Konden de hoge heren direct mee om te onderhandelen over Svejdik en Fledderus.quote:Een MRI-scan gaf uiteindelijk de doorslag niet tot tekenen over te gaan. Nijland: "Gisteren heeft er een eerste medische keuring plaatsgevonden waarbij enige instabiliteit aan de rechterknie werd vastgesteld. Het was toen nog niet de verwachting dat de transfer hierop zou afketsen. Om elk risico uit te sluiten is er vanmiddag in Almelo een MRI-scan gemaakt door voormalig clubarts Gekie Meins. Wij hebben van haar te horen gekregen dat er sprake is van een verhoogd risico. Daarom hebben we helaas moeten besluiten Fernández niet te contracteren."
NEC heeft Vadozc en Sibum toch al? En al gaat Fledderus naar Nijmegen, doe ons Svejdik dan maar. Rechtsbenige centrale verdediger heeft prioriteit.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:13 schreef venomsnake het volgende:
Fledderus hebben we al nodig voor een ruil met Wisgerhof, toch Verve?.
Niet alles hoeft goedkoop te zijn, liever een keer een ton of 4 a 5 voor een goede centrale verdediger dan nog een jaar aankloten.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:25 schreef venomsnake het volgende:
Mijn zege heb je hoor. Ik zou het wel leuk vinden om Svejdik iedere week te zien spelen bij Heracles.
Ik denk alleen wel dat de FC hem niet super goedkoop weg doet. Ach, en stuur anders GGG maar deze kant op.
Yupz, voor een miljoen kan hij daar opgehaald worden.quote:Hoewel, die staat natuurlijk weer onder contract bij de Friezen..?
Jazeker. Transfer met gesloten beurs. Ik zou een week lang niet meer bijkomen van het lachen als het echt zou gebeuren. Om vervolgens een jaar lang telkens weer in de lach te schieten als ik er aan terug dacht.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:13 schreef venomsnake het volgende:
Fledderus hebben we al nodig voor een ruil met Wisgerhof, toch Verve?.
Als je Silva voor 3,75 miljoen verkoopt, dan zou 4 miljoen voor een speler als Aisatti een koopje zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vind 4 miljoen wel een behoorlijk forse investering hoor.
Mij dus ook, het lijkt mij een onzin gerucht..quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Lijkt me sowieso onzin dat PSV maar 4 miljoen voor hem hoeft te hebben.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Mij dus ook, het lijkt mij een onzin gerucht..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |