Dat had ik dus met talen... Geschiedenis was (en is) trouwens ook tof!quote:Op maandag 26 mei 2008 20:02 schreef on_air het volgende:
[..]
Met pijn, moeite en bijles heb ik er een 6.5 ofzo uitgesleept. Nadat ik tijdens de SO's alle herkansingen had gemist, aangezien ik nooit aanwezig was in de les.
NL. ENG & GS waren slapend te doen. Maar cijfertjes.... Yikes.
Het schijnt mee te vallen, zolang je maar precies doet wat die kerel zegt. Een vriend van me heeft het wel eens gedaan en hij vond het niet echt lastig.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:16 schreef Broekie het volgende:
Leren vuurspuwen. Als dat maar niet fout gaat
En anders staan er voor de zekerheid meerdere handbrandblussers klaar zie ik alquote:Op maandag 26 mei 2008 20:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het schijnt mee te vallen, zolang je maar precies doet wat die kerel zegt. Een vriend van me heeft het wel eens gedaan en hij vond het niet echt lastig.
Welke foutmeldingenquote:Op maandag 26 mei 2008 20:22 schreef Sirolf het volgende:
Zullen we gaan kwartetten met foutmeldingen?Kate Nash!
Ik heb sinds 19 uur toch al een stuk of 10 keer een MySQL-foutmelding gehad...quote:Op maandag 26 mei 2008 20:24 schreef Broekie het volgende:
[..]
Welke foutmeldingen![]()
'k heb overigens nog nooit zo weinig auto's zien staan daar
Ik heb vorig jaar alle examens flink verneuktquote:Op maandag 26 mei 2008 19:50 schreef Sersjee het volgende:
Economie, leuk vak! Op de HAVO ha'k een 9,5 voor m'n examen, niet verkeerd, want ik had er maar 45 min. over gedaan. De betreffende leraar spreekt me er nog steeds over aan en het is toch al 15 jaar geleden...
Recorder looptquote:Op maandag 26 mei 2008 20:30 schreef Broekie het volgende:
Maakt er nog iemand wat screenshots? (Mij lukt dat nu niet).
Ik denk dat niet alleen mijn dank, maar ook die van een aantal mensen bij 3FM groot is.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Recorder loopt
Maar geen tijd voor screenshots
Hij's zeker goedquote:Op maandag 26 mei 2008 20:40 schreef Sersjee het volgende:
Heb die clip sinds vrijdagavond al zeker 10x bekeken, heerlijk!
Cool nummer, misschien toch wel cooler dan het origineel van Lynyrd Skynyrd..quote:Op maandag 26 mei 2008 20:56 schreef Sersjee het volgende:Kid Rock
![]()
Elke ochtend in m'n oren tijdens de wandeling van Sloterdijk naar kantoor
Ook als het STORT van de regen?quote:Op maandag 26 mei 2008 20:56 schreef Sersjee het volgende:Kid Rock
![]()
Elke ochtend in m'n oren tijdens de wandeling van Sloterdijk naar kantoor
In dat geval wordt het bus 48...quote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 21:12 schreef Timo20 het volgende:
Hans
iedere keer als ik deze nu hoor moet ik aan die strip van Scribbly denken![]()
Ik kom terug, kijk op de cam en denk: "Huhquote:Op maandag 26 mei 2008 21:10 schreef -Hans- het volgende:
En toen was de studio leeg... er zou maar wat fout gaan. Gelukkig zijn de 3FM/NOB mensen aanwezig voor het geval er wat fout zou gaan.
Het is gewoon de drukste tijd nuquote:Op maandag 26 mei 2008 21:16 schreef -Hans- het volgende:
Fok ! is een paar dagen snel geweest maar het is nu toch wel behoorlijk traag zeg, grrrrrr!
Waarschijnlijk ook meer bezoekers aangezien 't sneller was.. Dus meer drukte. Dweilen met de zgn. kraan openquote:
Al die DGK-verslaafden beginnen te vertrekken, dus 't zou juist sneller moeten zijn.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook meer bezoekers aangezien 't sneller was.. Dus meer drukte. Dweilen met de zgn. kraan open
Of I Apologize.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.![]()
Toffe request, Paul !
Krezip? Ik hoop op Won't cry of All unsaid
Haha! wilde het net al typen !quote:Op maandag 26 mei 2008 21:42 schreef on_air het volgende:
We zijn niet goed in raden Hans.
* Sirolf trekt Timo20 een dwangbuis aan en zet 'm in een kamer met alleen maar Mika - Lollipop!quote:
Echt heyquote:Op maandag 26 mei 2008 21:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf trekt Timo20 een dwangbuis aan en zet 'm in een kamer met alleen maar Mika - Lollipop!
Heb ik het dan verkeerd verstaan? Dacht dat ie zei dat Draadstaal er niet is.quote:
jawel hoor, die is er gewoon. Geen draadstaalquote:
* Sirolf moet eens die pallet badeenden uit z'n oren halen...quote:Op maandag 26 mei 2008 21:51 schreef Maricha het volgende:
[..]
jawel hoor, die is er gewoon. Geen draadstaal
Ik zou zeggen: kom vrijdag eens op die Pinkpop wei kijken en probeer dan eens een boek te lezenquote:Op maandag 26 mei 2008 21:55 schreef -Hans- het volgende:
Probeer hier rustig een boek te lezen maar dat gaat een beetje moeilijk met Metallica [ afbeelding ]
Haha, vrees dat je dat wel kan vergetenquote:Op maandag 26 mei 2008 21:56 schreef Timo20 het volgende:
Ik zou zeggen: kom vrijdag eens op die Pinkpop wei kijken en probeer dan eens een boek te lezen![]()
quote:
dat denk ik ookquote:Op maandag 26 mei 2008 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, vrees dat je dat wel kan vergeten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |