Yep, Guus Gerritse uit Goes.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:14 schreef Djeez het volgende:
Frank, was die niet van het nieuwe Kopspijkers?
Hey, geen topicvervuiling svp!quote:
Ik krijg echt een weeïg onderbuikgevoel als ik die stem hoor. Het is gewoon een kwallenstem. Net als Rob van Someren. Ook zo'n stem waarbij ik visioenen krijg van emmers pus, snot en zaad die worden omgekieperd. Tom Mulder van de Tros vroeger, nog zo een.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:37 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Yep, Guus Gerritse uit Goes.
Ik vind zijn stem wel erg herkenbaar, niet echt onprettig. Karakteristiek lijkt me meer toepasselijk
Dat was Henk Lommers, die was dierenarts van de AVROquote:Op maandag 26 mei 2008 17:25 schreef Gluckskafer het volgende:
Frank Lammers?
Dat was toch die dierenarts van de Tros?
Volgens mij hoorde ik hem vandaag zelfs voor Peugeot bedrijfswagensquote:Op maandag 26 mei 2008 16:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
Een tijdje terug was ie zelfs tegelijkertijd te horen met reclame voor Opel én Mercedes bedrijfswagens, ik heb ze zelfs samen in 1 reclameblok langs horen komen
rob van someren inderdaad! de stem is minstens zo iiritant als de teksten die eruit komen. kan er nooit langer dan 5 min naar luitserenquote:Op maandag 26 mei 2008 20:13 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hey, geen topicvervuiling svp!
()
[..]
Ik krijg echt een weeïg onderbuikgevoel als ik die stem hoor. Het is gewoon een kwallenstem. Net als Rob van Someren. Ook zo'n stem waarbij ik visioenen krijg van emmers pus, snot en zaad die worden omgekieperd. Tom Mulder van de Tros vroeger, nog zo een.
Verder vind ik Lammers als acteur in Kopspijkers wel goed hoor
Het niveau is echt bedroevend laag, vooral die moppen en die limericks. Volgens mij luistert daar vooral van dat installateursvolk naar.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:36 schreef Komakimo het volgende:
[..]
rob van someren inderdaad! de stem is minstens zo iiritant als de teksten die eruit komen. kan er nooit langer dan 5 min naar luitseren
Ik las net dat het Rick de Leeuw is (zanger Tröckener Kecks).quote:Op maandag 16 juni 2008 15:07 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ook zo'n kutstem is diegene die de spotjes van de Hema inspreekt. Lijkt wel of die vent bezopen is.
Volgens mij is dat Joost Prinsen.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:04 schreef Triptamine het volgende:
Is hij ook die kutstem uit die TNT post tv reclames? Wat een kutstem is dat zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |