Eensquote:
ik wou eerst doen Stage SC # 454 : Waar Piles eindelijk toegeeft...!quote:Op maandag 26 mei 2008 11:56 schreef Piles het volgende:
Ik vreesde voor een naamtopic, maar gelukkig
Maar wat een TT net voor de lunch![]()
Gewoon leuke muziekquote:
Sorry Piles, ik moest het even aanpassenquote:Op maandag 26 mei 2008 11:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik wou eerst doen Stage SC # 454 : Waar Piles eindelijk toegeeft uit de kast komt...!
Maar dat vond ik een beetje te ver gaan
Echtquote:Op maandag 26 mei 2008 11:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Maar dat vond ik een beetje te ver gaan
Jij kent me tenminstequote:Op maandag 26 mei 2008 11:58 schreef Jipje het volgende:
[..]
Sorry Piles, ik moest het even aanpassen
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 11:58 schreef Jipje het volgende:
[..]
Sorry Piles, ik moest het even aanpassen
Ow dat vond je zelf dus ook
Piles blijkbaar niet, dus gewoon doen de volgende keerquote:Op maandag 26 mei 2008 12:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]whehehehe maar dat vond ik eigenlijk te ver gaan, maar goede volgende topic!
Heb ik dat gezegdquote:Op maandag 26 mei 2008 12:00 schreef Jipje het volgende:
terugdenkt aan: "eindelijk een vrouw die me begrijpt!"
Maar dan moet je niet zeuren dat ik opmerkingen tegen jou maak hèquote:Op maandag 26 mei 2008 12:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:whehehehe maar dat vond ik eigenlijk te ver gaan, maar goede volgende topic!
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd
Ik weet het niet eens meer
Juist. Dit is muziek:quote:
Wat denken mensen toch altijd zwaar over muziekquote:Op maandag 26 mei 2008 12:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Juist. Dit is muziek:
tijdsopvulling voor de onderste laag van de samenleving!quote:Op maandag 26 mei 2008 12:03 schreef PieterBas het volgende:
Werken, wat is dat?
Blof kan ik dus echt niet langer dan een half nummer aanhoren.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat denken mensen toch altijd zwaar over muziek
Als het maar een beetje lekker klinkt enzo
Precies.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat denken mensen toch altijd zwaar over muziek
Als het maar een beetje lekker klinkt enzo
Zoals Dean?quote:Op maandag 26 mei 2008 12:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
tijdsopvulling voor de onderste laag van de samenleving!
Ja. R.E.M. is ook goed.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Blof kan ik dus echt niet langer dan een half nummer aanhoren.
Zonder film erbij:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Stagiairs zijn toch een beetje het laagste van het laagste..quote:Op maandag 26 mei 2008 12:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoals Dean?
Alleen jammer de stagiairs nog onder de werkenden zitten
Dit kan 'ie ook best even leren dan: http://www.azchords.com/r/rem-tabs-3174/leave-tabs-194797.htmlquote:Op maandag 26 mei 2008 12:10 schreef Jipje het volgende:
[..]
Precies.
Blof maakt leuke muziek, en je kunt het zo lekker meezingen! (en dalijk kan vriendlief het ook nog meespelen op de gitaar)
dat zowiezoquote:Op maandag 26 mei 2008 12:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Stagiairs zijn toch een beetje het laagste van het laagste..
Dean? Wie was dat ook alweer? Komt me vaag bekend voor...quote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 11:33 schreef G.Fawkes het volgende:
Maar genoeg over homo's zou ik zeggen. Meer women talk
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:11 schreef Jipje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:11 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja. R.E.M. is ook goed.Nou ja, ze hebben inderdaad wat goede muziek. De laatste single is ook best ok. Maar er zit ook wat zaaddodende, saaie troep bij hoor. Vooral Automatic for the people kan ik niet meer horen (maar dat ligt ook aan een ritje Langeland (Denemarken) - Schagen (Nederland) met vrijwel alleen die cd mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
He, gezellig.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:14 schreef Leinonlein het volgende:
Oeh waarschijnlijk heb ik 16 juni presentatie van mijn scriptie, spannend! Ga vanavond even tickets boeken, ik denk dat ik tussen 14 en 18 juni in NL ben.
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dit kan 'ie ook best even leren dan: http://www.azchords.com/r/rem-tabs-3174/leave-tabs-194797.html
Nou, die heeft ie nog niet hoor...quote:This is obviously an electric guitar song
Heejquote:Op maandag 26 mei 2008 12:15 schreef Californium het volgende:
hooiiii...En TVP in dit mooie topic...
Ach, dat geeft niks. Ik speel ook altijd maar gewoon op de gitaar die het dichtst bij staat.quote:
Ja heb er wel even zin in, op die presentatie na Moet nog zoveel doen voor die tijdquote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:20 schreef Leinonlein het volgende:
Ieh een collega zat net biscuitjes in melk te dopen, over vies gesproken...
Koekjes moeten toch niet nat zijn!quote:
Als je niet de 18e of eerder alweer vertrekt, kun je precies nog even Baroness meepakken in de Melkweg.quote:
Die al een tijdje uit hoorquote:Op maandag 26 mei 2008 12:25 schreef Leinonlein het volgende:
Hey, is dat een nieuwe hit van Blof?
sowieso!quote:
lolquote:Op maandag 26 mei 2008 12:25 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Koekjes moeten toch niet nat zijn!![]()
Hey, is dat een nieuwe hit van Blof?
maakt mij lekker niets uit!quote:Op maandag 26 mei 2008 12:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
sowieso!![]()
![]()
wie heeft de url naar dat andere topic met die mega-spelfout?
Staat ergens in het forum over De Gouden Kooi.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
sowieso!![]()
![]()
Je komt gelukkig niet met de smoes dat je dyslectie hebtquote:Op maandag 26 mei 2008 12:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maakt mij lekker niets uit!Ik vind nederlands een stomme taal, en verdiep me ook niet meer in de grammatica of schrijfwijze ervan!
Ze krijgen toch zouzo 1000 euro per dagquote:Op maandag 26 mei 2008 12:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Staat ergens in het forum over De Gouden Kooi.
dat heb ik ook nog, maar dat is geen excuus om woorden fout te typen, het is een probleem, maar je kan er mee leren leven en jezelf verbeterenquote:Op maandag 26 mei 2008 12:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Je komt gelukkig niet met de smoes dat je dyslectie hebt
Die jaquote:Op maandag 26 mei 2008 12:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Je komt gelukkig niet met de smoes dat je dyslectie hebt
[..]
Ze krijgen toch zouzo 1000 euro per dag
In welke topic staat er geen megaspelfouten.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
sowieso!![]()
![]()
sowieso is toch duits?quote:Op maandag 26 mei 2008 12:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maakt mij lekker niets uit!Ik vind nederlands een stomme taal, en verdiep me ook niet meer in de grammatica of schrijfwijze ervan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |