FC Groningen zeker?quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:02 schreef Bob. het volgende:
Ik vind EK's en WK's leuk. En mannen die helemaal enthousiast worden over voetbal ook wel eigenlijk.
Dat is precis wat 2cv zei in het topic op BB waar ik hem posttequote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:29 schreef maok het volgende:
Hej die oranje (of net zo'n) bus was ook op opwekking
Oh, dat stond me dus eigenlijk te doen. Ik ben al te laat zie ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Je laat het maar JopjeBob. gaat met mij trouwen.
Ehh waarom voor Ajax...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
FC Groningen zeker?
Ja, weetiktochniet.
Ik ben lekker voor Ajax.Behalve als het Ajax tegen Groningen is, dan ben ik naturlich voor Groningen.
Ik laat mijn kunde via de sportsite dit EK wel blijkenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:02 schreef Bob. het volgende:
Ik vind EK's en WK's leuk. En mannen die helemaal enthousiast worden over voetbal ook wel eigenlijk.
Enthousiasme is gelukkig wat anders dan kunde.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik laat mijn kunde via de sportsite dit EK wel blijken
Dat is mij aangeleerd.quote:
Ik probeer het te combinerenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Enthousiasme is gelukkig wat anders dan kunde.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:49 schreef maok het volgende:
Het gaat natuurlijk om die sexy oerkreten en die komen via fok! niet echt over.
Zo'n BEK HOUWE ALS JE ER GEEN VERSTAND VAN HEBTquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Al wil ik best een keer naast een vent zitten die helemaal uit zn dak gaat voor de tv, en er zelfs bij opspringt.
Nee, zo'n YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUYYYEAAAAAAHHHHHHHHHHHHH DOELPUNTTTT YEAHHHHHHHHH WEEUWW. en 'SCHOOOOOOOOOOP DAN GODVERREDOMMEEEE!!!! JAAAJAAAAAA!!!!!! -- NEEENEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zo'n BEK HOUWE ALS JE ER GEEN VERSTAND VAN HEBTGA BITTERBALLEN MAKEN STOMME TRUT
EN NIET VOOR DE TV LANGS LOPEN ONDERWEG NAAR DE FRITUURPAN
vent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |