De biggen hebben al zijn spullen gejat, wolf baalt en besluit bak water vol te schijten voor als ze terugkomen dat ze een bak met schijt en water stelen maar die biggen waren hem sneller af door een schildpad in het water te doenquote:
Ohhh! ... WHA HA HA!quote:Op woensdag 3 september 2008 12:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De biggen hebben al zijn spullen gejat, wolf baalt en besluit bak water vol te schijten voor als ze terugkomen dat ze een bak met schijt en water stelen maar die biggen waren hem sneller af door een schildpad in het water te doen
Die met ik heet geen hans? die was tof jaquote:Op woensdag 3 september 2008 16:19 schreef Hymen_Copter het volgende:
Toch zijn ze met schelden leuker, ik heb gelachen om die strip met dat schip, of zegt dit meer iets over mij dan over de humor van de strip
quote:Op zondag 21 september 2008 00:21 schreef Arnoutvanh het volgende:
Matige toevoeging tevens poging tot (non-puberale)humor
[ afbeelding ]
omg, heb aantal dagen geleden origineel gelezenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:43 schreef Scuidward het volgende:
[ afbeelding ]
Wie had dat gezocht achter die oude baas!
breng daar verandering in!quote:Op donderdag 4 december 2008 14:51 schreef danielkk het volgende:
heb ze allemaal eens bekeken in de 2 topics, maar wow wat zijn de meeste slecht zeg haha
Donald z'n bruine duim?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:11 schreef slindenau het volgende:
[..]
De vinger op de zere plek leggen ftw
failquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:52 schreef Taproot het volgende:
Haha zalig da topic hier is echt Da Bomb k lag echt strijk !! :-p Mr fkes een vraagske waar vindt ge al die Duck-strips met nog lege tekstballonnekes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |