Nou, kom naast me zitten dit EKquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee, zo'n YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUYYYEAAAAAAHHHHHHHHHHHHH DOELPUNTTTT YEAHHHHHHHHH WEEUWW. en 'SCHOOOOOOOOOOP DAN GODVERREDOMMEEEE!!!! JAAAJAAAAAA!!!!!! -- NEEENEEEEEEEEEEEEEEE' vent.
Doen we. Waar woon je?quote:
Hmm.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:27 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ga in de kroeg kijken, de eerste wedstrijd iig
Maar je mag wel mee
Die is wel heel erg sneaky genomenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:38 schreef maok het volgende:
Er zijn nu ook verkeersregelaars en er zitten mensen met stoeltjes te wachten langs de kant, ow nu komen er ook mensen langs gewandeld.
[ afbeelding ]
zo'n '1995 toen ging het goed met Ajax dus dan ben ik er maar voor'-supporter ofwel successupporterquote:
gewoon vanaf de bank, ik ga er niet voor naar buiten lopen ofzoquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die is wel heel erg sneaky genomen
Ik lees alleen "niks van aantrekken" wat staat er nog meer?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Oh! Ik leest nu.
Welkom terug 2cv!
Dr. Love zegt;quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:50 schreef Cornbread het volgende:
[..]
Ik lees alleen "niks van aantrekken" wat staat er nog meer?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:37 schreef 2cv het volgende:
TeePeeVee.
Pijpbekkiequote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Oh! Ik leest nu.
Welkom terug 2cv!
En ik mocht niet tegen iedereen zeggen dat je vond dat ik een pijpbekkie had.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |