abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59316416
Dat dit topic nog open is
  Moderator woensdag 11 juni 2008 @ 20:53:40 #277
138438 crew  Pizzakoppo
pi_59316685
VAN THE MANNN
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:54:28 #278
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_59316716
Blessure Huntelaar valt mee, Van nistelrooy niet onomstreden.

Van Nistelrooy liet een paar kansen liggen en zijn goal was een lucky. Indien fit dus KJ tegen les bleus?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:54:56 #279
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59316734
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:54 schreef Barca het volgende:
Blessure Huntelaar valt mee, Van nistelrooy niet onomstreden.

Van Nistelrooy liet een paar kansen liggen en zijn goal was een lucky. Indien fit dus KJ tegen les bleus?
Nee, Van Persie.

Maar Van Nistelrooij zal wel gewoon in de basis beginnen verwacht ik hoor.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_59316779
quote:
Hij stond er wel.

En hij mistte een paar kansen, maar dat overkomt iedere spits weleens. Het werd wel zichtbaar dat de aanvallende middenvelders hem makkelijk vinden en zijn loopacties waren ook dik in orde. Gewoon laten staan dus.
pi_59316958
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:42 schreef MarkNMGN het volgende:
Kom op man, Huntelaar is niet voor niks 4e spits.
ik heb het toch niet over Huntelaar. ik wil alleen dat van nistelrooy niet speelt. als van basten vond dat RVN zo goed speelde als dat de engelse pers speculeert en van hannegem. dan had hij hem heus niet gewisseld in de 70e minuut
  woensdag 11 juni 2008 @ 21:01:54 #282
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59317012
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 21:00 schreef LeChiffre04 het volgende:
dan had hij hem heus niet gewisseld in de 70e minuut
Hij moest Van Persie speelminuten gunnen, en het middenveld stond ijzersterk.

Waarom niet?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_59323800
Ruud is heus niet gewisseld omdat het slecht liep hoor.
Met 2-0 tegen de Italianen kan je dat ook niet zeggen.
Ruud heeft er ook gewoon 1 gemaakt. Een intikkertje, maar hij stond er weer wel.
Als je als spits er eentje maakt tegen Italie mag je zeggen dat het missie volbracht is.
Daarnaast was het bij die andere uitgesproken kans gewoon pech.
Onder het been door van Buffon, nog net aangeraakt door de grote teen van Buffon's andere voet waardoor de bal over gaat. Gewoon dikke pech. Ik zeg Ruud lekker laten staan en anders wisselen voor van Persie.
Ik vond van Persie ook erg indruk maken Maandag. Verstandig dat van Basten hem wat ''wen'' minuten geeft.

offtopic:

Wat een luxe trouwens, van Nistelrooy kunnen wisselen voor van Persie terwijl je al Kuijt Sneijder en vd Vaart hebt rondlopen. Kunnen andere landen alleen maar van dromen...
pi_59324012
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 00:27 schreef venomsnake het volgende:

[..]

The French are assholes.
Ook de VI geeft hem de laagste beoordeling

5 passes in 70 minuten, waarvan 3 matig/slecht

Ballen veroverd: 0, balverlies: 4

En of ie goed meevoetbalde
pi_59324158
zucht de VI.
Dan speel je dus tegen Italie, met een verdediging waar je u tegen zegt, en dan vinden mensen het raar dat ie weinig ballen gehad heeft. :S

Ik denk dat Ruud het heel slim gedaan heeft, met 4 Italianen om hem heen de ruimte trekken voor andere spelers en die de kansen laten nemen. EN er dan toch nog 1 weten in te leggen? Petje af!

Al die mensen die denken dat Huntelaar het beter had gedaan: Kom op! Jullie beoordelen Ruud alleen op het ''de bal erin leggen''. Ik vraag me af of Huntelaar uberhaubt de kracht had gehad om zich 3x zo te onttrekken aan de italiaanse verdediging als Ruud dat deed.

En dan nog even voor de mensen die vinden dat Ruud had moeten gaan liggen en een penalty claimen:
Heel slim dat hij dat niet gedaan heeft. Al die scheidsrechters zien de beelden namelijk ook.
Ik durf te wedden dat hij er een dezer wedstrijden Ruud een penalty makkelijk meekrijgt omdat zo'n scheidsrechter denk dat Ruud geen huilerd is. Zoals C Ronaldo, die bij het geringste tikje een bek trekt alsof zijn been wordt geamputeerd. Daarnaast heb je ook nog eens het sportieve aspect eraan. Geen Nederland - Portugal zoals 2 jaar geleden, maar gewoon doorgaan als je kan. En zo hoort het!

Petje af voor Ruud. Typisch zo'n speler waarbij de vele miljoenen verdiende euro's niet naar het hoofd gestegen zijn.
  donderdag 12 juni 2008 @ 01:02:17 #286
30220 Barca
pi_59324682
Het is wel een luxe om 5 spitsen te hebben die verschillende kwaliteiten hebben.
En als een van deze spitsen ook nog eens als vleugelspeler of middenvelder kan spelen (Van Persie), op een middenveld dat ook nogal wat kwaliteit heeft (met Van der Vaart en Sneijder) ...
Verder nog een spits die op de rechtervleugel heel veel meters kan maken en een ideale teamspeler is (Kuyt) ...

Tegen Italië zag je hoe sterk we kunnen zijn als we ons spel kunnen spelen.
pi_59324744
quote:

Huntelaar is een goede sub voor het geval Ruud geblesseerd raakt.
Zijn tijd komt nog wel.Over twee jaar mag Huntelaar het op het WK gaan proberen. Dan heeft ie ook weer 2 jaar ervaring getankt bij waarschijnlijk een europese topclub.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 12 juni 2008 @ 02:02:07 #288
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_59325251
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:37 schreef LeChiffre04 het volgende:

[..]

Gast, als er een iemand een stuntelaar is dan is het wel van nistelrooy. ga een keer die wedstrijd na kijken, hij kan geen enkele bal onder controle houden. 27 balcontacten 23 keer balverlies. wie is er nou de stuntelaar?

Kind toch..
pi_59326813
Van Nistelrooij komt twee keer alleen voor de keeper, en mist. Als je het moet hebben van je doelpunten alleen is dat niet goed genoeg. Nou is op de goede plek staan ook een kwaliteit, bij de goal stond hij verkeerd, alleen door een gelukkig toeval was het geen buitenspel. En verder leidde hem aanspelen weer een keer of 10-15 tot balverlies.

Dat is gewoon niet goed. Hier in Nederland hebben we al besloten dat Van Nistelrooij geweldig is, dus tellen alleen zijn gemaakte goals en niet zijn gemiste kansen, en ligt het resultaat er aan dat hij zo goed loopt. Sorry hoor, maar goede aanvallers onderscheiden zich door wat ze met de bal doen. Blaadjes als het AD en de VI zijn van zijn grootste fans, dus die zoeken dan wat goeds en komen dan aanzetten met zijn loopwerk. L'equipe is een serieuze sportkrant en geen fanmagazine, en geeft hem een 6.

Huntelaar heeft hetzelfde probleem, die moet ook altijd geprezen worden om hoeveel verdedigers hij bezig houdt. Van Persie in de spits dus.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 12 juni 2008 @ 12:04:35 #290
30220 Barca
pi_59331283
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 09:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Van Nistelrooij komt twee keer alleen voor de keeper, en mist. Als je het moet hebben van je doelpunten alleen is dat niet goed genoeg. Nou is op de goede plek staan ook een kwaliteit, bij de goal stond hij verkeerd, alleen door een gelukkig toeval was het geen buitenspel. En verder leidde hem aanspelen weer een keer of 10-15 tot balverlies.

Dat is gewoon niet goed. Hier in Nederland hebben we al besloten dat Van Nistelrooij geweldig is, dus tellen alleen zijn gemaakte goals en niet zijn gemiste kansen, en ligt het resultaat er aan dat hij zo goed loopt. Sorry hoor, maar goede aanvallers onderscheiden zich door wat ze met de bal doen. Blaadjes als het AD en de VI zijn van zijn grootste fans, dus die zoeken dan wat goeds en komen dan aanzetten met zijn loopwerk. L'equipe is een serieuze sportkrant en geen fanmagazine, en geeft hem een 6.

Huntelaar heeft hetzelfde probleem, die moet ook altijd geprezen worden om hoeveel verdedigers hij bezig houdt. Van Persie in de spits dus.
Van Persie? Da's dan wel een experiment. Bij Arsenal doet hij dat een enkele keer. Niet zonder succes maar Arsenal is geen oranje.
  donderdag 12 juni 2008 @ 12:09:50 #291
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_59331434
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 09:05 schreef Weltschmerz het volgende:

Uiteindelijk telt hoeveel doelpunten je als team kan scoren natuurlijk. En als je als aanvaller gaten kan trekken voor ons middenveld (en dat is toch de zone waar we de meeste kwaliteit hebben lopen) doe je het gewoon goed.
pi_59331480
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:05 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Huntelaar is een goede sub voor het geval Ruud geblesseerd raakt.
Zijn tijd komt nog wel.Over twee jaar mag Huntelaar het op het WK gaan proberen. Dan heeft ie ook weer 2 jaar ervaring getankt bij waarschijnlijk een europese topclub.
Denk dat Huntelaar over 2 jaar ook niet eerste keuze is hoor, dat zal denk ik van Persie worden.
pi_59331517
Nou, dan heeft ie dikke pech..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59331701
Huntelaar is momenteel de beste spits van Nederland, ben nooit een fan van van Nistelrooy geweest. Zijn rendement is zeker in het Nederlands Elftal niet echt hoog. Maar ik snap wel dat het nu nog te vroeg is voor een basisplaats voor Huntelaar. Het kan goed zijn dat dit misschien wel het laatste grote toernooi van van Nistelrooy is.
pi_59331829
Hij had wel die eerste halve penalty kans en die kans alleen voor de keeper na 2-0 moeten afmaken als topspits. Toch is hij waardevol en heeft veel ervaring. Hij hoeft niet te bewijzen dat hij een topspits is, dat weet iedereen. Huntelaar is niet slechter denk ik, het is de ervaring die de doorslag naar Ruud geeft.
  donderdag 12 juni 2008 @ 12:30:44 #296
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_59332013
Jaaaa ik sluit me bij devv05 aan. Ooit was nisterooij wel ziekelijk goed en nog steeds doet ie het leuk bij real, maar bij het Nederlands Elftal heeft hij mij weinig reden tot juichen gegeven.

Juist die ballen waarvan je zegt, das een echte nistelrooij kans, schiet ie mis?

Ik ben echt geen voetbalexpert en misschien speelt ie wel allejekus goed maar staat zn vizier nog niet helemaal recht. Toch voelt t niet zo goed... Maja then again, misschien wordt ie ook wel topscorer van t toernooi. Met Ruud weet je t ook maar nooit.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_59332774
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 12:09 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Uiteindelijk telt hoeveel doelpunten je als team kan scoren natuurlijk.
Klopt, als die open deur wat vaker ingetrapt zou worden zouden echter juist Van Nistelrooij en Huntelaar lang niet zo gehyped zijn. Zo makkelijk scoren de teams waarin zij spelen namelijk helemaal niet, zeker niet tegen gelijkwaardige tegenstanders. Zij gaan alleen met alle eer strijken omdat je geen verstand van of interesse in voetbal hoeft te hebben om een persoonlijk doelpuntenstatistiekje simplistisch te interpreteren. Even een stuitend voorbeeld van dergelijk simplisme uit het AD:
quote:

Als clubvoetballer is Ibrahimovic er al aardig in geslaagd zich dezelfde status als Larsson aan te meten. De oud-Ajacied is bij Inter Milaan een van de best betaalde voetballers ter wereld. Zijn salaris ligt rond de acht miljoen euro per jaar. Daarmee wordt hij ruim beloond, want ook op clubniveau komt hij nog niet aan de glanzende cijfers (309 goals in 533 duels) die Henrik Larsson in zijn al bijna twintig jaar durende loopbaan heeft geproduceerd.
Zlatan is gewoon geen goaltjesdief, maar een verschrikkelijk belangrijke aanvaller, wiens team eigenlijk altijd kampioen wordt. Die man heeft al meer prijzen in de kast staan dan Van Nistelrooij met een twee keer zo lange carriere, en Larsson kan ook al lang niet meer aan zijn prestaties tippen. Als je wat verder kunt kijken dan doelpuntenaantallen, blijkt Van Nistelrooij ineens niet zo'n topper.
quote:
En als je als aanvaller gaten kan trekken voor ons middenveld (en dat is toch de zone waar we de meeste kwaliteit hebben lopen) doe je het gewoon goed.
Gaten trekken kan ik ook, en Vennegoor ook. Het is heel goed dat je verdedigers om je heen verzamelt en meeneemt uit het centrum. Maar dat is pas echt waardevol als je dan ook nog aangespeeld kunt worden en de bal kunt krijgen bij de man met de ruimte die je net zelf gemaakt hebt. En daar heeft hij de vaardigheden niet voor. Hij moet het hebben van loeren op zijn eigen kans en zijn afmakerskwaliteiten. Hij wordt twee keer alleen voor de keeper gezet en haalt er niks uit, dat is niet goed voor een speler die het daarvan moet hebben.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_59335819
Ik ben het met WvH eens. Ruud had constant twee verdedigers in zijn nek, waardoor er ruimte kwam voor ons levensgevaarlijke middenveld. Tuurlijk, als je constant tegen Materazzi en Barzagli op moet boksen, dan is het niet gek dat je weinig ballen krijgt. Maar daardoor konden andere spelers zoals vd Vaart en Sneijder wel excelleren. En als je dan ook nog een goaltje meepikt, dan heb je het uitstekend gedaan. Ik zie dus echt niet in waarom nu ineens Huntelaar er in moet. Sterker nog, als Ruud eruit gaat (blessure, rode kaart of wat dan ook) dan zou ik lekker vPersie erin zetten.
pi_59336635
Huntelaar! Van Gol was matig tegen Italië. KJH heeft kwaliteiten die RVN niet heeft zoals kaatsen en ballen ophalen die we nodig zullen hebben om het 6 mans blok van de Fransen de kunnen breken.
pi_59340633
Een bal ophalen maar verder er niks mee weten te doen valt tegenwoordig onder een kwaliteit?

Alleen op snelheid en spelpositie is Van Nistelrooy al enorm veel beter. Huntelaar is te traag, vooral met draaien om zijn as. Verder weet Van Nistelrooy zich altijd enorm gevaarlijk op te stellen in het 16 meter gebied.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')