Het is gewoon de drukste tijd nuquote:Op maandag 26 mei 2008 21:16 schreef -Hans- het volgende:
Fok ! is een paar dagen snel geweest maar het is nu toch wel behoorlijk traag zeg, grrrrrr!
Waarschijnlijk ook meer bezoekers aangezien 't sneller was.. Dus meer drukte. Dweilen met de zgn. kraan openquote:
Al die DGK-verslaafden beginnen te vertrekken, dus 't zou juist sneller moeten zijn.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook meer bezoekers aangezien 't sneller was.. Dus meer drukte. Dweilen met de zgn. kraan open
Of I Apologize.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.![]()
Toffe request, Paul !
Krezip? Ik hoop op Won't cry of All unsaid
Haha! wilde het net al typen !quote:Op maandag 26 mei 2008 21:42 schreef on_air het volgende:
We zijn niet goed in raden Hans.
* Sirolf trekt Timo20 een dwangbuis aan en zet 'm in een kamer met alleen maar Mika - Lollipop!quote:
Echt heyquote:Op maandag 26 mei 2008 21:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf trekt Timo20 een dwangbuis aan en zet 'm in een kamer met alleen maar Mika - Lollipop!
Heb ik het dan verkeerd verstaan? Dacht dat ie zei dat Draadstaal er niet is.quote:
jawel hoor, die is er gewoon. Geen draadstaalquote:
* Sirolf moet eens die pallet badeenden uit z'n oren halen...quote:Op maandag 26 mei 2008 21:51 schreef Maricha het volgende:
[..]
jawel hoor, die is er gewoon. Geen draadstaal
Ik zou zeggen: kom vrijdag eens op die Pinkpop wei kijken en probeer dan eens een boek te lezenquote:Op maandag 26 mei 2008 21:55 schreef -Hans- het volgende:
Probeer hier rustig een boek te lezen maar dat gaat een beetje moeilijk met Metallica [ afbeelding ]
Haha, vrees dat je dat wel kan vergetenquote:Op maandag 26 mei 2008 21:56 schreef Timo20 het volgende:
Ik zou zeggen: kom vrijdag eens op die Pinkpop wei kijken en probeer dan eens een boek te lezen![]()
quote:
dat denk ik ookquote:Op maandag 26 mei 2008 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, vrees dat je dat wel kan vergeten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |