Zo, leuke opmerking!quote:Op maandag 26 mei 2008 13:48 schreef BK_102 het volgende:
Nooit meegemaakt !
Je kan er gewoon niet mee omgaan
quote:
Had ik om zo'n opmerking gevraagt ?quote:Op maandag 26 mei 2008 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo, leuke opmerking!
En het gebeurt vrijwel ALTIJD, dus misschien je oog- en oorklepjes af en de wereld in?
"gevraagt"quote:Op maandag 26 mei 2008 13:56 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Had ik om zo'n opmerking gevraagt ?
kutmod
Waarom ben jij eigenlijk niet Oranje?quote:Op maandag 26 mei 2008 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo, leuke opmerking!
En het gebeurt vrijwel ALTIJD, dus misschien je oog- en oorklepjes af en de wereld in?
Who cares..quote:
ik krijg een punthoofd van jouquote:Op maandag 26 mei 2008 13:57 schreef OA het volgende:
Muck, maak er niet zo'n punt van!
Valt niet mee zeker, om met je taalachterstand om te gaan?quote:Op maandag 26 mei 2008 13:58 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Who cares..
Ga jezelf nuttig maken als een echte mod of hou anders gewoon je grafbek
Ik zie het punt niet!quote:
Hij kan er niet mee omgaanquote:Op maandag 26 mei 2008 14:00 schreef OA het volgende:
[..]
Valt niet mee zeker, om met je taalachterstand om te gaan?
Nee, jouw standaard al minstens 10000000 keer eerder gemaakte grap + opmerking dat je het nog nooit hebt meegemaakt terwijl het echt in ELKE reclame zit, die waren idd heel erg waardevol!quote:Op maandag 26 mei 2008 13:58 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Who cares..
Ga jezelf nuttig maken als een echte mod of hou anders gewoon je grafbek
Je kunt er niet mee omgaan. PUNTquote:Op maandag 26 mei 2008 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, jouw standaard al minstens 10000000 keer eerder gemaakte grap + opmerking dat je het nog nooit hebt meegemaakt terwijl het echt in ELKE reclame zit, die waren idd heel erg waardevol!
Rode draad grapjes zijn leuk, als ze leuk zijn.... niet overal. En schelden, ach. Ik durf te wedden dat je een petje ophebt en van trance etc houdt.
Kijk, zo is het nog wel grappigquote:
Nog zoiets! Mensen die geen punt zetten achter hun zinnen!quote:Op maandag 26 mei 2008 13:48 schreef BK_102 het volgende:
Nooit meegemaakt !
Je kan er gewoon niet mee omgaan
Alsjeblieft: kun je weer puntjes maken voor achter je zinnenquote:Op maandag 26 mei 2008 14:24 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik vind dat maar een kut topic punt Bovendien is het plaatje uit je OP meer een rondje dan een echte punt punt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |