strip
quote:Op zondag 21 september 2008 00:21 schreef Arnoutvanh het volgende:
Matige toevoeging tevens poging tot (non-puberale)humor
[ afbeelding ]
omg, heb aantal dagen geleden origineel gelezenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:43 schreef Scuidward het volgende:
[ afbeelding ]
Wie had dat gezocht achter die oude baas!
breng daar verandering in!quote:Op donderdag 4 december 2008 14:51 schreef danielkk het volgende:
heb ze allemaal eens bekeken in de 2 topics, maar wow wat zijn de meeste slecht zeg haha
Donald z'n bruine duim?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:11 schreef slindenau het volgende:
[..]
De vinger op de zere plek leggen ftw
failquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:52 schreef Taproot het volgende:
Haha zalig da topic hier is echt Da Bomb k lag echt strijk !! :-p Mr fkes een vraagske waar vindt ge al die Duck-strips met nog lege tekstballonnekes?
quote:Op maandag 26 mei 2008 23:50 schreef Altijd_Lastig het volgende:
Ik heb hier alle strips van Barks en Rosa digitaal, als iemand een specifieke scene zoekt...
Doe ik het voorquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:57 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bijna met tranen in mijn ogen
![]()
![]()
quote:
Nou, doe jij het dan eens beter?quote:
"Please stop stealing my bandwidth *grr*"quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:28 schreef X-Cessive het volgende:
Deze is van zichzelf al zoo grappig, heeft geen bewerking nodig![]()
[ afbeelding ]
Die strip was te triestquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:45 schreef miodzio het volgende:
Hier het plaatje omdat kutnoobs niet met uploaden/hotlinking om kunnen gaan (daarbij doel ik uiteraard op de uploader!).
[ afbeelding ]
Al gedaanquote:Op donderdag 16 april 2009 11:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, doe jij het dan eens beter?
je avatar, is dat seabird?quote:
De beste tot dusverquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:54 schreef Flammie het volgende:
Hier is ie dan.. de nieuwe duck!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:03 schreef Michielos het volgende:
Hier is mijn bijdrage.. leuk idee![]()
[ afbeelding ]
Vergroten om het duidelijk te lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing has changed. Everything has changed.
quote:Op maandag 11 januari 2010 13:19 schreef JanPiraat het volgende:
Ook maar eens een poging gedaan![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |